Zelfs Rez zou jou een vieze flikker noemen met al die praatjes van je.quote:

Dat is een ander verhaal.quote:

Rez praat soms ook mee hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zelfs Rez zou jou een vieze flikker noemen met al die praatjes van je.

Heeft 'ie al een aantal keer gedaan hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zelfs Rez zou jou een vieze flikker noemen met al die praatjes van je.

En terecht.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heeft 'ie al een aantal keer gedaan hoor.

Waar dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heeft 'ie al een aantal keer gedaan hoor.

Ik ookquote:Op zondag 15 juni 2014 00:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neuh ben naar de klote nog vna vannacht. En ik kijk nu ENG - ITA

De band die vroeger met swastika's rondliep.quote:

Gewoon een beetje shockeren, is toch leukquote:Op zondag 15 juni 2014 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
De band die vroeger met swastika's rondliep.

Beetje triest, vooral.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:26 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje shockeren, is toch leuk

Moet 'ie dan de gevangenis in?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:27 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij enig recht hebt om andere mensen tot "triest" te verklaren.

Vertel.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:27 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij enig recht hebt om andere mensen tot "triest" te verklaren.

Beetje de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, hè.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:28 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Moet 'ie dan de gevangenis in?

quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:29 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Beetje de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, hè.

Hier kan ik niks mee, doe maar uitleggen.quote:

Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:

Je bent dus zelf ook triest.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hier kan ik niks mee, doe maar uitleggen.

Beetje matig hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:30 schreef spambot31 het volgende:
Ik ook echt trouwens, dus ik mag dat ook niet zeggen

Later.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:32 schreef BlauweTijger het volgende:
ik ga in bed voetbal verder kijken. De groeten

Latersquote:Op zondag 15 juni 2014 00:32 schreef BlauweTijger het volgende:

quote:Op zondag 15 juni 2014 00:32 schreef spambot31 het volgende:
Het schijnt vet geil te zijn om ijsklontjes in je anus te steken

is toch kk saaie wedstrijd manquote:Op zondag 15 juni 2014 00:32 schreef BlauweTijger het volgende:

quote:Op zondag 15 juni 2014 00:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
is toch kk saaie wedstrijd man
Hoef niet meer iets te zeggen denk ikquote:Op zondag 15 juni 2014 00:32 schreef spambot31 het volgende:
Het schijnt vet geil te zijn om ijsklontjes in je anus te steken

quote:Op zondag 15 juni 2014 00:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Hoef niet meer iets te zeggen denk ik![]()
gr

Heb jij nog nooit een meisje in de kont gepakt dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Hoef niet meer iets te zeggen denk ik![]()
gr

Gezienquote:Op zondag 15 juni 2014 00:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Net gescoord trouwens, hoop dat BT het heeft gemist.

Moet ik elke keer mijn hoofd draaienquote:Op zondag 15 juni 2014 00:36 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Als je het toch kan zien, blijf dan hier.

Kun je niet met je laptop op schoot op de bank gaan zitten, of de laptop of de koffietafel?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Moet ik elke keer mijn hoofd draaien

Desktopquote:Op zondag 15 juni 2014 00:39 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Kun je niet met je laptop op schoot op de bank gaan zitten, of de laptop of de koffietafel?

Neequote:Op zondag 15 juni 2014 00:40 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja pak dan een stream en zet die ernaast. Met zo'n gesplitst scherm jwz.

Ja die gaat constant doordat al die sletjes mij appen jwt hahah ;Dquote:

;Dquote:Op zondag 15 juni 2014 00:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja die gaat constant doordat al die sletjes mij appen jwt hahah ;D

quote:Op zondag 15 juni 2014 00:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja die gaat constant doordat al die sletjes mij appen jwt hahah ;D

Hilarisch.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Dan Roan @danroan 24 sec.
England physio Gary Lewin taken from technical area on a stretcher after lengthy treatment to injured ankle, didn't see how happened
De fysio moet naar de fysio![]()

1-2 Italië heb ik voorspeld.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:59 schreef chroestjov het volgende:
Het moet zo blijven, ik heb 1-1 met in de 35ste minuut het 1ste doelpunt voorspeld voor een Samsung Galaxy Tab S.

Oké.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef wickedmen het volgende:
Overigens kijk ik de samenvatting later wel.

Ik sta op 130quote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
1-2 Italië heb ik voorspeld.
Maar ik ben net zo beroerd als Johan met voorspellen, in de FOK! poule heb ik ook nog maar 60 punten geloof ik.

Voor de FOK! poule heb ik ook 1-1 voorspeld.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
1-2 Italië heb ik voorspeld.
Maar ik ben net zo beroerd als Johan met voorspellen, in de FOK! poule heb ik ook nog maar 60 punten geloof ik.

Waar zie je de ranglijst?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Voor de FOK! poule heb ik ook 1-1 voorspeld.
Die gaat bij mij ook nog niet echt lekker, heb tot dusver alleen Brazilië - Kroatië goed gehad maar een meevaller is wel dat het bij niemand echt lekker gaat.
Voorspel 1 wedstrijd goed en je staat meteen weer in de top van het klassement.

Ewa.quote:

Nee, ze lullen hier alleen maar over voetbal.quote:

Ik kijk die dingen eigenlijk niet zo. Afrika Cup vind ik nog wel leuk om te kijken. Dat ik nog in een studentenhok zat keken we altijd curling, dat is ook wel een interessante sport anzich.quote:

Waarom de Afrika Cup? Die negers kunnen vaak alleen maar hard rennen. Tactisch en technisch is het niet om aan te gluren. En ga niet op je curlingtroll inquote:Op zondag 15 juni 2014 01:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kijk die dingen eigenlijk niet zo. Afrika Cup vind ik nog wel leuk om te kijken. Dat ik nog in een studentenhok zat keken we altijd curling, dat is ook wel een interessante sport anzich.

Niks curlingtorll, we keken dat echt altijdquote:Op zondag 15 juni 2014 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom de Afrika Cup? Die negers kunnen vaak alleen maar hard rennen. Tactisch en technisch is het niet om aan te gluren. En ga niet op je curlingtroll in

De spanning van curling begrijp ik nooit. Qua spanning is het net een vrouwenfilm, daar val ik altijd bij in slaap.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks curlingtorll, we keken dat echt altijd. Drie jaar lang lingo gekeken ook, zelfs nog eens bij een opname geweest omdat er iemand meedeed die ik ken.
Maar die gasten spelen tof omdat ze het echt een eer vinden om te spelen, dat is mijn invulling tenminste.

Het is een ingetogen sport, ik vind dat wel knap. Net als snooker oid. Zelf beetje biljarten vind ik ook nog wel tofquote:Op zondag 15 juni 2014 01:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De spanning van curling begrijp ik nooit. Qua spanning is het net een vrouwenfilm, daar val ik altijd bij in slaap.

Biljarten, jeu de boulles, vind ik wel leuk om zelf te doen, curling vast ook wel, maar als ik er naar kijk dan val ik in slaap.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is een ingetogen sport, ik vind dat wel knap. Net als snooker oid. Zelf beetje biljarten vind ik ook nog wel tof.

Goede nachtrust is ook wat waard.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Biljarten, jeu de boulles, vind ik wel leuk om zelf te doen, curling vast ook wel, maar als ik er naar kijk dan val ik in slaap.

Als ik curling zou moeten kijken is het smelten van het ijs nog interessanter dan het spelquote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks curlingtorll, we keken dat echt altijd. Drie jaar lang lingo gekeken ook, zelfs nog eens bij een opname geweest omdat er iemand meedeed die ik ken.
Maar die gasten spelen tof omdat ze het echt een eer vinden om te spelen, dat is mijn invulling tenminste.

Zeker.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goede nachtrust is ook wat waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |