Goed, dan moet het er nog uitkomen. Dan begint de ellende. Dan is het eruit en dan jankt het, kotst het en mag je blij zijn als het eindelijk op het potje schijt. Nee, ik heb helemaal niets met kinderen. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Darm.Gvd man.
En nee. Zag vandaag de vriendin van een oud-collega van me. 7 maanden zwanger. Moet er niet aan denken. Stikheet buiten en dan loop je daar met zo'n ding in je. Met je opgezwollen enkels.
Eens.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed, dan moet het er nog uitkomen. Dan begint de ellende. Dan is het eruit en dan jankt het, kotst het en mag je blij zijn als het eindelijk op het potje schijt. Nee, ik heb helemaal niets met kinderen. Verschrikkelijk..
Alleen de investering is even slikken, maar als je eenmaal een goede ketting en muilkorf hebt, dan valt het wel mee. Af en toe een stuk droog brood toewerpen en klaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb laatste geleerd van een wijze man uit het zuiden van het land dat een vriendin ook mega duur is, toch een afweging.
Dat is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb van dp geleerd dat een vriendin niks kost en dat je best op ze kunt teren.
Duur. Duur. Vrijheid is duurder. Gelukkig betalen US Marines het meeste voor onsquote:Op zondag 15 juni 2014 02:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb laatst geleerd van een wijze man uit het zuiden van het land dat een vriendin ook mega duur is, toch een afweging.
5quote:Op zondag 15 juni 2014 02:15 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie 2,50 entree moest betalen
Eh, dit is geen metafoor toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen de investering is even slikken, maar als je eenmaal een goede ketting en muilkorf hebt, dan valt het wel mee. Af en toe een stuk droog brood toewerpen en klaar.
I love you.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed, dan moet het er nog uitkomen. Dan begint de ellende. Dan is het eruit en dan jankt het, kotst het en mag je blij zijn als het eindelijk op het potje schijt. Nee, ik heb helemaal niets met kinderen. Verschrikkelijk..
Daarom ook ergens rond maart neuken kan je lekker in de winter bevallenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Darm.Gvd man.
En nee. Zag vandaag de vriendin van een oud-collega van me. 7 maanden zwanger. Moet er niet aan denken. Stikheet buiten en dan loop je daar met zo'n ding in je. Met je opgezwollen enkels.
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
Duur. Duur. Vrijheid is duurder. Gelukkig betalen US Marines het meeste voor ons
En nog 50 cent voor de garderobe zeker?quote:5
Da's ook mijn planning.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Daarom ook ergens rond maart neuken
1 euro, wc 50 cent, bier 2,60quote:Op zondag 15 juni 2014 02:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
En nog 50 cent voor de garderobe zeker?
Daarom kraakpanden.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1 euro, wc 50 cent, bier 2,60Nu weten jullie alles
Wat, betalen voor de wc?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1 euro, wc 50 cent, bier 2,60Nu weten jullie alles
Nee, die bitch zit Guild Wars te spelen.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef anti-loper het volgende:
Had je trouwens nog film gekeken met je vriendin DP?
dikkedoei.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, die bitch zit Guild Wars te spelen.
Nee.quote:
Saai manquote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met Argo?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Not even kidding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |