Inderdaad. Het is totaal zinloos om geld aan dat soort acties te geven. Geef het dan aan de voedselbankquote:Op zondag 15 juni 2014 01:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
O alles gelijkt lijkt mij ook geen goed streven. Maar de verschillen zijn wel erg groot, dat vind ik best verontrustend.
Ik heb het al eens eerder aangehaald, maar toen met die storm in Azië met die 555 actie had het voltallige Nederlands elftal een record bedrag van 50.000 euro gegeven, ze werden daar om geprezen. Kom nou, we zijn wat dat betreft iedere realiteitszin volledig verloren als maatschappij.
Nee.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je die verhoren omtrent die woningbouw fraudes wat gevolgd?
ewa bbyquote:
Oh, mijn haren zijn vaker recht omhoog gaan staan. Mensen die miljoenen euro's wegmaken en vervolgens de schuld aan de maatschappij geven welke verantwoordelijk zou zijn voor het klimaat waarin dat gebeurd isquote:
Gewoon aan de hoogste boom tochquote:Op zondag 15 juni 2014 01:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, mijn haren zijn vaker recht omhoog gaan staan. Mensen die miljoenen euro's wegmaken en vervolgens de schuld aan de maatschappij geven welke verantwoordelijk zou zijn voor het klimaat waarin dat gebeurd is. Mensonwaardig vind ik dat.
Maar maar maar.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is totaal zinloos om geld aan dat soort acties te geven. Geef het dan aan de voedselbank
Ik zou dat ook gewoon doen. Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, mijn haren zijn vaker recht omhoog gaan staan. Mensen die miljoenen euro's wegmaken en vervolgens de schuld aan de maatschappij geven welke verantwoordelijk zou zijn voor het klimaat waarin dat gebeurd is. Mensonwaardig vind ik dat.
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou dat ook gewoon doen. Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Hoe bevalt je baan eigenlijk?quote:
Da's nog wel aardig ja. Zag die Wartaal vorig jaar op de ZC nog.quote:
Kut.quote:
Ik wist niet dat dat toegestaan is.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's nog wel aardig ja. Zag die Wartaal vorig jaar op de ZC nog.
Mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |