abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141095935
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 01:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Als ik curling zou moeten kijken is het smelten van het ijs nog interessanter dan het spel :')

Die indruk heb ik juist totaal niet bij spelers van die takkie takkie landen. Juist die volgevreten miljonairs uit Europa zijn bereid alles te doen om te schitteren op een WK. Als je die zambiaantjes voor een wedstrijd een envelop met geld geeft schieten ze er drie in eigen doel
Ik weet niet, juist dat kneuterige spreekt mij erg aan. Amateur voetbal vind ik ook nog wel leuk om naar te kijken op de regionale zender.

Die mannen die nu aan het voetballen zijn verdienen naar mijn zin veel te veel voor wat ze eigenlijk doen, kan dat niet zo waarderen.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_141096026
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 01:27 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik weet niet, juist dat kneuterige spreekt mij erg aan. Amateur voetbal vind ik ook nog wel leuk om naar te kijken op de regionale zender.

Die mannen die nu aan het voetballen zijn verdienen naar mijn zin veel te veel voor wat ze eigenlijk doen, kan dat niet zo waarderen.
Met dit WK verdienen ze niet veel hoor. Ik weet zeker dat ze miljoenen zouden neerleggen om mee te mogen doen. Het WK is natuurlijk hyperkapitalisme (wat een woord :') ) maar de spelers doen dit voor de eer
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')