Waquote:Op zondag 15 juni 2014 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog 1 dagje, was leuk maar wel harder werken dan ik gewend ben
ee a sahbiquote:
ik ben pissigquote:
Geen tieten gezogen vanavond? Kut avond, bah.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ben pissig
was echt een fucked up saai feestje.
lig alweer thuis op bed
Heb nieuw nummerquote:
Had ik gisterenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ben pissig
lig alweer thuis op bed
Zelfs ik lig nog niet op bed en ik ben oud en bijna dood.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ben pissig
lig alweer thuis op bed
Nee helaas niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen tieten gezogen vanavond? Kut avond, bah.
Ik luister geen muziek van mensen met single monks, sorry.quote:
9 dronken chicks en dan nog niks neuken.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Waren iets van 9 meiden. Maar ze waren echt totaal niet charmant. Van die boeren meiden die gingen zuipen
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef anti-loper het volgende:
Van die boeren meiden die gingen zuipen
Kom donderdag naar Aggaquote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Waren iets van 9 meiden. Maar ze waren echt totaal niet charmant. Van die boeren meiden die gingen zuipen
Het was me eigenlijk niet opgevallen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik luister geen muziek van mensen met single monks, sorry.
Als ik thuis ben lig ik automatisch op bed. Ookal is het 2 uur in de middagquote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfs ik lig nog niet op bed en ik ben oud en bijna dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |