Ja vrouwen die zich gedragen als mannen, bahquote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vrouwen die niet vrouwelijk zijn, bah.
Kotsende meiskes.quote:
Jaquote:
Den Haag = rotzooiquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:05 schreef voederbietel het volgende:
200 jaar terug had ik deze man echt gekocht.
Ik vergeet altijd of jij nou die ene mod bent met kinderen of dat dat Pharkus is.quote:
Ach ja, charmant staat het niet, maar goed, we maken allemaal weleens die fout.quote:
Dat is Pharkus, wij zijn nooit aan die krengen begonnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd of jij nou die ene mod bent met kinderen of dat dat Pharkus is.
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet leuk als je zo reageert anti-loper, niet leuk.
Ik denk dat wij het best goed kunnen gaan vinden.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach ja, charmant staat het niet, maar goed, we maken allemaal weleens die fout.
[..]
Dat is Pharkus, wij zijn nooit aan die krengen begonnen.
Ik kan heel veel hebben wat dat betreft maar van kots, en dan voornamelijk de geluiden, ga ik zelf ook instant over m'n nekquote:Op zondag 15 juni 2014 02:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze werd al geholpen. Had haar anders wel geholpen
Het stonk echt heel ergquote:Op zondag 15 juni 2014 02:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan heel veel hebben wat dat betreft maar van kots, en dan voornamelijk de geluiden, ga ik zelf ook instant over m'n nek.
Was ze 15?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Het stonk echt heel erg
Ik zei nog tegen haar van ga wat minder drinken je gaat kotsen. Zei ze van nee ik kan het wel hebben. De slet
Ah, jij moet er ook niet aan denken om zo'n huilend, krijsend darm op te voeden?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het best goed kunnen gaan vinden.
Gisteren waren er twee van die extreem wasted chicks, gingen onderuit op de dansvloer alles. Een van die ging later bijna out van lachgasquote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Het stonk echt heel erg
Ik zei nog tegen haar van ga wat minder drinken je gaat kotsen. Zei ze van nee ik kan het wel hebben. De slet
Klinkt als een topavond.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gisteren waren er twee van die extreem wasted chicks, gingen onderuit op de dansvloer alles. Een van die ging later bijna out van lachgas
Nee ze was zelfs 19quote:
Haha dat is altijd leuk om te zien. Als ze maar niet kotsenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gisteren waren er twee van die extreem wasted chicks, gingen onderuit op de dansvloer alles. Een van die ging later bijna out van lachgas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |