Waquote:Op zondag 15 juni 2014 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog 1 dagje, was leuk maar wel harder werken dan ik gewend ben

ee a sahbiquote:

ik ben pissigquote:

Geen tieten gezogen vanavond? Kut avond, bah.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ben pissig
was echt een fucked up saai feestje.
lig alweer thuis op bed

Heb nieuw nummerquote:

Had ik gisterenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ben pissig
lig alweer thuis op bed

Zelfs ik lig nog niet op bed en ik ben oud en bijna dood.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ben pissig
lig alweer thuis op bed

Nee helaas niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen tieten gezogen vanavond? Kut avond, bah.

Ik luister geen muziek van mensen met single monks, sorry.quote:

9 dronken chicks en dan nog niks neuken.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Waren iets van 9 meiden. Maar ze waren echt totaal niet charmant. Van die boeren meiden die gingen zuipen

quote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef anti-loper het volgende:
Van die boeren meiden die gingen zuipen

Kom donderdag naar Aggaquote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Waren iets van 9 meiden. Maar ze waren echt totaal niet charmant. Van die boeren meiden die gingen zuipen

Het was me eigenlijk niet opgevallen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik luister geen muziek van mensen met single monks, sorry.

Als ik thuis ben lig ik automatisch op bed. Ookal is het 2 uur in de middagquote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfs ik lig nog niet op bed en ik ben oud en bijna dood.

Prettige muziek trouwens.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het was me eigenlijk niet opgevallen.

Was echt niet charmant.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
9 dronken chicks en dan nog niks neuken.

Neverquote:

Mogen meisjes niet drinken dan? :squote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee helaas niet.

Altijd hetzelfde met die buitenlanders eh.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik thuis ben lig ik automatisch op bed. Ookal is het 2 uur in de middag

Niet zo janken.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Was echt niet charmant.
Vind ik echt een afknapper. Waren ook vrij jonge mensen. Niet echt mijn omgeving.

Ik hoor liever die jaren 70 punk van je, dit is echt vreselijk.quote:

Jonge chicksquote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Was echt niet charmant.
Vind ik echt een afknapper. Waren ook vrij jonge mensen. Niet echt mijn omgeving.

Waarom was je er dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Was echt niet charmant.

Gewoon normaal een paar wijntjes oke.quote:

Haren uit d'r gezicht gehouden mag ik hopen?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gewoon normaal een paar wijntjes oke.
Maar er ging 1 kotsen en de rest zat alleen maar te boeren en te schreeuwen als een stel mannen. Totaal niet vrouwelijk :S

LVO is cult man.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoor liever die jaren 70 punk van je, dit is echt vreselijk.

Omdat een vriend mij had meegevraagd. Ik heb hem lang niet gesproken omdat ik al een tijd op me zelf woon. Ik ging voor hemquote:

Ekte heer deze.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haren uit d'r gezicht gehouden mag ik hopen?

Denk je ik ga aan haar zitten :S :S :S :Squote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haren uit d'r gezicht gehouden mag ik hopen?

Zat toch in een hoofddoek zeker?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Denk je ik ga aan haar zitten :S :S :S :S

quote:

Vrouwen die niet vrouwelijk zijn, bah.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gewoon normaal een paar wijntjes oke.
Maar er ging 1 kotsen en de rest zat alleen maar te boeren en te schreeuwen als een stel mannen. Totaal niet vrouwelijk :S

Ben je alpha of zo.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ze werd al geholpen door een ander boi

Mietje.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Denk je ik ga aan haar zitten :S :S :S :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |