Te erg?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een onverbloemd sarcasme in de TT
Die ene die ook centraal stond van mijn hand en waar een niet nader te noemen user toen over ging jankzakken.quote:
Niet enkel dit WK, gewoon in het algemeen. Ik vind dat het financieel waarderen van beroepen sowieso belachelijk verdeeld is. De voetballerij is daar wel het summum van.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met dit WK verdienen ze niet veel hoor. Ik weet zeker dat ze miljoenen zouden neerleggen om mee te mogen doen. Het WK is natuurlijk hyperkapitalisme (wat een woord) maar de spelers doen dit voor de eer
Ken je dat gevoel 's winters, je hebt het soms ook in Nederland, dan heb je van die wind die voel je in tot in je botten en alles daarna. Wel, zo voelde die TT.quote:
Die arabieren hebben het voetbal totaal verziekt. Al die miljarden die zij er in pompen zorgen voor die excessen van transfers van 100 miljoenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet enkel dit WK, gewoon in het algemeen. Ik vind dat het financieel waarderen van beroepen sowieso belachelijk verdeeld is. De voetballerij is daar wel het summum van.
Voel je vrij de TT te veranderen beste vriend.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel 's winters, je hebt het soms ook in Nederland, dan heb je van die wind die voel je in tot in je botten en alles daarna. Wel, zo voelde die TT.
Ik vind het sowieso wat raar om in die zin in mensen te handelen maar goed, ik snap ook wel hoe de economische belangen lopen. Maar kom op nou, het is toch belachelijk dat je met 90 minuten achter een bal aanrennen meer verdiend dan met twee jaar wc's schoonmaken? Ik weet namelijk wel welke effecten bij het wegvallen van een van deze groepen eerder opgemerkt zouden worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die arabieren hebben het voetbal totaal verziekt. Al die miljarden die zij er in pompen zorgen voor die excessen van transfers van 100 miljoen
Het is natuurlijk ook zo snel gegaan. In 1995 won Ajax in Wenen nog de Europa Cup I van AC. Tegenwoordig komen Nederlandse ploegen de groepsfase niet door.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die arabieren hebben het voetbal totaal verziekt. Al die miljarden die zij er in pompen zorgen voor die excessen van transfers van 100 miljoen
Maar ja, wat is een Nederlandse ploeg? Beetje geld er bij en je koopt zo de beste spelers. Wat dat betreft is het clubgevoel denk ik ook wel wat veranderd door de jaren heen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook zo snel gegaan. In 1995 won Ajax in Wenen nog de Europa Cup I van AC. Tegenwoordig komen Nederlandse ploegen de groepsfase niet door.
Iedereen kan wc's schoonmaken, om 'achter een bal aan te rennen' moet je wel iets meer kunnenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wat raar om in die zin in mensen te handelen maar goed, ik snap ook wel hoe de economische belangen lopen. Maar kom op nou, het is toch belachelijk dat je met 90 minuten achter een bal aanrennen meer verdiend dan met twee jaar wc's schoonmaken? Ik weet namelijk wel welke effecten bij het wegvallen van een van deze groepen eerder opgemerkt zouden worden.
Zie jij daar dan echt geen morele bezwaren in?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedereen kan wc's schoonmaken, om 'achter een bal aan te rennen' moet je wel iets meer kunnen
Het is inderdaad zo dat het een gebeuren is van kopen, kopen, kopen. Real Madrid verkoopt bijv. dan hun stadion aan Madrid en koopt het later terug voor een euro. Dat is hier in Nederland ondenkbaar, daarom zijn we ook afgegleden. Deze competitie heeft het geld niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar ja, wat is een Nederlandse ploeg? Beetje geld er bij en je koopt zo de beste spelers. Wat dat betreft is het clubgevoel denk ik ook wel wat veranderd door de jaren heen.
Had Eindhoven niet de grond onder het PSV stadion gekocht voor 10 x de marktwaarde?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat het een gebeuren is van kopen, kopen, kopen. Real Madrid verkoopt bijv. dan hun stadion aan Madrid en koopt het later terug voor een euro. Dat is hier in Nederland ondenkbaar, daarom zijn we ook afgegleden. Deze competitie heeft het geld niet.
Overigens kan het wel netjes, zo staat Bayern helemaal in de plus.
Schoonmakers mogen wel wat meer en voetballers iets minder verdienen, maar alles hoeft van mij niet gelijk te zijn hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 01:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie jij daar dan echt geen morele bezwaren in?
Juist en je zag wat een gezeur dat opleverde. Natuurlijk is PSV een waardeloze kleurloze en karakterloze subsidie-club, maar zoiets kan niet in Nederland en in Madrid wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had Eindhoven niet de grond onder het PSV stadion gekocht voor 10 x de marktwaarde?
Inb4 Guus_Geluk7 die gaat vertellen dat dit absoluut niet zo isquote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had Eindhoven niet de grond onder het PSV stadion gekocht voor 10 x de marktwaarde?
O alles gelijkt lijkt mij ook geen goed streven. Maar de verschillen zijn wel erg groot, dat vind ik best verontrustend.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Schoonmakers mogen wel wat meer en voetballers iets minder verdienen, maar alles hoeft van mij niet gelijk te zijn hoor
Tuurlijk wel, niet vergeten een clausule in het contract op te stellen waar in staat dat wanneer je het echt verpest je nog 5 jaarsalarissen mee krijgt en opgedragen wordt voor een andere baan waarin je hetzelfde geintje uit kunt halen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:40 schreef deadprez het volgende:
Inkomens boven de 100.000 euro per jaar zouden niet toegestaan moeten worden.
Kutpopulist.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, niet vergeten een clausule in het contract op te stellen waar in staat dat wanneer je het echt verpest je nog 5 jaarsalarissen mee krijgt en opgedragen wordt voor een andere baan waarin je hetzelfde geintje uit kunt halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |