Ja vrouwen die zich gedragen als mannen, bahquote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vrouwen die niet vrouwelijk zijn, bah.
Kotsende meiskes.quote:
Jaquote:
Den Haag = rotzooiquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:05 schreef voederbietel het volgende:
200 jaar terug had ik deze man echt gekocht.
Ik vergeet altijd of jij nou die ene mod bent met kinderen of dat dat Pharkus is.quote:
Ach ja, charmant staat het niet, maar goed, we maken allemaal weleens die fout.quote:
Dat is Pharkus, wij zijn nooit aan die krengen begonnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd of jij nou die ene mod bent met kinderen of dat dat Pharkus is.
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet leuk als je zo reageert anti-loper, niet leuk.
Ik denk dat wij het best goed kunnen gaan vinden.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach ja, charmant staat het niet, maar goed, we maken allemaal weleens die fout.
[..]
Dat is Pharkus, wij zijn nooit aan die krengen begonnen.
Ik kan heel veel hebben wat dat betreft maar van kots, en dan voornamelijk de geluiden, ga ik zelf ook instant over m'n nekquote:Op zondag 15 juni 2014 02:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze werd al geholpen. Had haar anders wel geholpen
Het stonk echt heel ergquote:Op zondag 15 juni 2014 02:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan heel veel hebben wat dat betreft maar van kots, en dan voornamelijk de geluiden, ga ik zelf ook instant over m'n nek.
Was ze 15?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Het stonk echt heel erg
Ik zei nog tegen haar van ga wat minder drinken je gaat kotsen. Zei ze van nee ik kan het wel hebben. De slet
Ah, jij moet er ook niet aan denken om zo'n huilend, krijsend darm op te voeden?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het best goed kunnen gaan vinden.
Gisteren waren er twee van die extreem wasted chicks, gingen onderuit op de dansvloer alles. Een van die ging later bijna out van lachgasquote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Het stonk echt heel erg
Ik zei nog tegen haar van ga wat minder drinken je gaat kotsen. Zei ze van nee ik kan het wel hebben. De slet
Klinkt als een topavond.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gisteren waren er twee van die extreem wasted chicks, gingen onderuit op de dansvloer alles. Een van die ging later bijna out van lachgas
Nee ze was zelfs 19quote:
Haha dat is altijd leuk om te zien. Als ze maar niet kotsenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gisteren waren er twee van die extreem wasted chicks, gingen onderuit op de dansvloer alles. Een van die ging later bijna out van lachgas
Niet eens. Echt zo'n boerenpummelquote:
krekkertrek?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Prima brandstof voor bij de trekkertrek anders.
Darm.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij moet er ook niet aan denken om zo'n huilend, krijsend darm op te voeden?
Haha thanksquote:
En ondertussen je hersenen compleet verneuken.quote:
Das niksquote:
Haha deze man 14.gifquote:Op zondag 15 juni 2014 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
En ondertussen je hersenen compleet verneuken.
Veel duurder is zo'n capsule niet. Als je in de horeca werkt kun je ze vaak ook nog gewoon jatten.quote:
Is dit een metafoor?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:13 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Zag dat jouw paprika's ook oranje zijn nu
Ja wat.quote:
Jij houd toch van drugs?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
En ondertussen je hersenen compleet verneuken.
Nee dat zijn toch paprika's? In zijn UIquote:
Ik weet niet, heb laatst geleerd van een wijze man uit het zuiden van het land dat een vriendin ook mega duur is, toch een afweging.quote:
Lachgas is het niet waard.quote:
Ik dacht dat ie 2,50 entree moest betalenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Veel duurder is zo'n capsule niet. Als je in de horeca werkt kun je ze vaak ook nog gewoon jatten.
Ik heb van dp geleerd dat een vriendin niks kost en dat je best op ze kunt teren.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb laatste geleerd van een wijze man uit het zuiden van het land dat een vriendin ook mega duur is, toch een afweging.
Goed, dan moet het er nog uitkomen. Dan begint de ellende. Dan is het eruit en dan jankt het, kotst het en mag je blij zijn als het eindelijk op het potje schijt. Nee, ik heb helemaal niets met kinderen. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Darm.Gvd man.
En nee. Zag vandaag de vriendin van een oud-collega van me. 7 maanden zwanger. Moet er niet aan denken. Stikheet buiten en dan loop je daar met zo'n ding in je. Met je opgezwollen enkels.
Eens.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed, dan moet het er nog uitkomen. Dan begint de ellende. Dan is het eruit en dan jankt het, kotst het en mag je blij zijn als het eindelijk op het potje schijt. Nee, ik heb helemaal niets met kinderen. Verschrikkelijk..
Alleen de investering is even slikken, maar als je eenmaal een goede ketting en muilkorf hebt, dan valt het wel mee. Af en toe een stuk droog brood toewerpen en klaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb laatste geleerd van een wijze man uit het zuiden van het land dat een vriendin ook mega duur is, toch een afweging.
Dat is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb van dp geleerd dat een vriendin niks kost en dat je best op ze kunt teren.
Duur. Duur. Vrijheid is duurder. Gelukkig betalen US Marines het meeste voor onsquote:Op zondag 15 juni 2014 02:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb laatst geleerd van een wijze man uit het zuiden van het land dat een vriendin ook mega duur is, toch een afweging.
5quote:Op zondag 15 juni 2014 02:15 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie 2,50 entree moest betalen
Eh, dit is geen metafoor toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen de investering is even slikken, maar als je eenmaal een goede ketting en muilkorf hebt, dan valt het wel mee. Af en toe een stuk droog brood toewerpen en klaar.
I love you.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed, dan moet het er nog uitkomen. Dan begint de ellende. Dan is het eruit en dan jankt het, kotst het en mag je blij zijn als het eindelijk op het potje schijt. Nee, ik heb helemaal niets met kinderen. Verschrikkelijk..
Daarom ook ergens rond maart neuken kan je lekker in de winter bevallenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Darm.Gvd man.
En nee. Zag vandaag de vriendin van een oud-collega van me. 7 maanden zwanger. Moet er niet aan denken. Stikheet buiten en dan loop je daar met zo'n ding in je. Met je opgezwollen enkels.
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
Duur. Duur. Vrijheid is duurder. Gelukkig betalen US Marines het meeste voor ons
En nog 50 cent voor de garderobe zeker?quote:5
Da's ook mijn planning.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Daarom ook ergens rond maart neuken
1 euro, wc 50 cent, bier 2,60quote:Op zondag 15 juni 2014 02:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
En nog 50 cent voor de garderobe zeker?
Daarom kraakpanden.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1 euro, wc 50 cent, bier 2,60Nu weten jullie alles
Wat, betalen voor de wc?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1 euro, wc 50 cent, bier 2,60Nu weten jullie alles
Nee, die bitch zit Guild Wars te spelen.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef anti-loper het volgende:
Had je trouwens nog film gekeken met je vriendin DP?
dikkedoei.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, die bitch zit Guild Wars te spelen.
Nee.quote:
Saai manquote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met Argo?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Not even kidding.quote:
Of gewoon altijd neuken en zorgen dat er geen kind komt.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Daarom ook ergens rond maart neuken kan je lekker in de winter bevallen
Ze zit daar dus gewoon erotisch the chatten met Spongeboss.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, eerder dan maart denk ik zomaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nog wel even wachten tot je van bil mag dus?
Anaal dus?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of gewoon altijd neuken en zorgen dat er geen kind komt.
Er is de komende tijd vrij weinig te doen in het lokale kraakpand hier,quote:
Een kind is gewoon tofquote:Op zondag 15 juni 2014 02:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of gewoon altijd neuken en zorgen dat er geen kind komt.
Een dronklap die aan het fokken is en een vrouw die zich verstopt in Guild Wars staat de aankomende week op de agenda zeker?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is de komende tijd vrij weinig te doen in het lokale kraakpand hier,
Als dp ooit een kind krijgt mag je het vast hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Een kind is gewoon tof
Ik wil sws 3 kindjes
Doe normaal, gekke mafklapper dat je er rondloopt.quote:
Ik ben een keer in zo'n krakerskroeg geweest. Waren alleen mannen van 30-40. Een was helemaal van de wereld en onwijs absurd aan het dansenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is de komende tijd vrij weinig te doen in het lokale kraakpand hier,
Ben je weleens op visite geweest, dan krijg je zo'n darm in je handen gedrukt en vervolgens gaat dat kreng krijsen en kotsen?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Een kind is gewoon tof
Ik wil sws 3 kindjes
http://www.lbbm.nl/quote:Op zondag 15 juni 2014 02:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een dronklap die aan het fokken is en een vrouw die zich verstopt in Guild Wars staat de aankomende week op de agenda zeker?
Dan krijg je dus geen kinderen hè.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe normaal, gekke mafklapper dat je er rondloopt.
Met van dat ongewassen haar enzo.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben een keer in zo'n krakerskroeg geweest. Waren alleen mannen van 30-40. Een was helemaal van de wereld en onwijs absurd aan het dansen
Na paar maanden stoppen ze wel met kotsen en dan kan je lekker troetelenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben je weleens op visite geweest, dan krijg je zo'n darm in je handen gedrukt en vervolgens gaat dat kreng krijsen en kotsen?
Dat heb je van de hele week, iedere dag.
Krakerskroeg =/= gaybar.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben een keer in zo'n krakerskroeg geweest. Waren alleen mannen van 30-40. Een was helemaal van de wereld en onwijs absurd aan het dansen
Dan krijgen ze de peuterpuberteit en worden ze schijteigenwijs, om nog maar te zwijgen over de gewone puberteit. Nee, alsjeblieft niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Na paar maanden stoppen ze wel met kotsen en dan kan je lekker troetelen
Gaybar is best leuk. Die flikkers hebben altijd lekkere vriendinnen. Wel even voelen voor je verder praatquote:
quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan krijgen ze de peuterpuberteit en worden ze schijteigenwijs, om nog maar te zwijgen over de gewone puberteit. Nee, alsjeblieft niet.
Bah.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Waren vast dreadlocks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |