We laten maar even in het midden welke uitkomst je precies doet besluiten verder te praten.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaybar is best leuk. Die flikkers hebben altijd lekkere vriendinnen. Wel even voelen voor je verder praat
Dan krijg je weer allerlei bureau's op je dak.quote:
Haha het gaat inderdaad niet makkelijk wordenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan krijgen ze de peuterpuberteit en worden ze schijteigenwijs, om nog maar te zwijgen over de gewone puberteit. Nee, alsjeblieft niet.
Moet je de vloer eens laten nakijkenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan krijg je weer allerlei bureau's op je dak.
Truste.quote:
Slaap lekker boerenboi.quote:
Echt hè.quote:
Dat niet want ik kijk wedstrijden al het liefste op mijn gemak thuis, maar ik heb me toch wel zitten verbazen.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij gisteren nog de polonaise gelopen?
Ik heb alleen de eerste helft kunnen zienquote:Op zondag 15 juni 2014 02:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat niet want ik kijk wedstrijden al het liefste op mijn gemak thuis, maar ik heb me toch wel zitten verbazen.
Wat een prachtige tweede helft. Zulke passes gaf Blind overigens nooit bij Ajax.
Ik niet maar ik ken wel iemand die gisteren definitief de polonaise heeft gelopen.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij gisteren nog de polonaise gelopen?
Neequote:Op zondag 15 juni 2014 02:38 schreef deadprez het volgende:
Is Nederland eigenlijk ooit wereldkampioen geweest?
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:38 schreef deadprez het volgende:
Is Nederland eigenlijk ooit wereldkampioen geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |