Ik zou niet weten wat het was. Van alles wat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:10 schreef wdn het volgende:
[..]
eens.
Maar was het in de 2de helft nog 5-3-2 of toch meer 4-4-2?
xdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Voor en na de wedstrijd
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
van Persie kan er niks van. Huntelaar is beter.
PAXCON WAAR BEN JE????quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
van Persie kan er niks van. Huntelaar is beter.
Jij mag je isis vlaggetjes wel ophangenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:15 schreef BB11 het volgende:
Nu komen de oranje slingers etc uit de kast .
Watquote:
Tweede helft heb ik BBC gekekenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat moet ik nou kijken? BBC, RTL4, NOS?! Dilemma's!
Niet gesoeptquote:
Diego Costa gaat nachtmerries krijgen van hem.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:18 schreef Ooku het volgende:
Als die BMI nog wat spieren kweekt, wordt het een echt beest. Die man gaat gewoon mee naar Man United
Man United, dat moet BMI niet willen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:18 schreef Ooku het volgende:
Als die BMI nog wat spieren kweekt, wordt het een echt beest. Die man gaat gewoon mee naar Man United
Blind, Cillesen, Vlaar, Robben, RvPquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Blind mag wel wat meer aandacht krijgen. Wat was 'ie geweldig.
zeker wetenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja kut man, toch maar de spelers en coach aanhoren op 1.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit dus, ook al heb ik hem afgebrand en wilde ik net als ene J. Derksen van Aanholt meehebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit, VI oranje kijk ik morgen wel terug.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja kut man, toch maar de spelers en coach aanhoren op 1.
De Vrij vond ik heel erg matig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Blind, Cillesen, Vlaar, Robben, RvP
Mee eens. Zou zonde zijn als Iker zo zijn carriere moet beëindigen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Fierce. het volgende:
Maar ik vond het wel zielig voor de keeper van Spanje. Is er nu een kans dat hij niet wordt ingezet tijdens de volgende wedstrijden?
Voor een massaverkrachter ziet hij dit inderdaad goed. Hij wordt in mijn ogen nogal onderschat.quote:
Alleen Guzman was wat minder.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef TAV74 het volgende:
Na veel gezeik hier over Blind en Cillissen mogen we nu inderdaad wel even vermelden dat beide gewoon erg goed waren vandaag.
Blijft een moordenaar die hier niet thuis hoort.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Voor een massaverkrachter ziet hij dit inderdaad goed. Hij wordt in mijn ogen nogal onderschat.
Hij keepte prima. Alleen het mee voetballen en het geven van lange ballen waren bagger.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Cillesen was buiten zijn redding ook dramatisch. Zelfde geldt voor Blind
Alleen Cilessen die een bal moet spelenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef TAV74 het volgende:
Na veel gezeik hier over Blind en Cillissen mogen we nu inderdaad wel even vermelden dat beide gewoon erg goed waren vandaag.
Ben je die blunder vergeten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
a. Alleen het mee voetballen en het geven van lange ballen waren bagger.
En betrokken bij veel goals.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
3x cruciale ingreep anders was het al 3-0
Preciesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die speelde verdedigend een wereldpot.
Welke blunder? Bij de afgekeurde goal?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ben je die blunder vergeten?
Deze spelers zijn mij ook positief opgevallen idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Blind, Cillesen, Vlaar, Robben, RvP
Yep en zijn slechte uittrappen. Verder heeft hij sws weinig te doen gehad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke blunder? Bij de afgekeurde goal?
Dat hoor ik veel mensen zeggen, ik heb dat niet bij hem eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen Cilessen die een bal moet spelenDan houd ik elke keer weer mijn hart vast.
Hebben we al een snelheidsrecord?quote:
Die was geweldig als Ausputzer.quote:
Vind het wel mee vallen. Voor z'n eerste WK wedstrijd een dikke voldoende.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Yep en zijn slechte uittrappen. Verder heeft hij sws weinig te doen gehad.
zappen doe ik ook hahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Een 6 vind ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het wel mee vallen. Voor z'n eerste WK wedstrijd een dikke voldoende.
Keepte gewoon een goede pot, maar als je het niet wilt zien....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Yep en zijn slechte uittrappen. Verder heeft hij sws weinig te doen gehad.
Heeft 1 redding moeten doen kan ook overdrijven, zijn uittrappen waren inderdaad belachelijk!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Keepte gewoon een goede pot, maar als je het niet wilt zien....
Ik vraag me wel oprecht af hoeveel De Vrij nu waard isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:27 schreef Perrin het volgende:
En miljarden mensen over heel de wereld die deze sportieve stunt meemaken.. goede reclame!
Hij had letterlijk 1 redding gemaakt. Hij had 1 top redding, 1 grote blunder en matige uittrappen. Dan kan je toch niet goed gekeept hebben...quote:
Me2quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:29 schreef alors het volgende:
Ik zit gewoon nog steeds met een lach op mijn bakkes
5-1 is het slechtste resultaat voor Spanje sinds 1950quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:30 schreef Spychisch het volgende:
Casillas had op de voorgaande toernooien ook maar 7 goals tegen of zo toch? Nu bijna verdubbeling.
Dat levert ziek veel punten op volgens mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:29 schreef TLC het volgende:
De nummer 15 van de FIFA ranking verslaat de nummer 1 met 5 tegen 1![]()
Die bizarre kopgoal van Van Persie heeft volgens mij het tij echt gekeerd. Spanje gebroken en Oranje geinspireerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:30 schreef Spychisch het volgende:
Casillas had op de voorgaande toernooien ook maar 7 goals tegen of zo toch? Nu bijna verdubbeling.
Roncretequote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Ron Beton, de leider achterinMaakte de foutjes van BMI en De Vrij steeds goed.
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:29 schreef alors het volgende:
Ik zit gewoon nog steeds met een lach op mijn bakkes
Ja he? Hoeveel denk je?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:31 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Dat levert ziek veel punten op volgens mij.
Nee je droomt niet. Het is echt ajaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik geloof het nog steeds niet.
Ik droom.
Ik ook, dat contrast met de eerste helft. Ik blijf zo lang mogelijk op om hiervan te genietenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik geloof het nog steeds niet.
Ik droom.
Was echt zo'n jochie he, en echt een beer van een vent geworden bij Villaquote:
Toeterende autos hier ;Pquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:35 schreef Aitser het volgende:
Haha elk doelpunt vuurwerk hier. prachtig!
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:37 schreef Cavaliers het volgende:
http://nos.nl/wk2014/audio/660767-spanje--nederland-14.html
hahahaha
hahahaha
BBc is al afgelopen. Ze hadden Henry als analist.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is er ergens nog een Engelse analyse/napraat te zien?
Wat haat ik dat gespeelde typetje van die kerelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:37 schreef Cavaliers het volgende:
hahahaha
hahahaha
hahahaha
ik had op twitter gevondenquote:
Gaat straks in zijn hotel kamer zijn tranen drogen met geld biljetten.quote:
Ik vond de aftocht van Diego Costa wel leuk om te zien. Ik vind dat zo'n irritante voetballer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:41 schreef iPancakeMix het volgende:
Noem me sadistisch, maar ik vind het GE-WEL-DIG om te zien hoe Iker Casillas eindelijk eens een pak rammel heeft gekregen.
Sara troost hem wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gaat straks in zijn hotel kamer zijn tranen drogen met geld biljetten.
In de 1e helft had hij vrijwel iedere overtreding verkeerd beoordeeldquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef Klummie het volgende:
Walgelijk commentaar overigens van Snoeks, die zat er diep in bij die spanjolen.
Klopt helemaal, denk dat hij wel wat posters van iniesta boven zijn bed heeft hangen, onder zijn barca dekbed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef Klummie het volgende:
Walgelijk commentaar overigens van Snoeks, die zat er diep in bij die spanjolen.
Die keept denk ik eventjes niet meer dit toernooi.quote:
Lekker cashen straksquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:45 schreef TLC het volgende:
Goede zaak voor de transferbedragen voor de spelers die nog actief zijn in de eredivisie
Denk het niet. Iker heeft zich onsterfelijk gemaakt tijdens de finale.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die keept denk ik eventjes niet meer dit toernooi.
ze waren iig allemaal sprakeloos....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is er ergens nog een Engelse analyse/napraat te zien?
In de eerste helft had ie een paar acties..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef beantherio het volgende:
Waar was Iniesta eigenlijk? Speelde ie wel mee?
Hij had weer een paar heerlijke steekballen. Die op Silva.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef beantherio het volgende:
Teksten op zijn ondershirt aan het schrijven denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef beantherio het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga de wedstrijd nog eens in z'n geheel terugkijken morgen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef Klummie het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Teksten op zijn ondershirt aan het schrijven denk ik.
Ik ook, via de bbc als dat mogelijk is ;Pquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Spanjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
We staan inmiddels al gedeeld 4e bij de bookmakers samen met Spanje.
Ditquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een kut eindmontage.
Voorgaande toernooien had je altijd een tof nummer bij de beelden.
Beste aan Spaanse kantquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef beantherio het volgende:
Erg aan te raden, de tweede helft heb ik daar gekeken. Flink onder de indruk, ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ik ook, via de bbc als dat mogelijk is ;P
Inderdaad, 4 jaar geleden was dat Sunshine van Ginger Ninja. Heerlijk nummer was dat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een kut eindmontage.
Jammer ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een kut eindmontage.
Nee, lang niet.quote:
Just for tonight vond ik toen ook erg mooi.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Inderdaad, 4 jaar geleden was dat Sunshine van Ginger Ninja. Heerlijk nummer was dat.
Ze hebben er veel plezier van gehad, van die steekballenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij had weer een paar heerlijke steekballen. Die op Silva.
Spanje was vandaag ruk, Nederland speelde een prima tweede helft.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef HPLC het volgende:
Wat was er trouwens mis met het commentaar? Spanje is toch gewoon goed en Iniesta is gewoon een geweldige voetballer. Vandaag was Nederland echter geniaal
die snoeks bleef maar zeiken met zijn als als....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef HPLC het volgende:
Wat was er trouwens mis met het commentaar? Spanje is toch gewoon goed en Iniesta is gewoon een geweldige voetballer. Vandaag was Nederland echter geniaal
Spanje is goed ja, alleen vandaag niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef HPLC het volgende:
Ja en Dodgy - Good Enoughquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Just for tonight vond ik toen ook erg mooi.
Tijd vollullen, denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Klummie het volgende:
[..]
die snoeks bleef maar zeiken met zijn als als....![]()
![]()
Zo ruk dat ze Nederland een groot deel van de eerste helft overklasten..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Spanje was vandaag ruk, Nederland speelde een prima tweede helft.
Die was tof ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Ik vond ze eigenlijk net als Barcelona, prima, maar niet meer onsterfelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Spanje was vandaag ruk, Nederland speelde een prima tweede helft.
Ja, dat was tijdens het EK in 2008, speel dat nummer nog dagelijks af op Spotify.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Nederland speelde dan ook niet goed in de eerste helft. Maar laten we eerlijk zijn, Spanje liet geen moment het niveau zien wat ze op hun top kunnen spelen. In de tweede helft was er echt niks van over. Tel daar wat blunders bij op en de score valt zo hoog uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo ruk dat ze Nederland een groot deel van de eerste helft overklasten..
Hehe, dan zie ik er meer de CL-finale van Real - Atletico in. Atletico was helemaal op en Real denderde er overheen. Vandaag was ongeveer hetzelfde in de tweede helft.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond ze eigenlijk net als Barcelona, prima, maar niet meer onsterfelijk.
Ik vind ook weinig mis met Snoeks z'n commentaar meestal, maar volgens mij denkt 99 % van FOK! daar anders over.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef HPLC het volgende:
Spanje in shock. Ook hebben we onze stempel achter gelaten bij de aankomende tegenstanders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:53 schreef beantherio het volgende:
En het had eigenlijk met gemak 1-8 of 1-9 kunnen zijn![]()
Maar ik denk niet dat ze in Spanje zullen denken dat ze nog goed weggekomen zijn
Spanje zakte als een plumpudding in elkaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nederland speelde dan ook niet goed in de eerste helft. Maar laten we eerlijk zijn, Spanje liet geen moment het niveau zien wat ze op hun top kunnen spelen. In de tweede helft was er echt niks van over. Tel daar wat blunders bij op en de score valt zo hoog uit.
Neemt overigens niet weg dat Nederland goed met de kansen omsprong en een paar mooie goals maakte.
Snoeks sloeg zo vaak de plank misquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind ook weinig mis met Snoeks z'n commentaar meestal, maar volgens mij denkt 99 % van FOK! daar anders over.
Daar had ik op en na 20 april ook een tijdje last van. Het duurt een paar weken maar uiteindelijk trekt het wel wegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:54 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Spanje in shock. Ook hebben we onze stempel achter gelaten bij de aankomende tegenstanders.
*krijg mijn grijns er maar niet af.
En Spanje met de grootste blunders van het toernooiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:54 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Toch wel knap om 3 wereldgoals in 1 wedstrijd te maken en ook nog tegen Spanje.
Heeft Casillas geen negatief record te pakken met 5-1?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Spanje met de grootste blunders van het toernooiTorres en Cassilas
Nouja volgens mij miste er gister ook eentje voor open doel. Weet iemand nog wie?
Zitten natuurlijk teveel mensen voor de tv etc.quote:
Idd. volgens mij waren veel Brazilianen ook tegen Spanje omdat Costa er speelt. Wat zal 't een heerlijk moment zijn als Spanje er zsm uitgeknald wordt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
2e helft deed me denken aan de 2e helft tegen Brazil 4 jaar terug.. toen gingen ze er ook als een stoomwals overheen. Heb de indruk dat velen op deze wereld hoopten dat Spanje eens een keer zou worden ingeblikt.. het is mooi dat Nederland daarvoor heeft gezorgd. Nu wel even winnen tegen Australië graag.
Dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
2e helft deed me denken aan de 2e helft tegen Brazil 4 jaar terug.. toen gingen ze er ook als een stoomwals overheen. Heb de indruk dat velen op deze wereld hoopten dat Spanje eens een keer zou worden ingeblikt.. het is mooi dat Nederland daarvoor heeft gezorgd. Nu wel even winnen tegen Australië graag.
Wenn Es Passiertquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een kut eindmontage.
Oké. Interessant.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Iemand een gifje/filmjpe van de wissel van v. Persie?
Fijn dat we weer echt een team zijnquote:
quote:
Laten we we eerst maar eens de poulefase doorkomen en brazilie ontwijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef iPancakeMix het volgende:
Nog steeds is de angst bij mij groot dat hetzelfde lot op ons staat te wachten als 6 jaar terug.
Hier ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef iPancakeMix het volgende:
Nog steeds is de angst bij mij groot dat hetzelfde lot op ons staat te wachten als 6 jaar terug.
Ja idd toch vind ik beide teams wel 'n niveautje lager dan zowel Spanje als Nederland.quote:
Met Australië wordt het sowieso niks, Chili moet ik nog eventjes aankijken, aangezien ze voor sommigen als underdog worden beschouwd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja idd toch vind ik beide teams wel 'n niveautje lager dan zowel Spanje als Nederland.
Dan liggen ze eruit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat nou als Spanje derde in de poule wordt?
Hoezeequote:
Dat zou me totaal niet verbazen. Na deze wedstrijd is het zelfvertrouwen vast en zeker omlaag gegaan bij de Spanjaarden; het kon ook niet goed blijven gaan voor ze. Chili daarentegen heeft een relatief sterke ploeg, en met wat wondertjes zie ik ze best boven Spanje belanden. Nederland wordt koploper in de poule, zeker nu ze hun moeilijkste klus geklaard hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat nou als Spanje derde in de poule wordt?
Australië is niks, Chili is uiteraard beter maar Spanje gaat nog wel wraak nemen voor die vernedering tegen Nederland gok ik zo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:16 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Met Australi wordt het sowieso niks, Chili moet ik nog eventjes aankijken, aangezien ze voor sommigen als underdog worden beschouwd.
Haha, wraak op de Chilenen voor de nederlaag tegen Nederland? Volgens mij is dat gewoon Spaanse zelfoverschattingquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Australië is niks, Chili is uiteraard beter maar Spanje gaat nog wel wraak nemen voor die vernedering tegen Nederland gok ik zo.
http://nos.nl/wk2014/vide(...)tempert-euforie.htmlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Greys het volgende:
Mag ik ajb voetbalnoob-vrouwerig iets vragen?
Dat stukje na afloop, toen van Gaal aan tafel zat en je die vijf doelpunten op rij zag, maar dan alleen de reacties van Van Gaal/Kluivert in beeld, is dat nog ergens terug te zien? Ik zoek dat voor iemand die dat gemist heeft en wil het graag laten zien
Ja! Je bent een schat, dank!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/vide(...)tempert-euforie.html
Dit?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef psychosomatic het volgende:
[ afbeelding ]
Nog één keer en ik schop je doormidden.
Heldquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)fifa-world-cup_sport
Engelse samenvatting in HD
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Greys het volgende:
Mag ik ajb voetbalnoob-vrouwerig iets vragen?
Dat stukje na afloop, toen van Gaal aan tafel zat en je die vijf doelpunten op rij zag, maar dan alleen de reacties van Van Gaal/Kluivert in beeld, is dat nog ergens terug te zien? Ik zoek dat voor iemand die dat gemist heeft en wil het graag laten zien
Ik zie het hem nog echt doen ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef psychosomatic het volgende:
[ afbeelding ]
Nog één keer en ik schop je doormidden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef Gramulanion het volgende:
https://www.facebook.com/(...)12452&type=2&theater
Spanje was wel erg kut. Deed me denken aan Frankrijk toen ze eruit vlogen in de poulefase.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja idd toch vind ik beide teams wel 'n niveautje lager dan zowel Spanje als Nederland.
davy ik ben zowat klaar gekomen, Museumplein ging helemaal los. Hoe was het trouwens hier in het topic? want anders bekijk ik de hele wedstrijd opnieuw + lees ik alle reacties wel intussen tijd. Hoogtepunten hier? Waren Rens/Mani er en hielden ze alles heel? wat vonden Johannes, Paxcon en GGMM van alles? nog wat extra's? ik heb veel gemist.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)fifa-world-cup_sport
Engelse samenvatting in HD
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
davy ik ben zowat klaar gekomen, Museumplein ging helemaal los. Hoe was het trouwens hier in het topic? want anders bekijk ik de hele wedstrijd opnieuw + lees ik alle reacties wel intussen tijd. Hoogtepunten hier? Waren Rens/Mani er en hielden ze alles heel? wat vonden Johannes, Paxcon en GGMM van alles? nog wat extra's? ik heb veel gemist.
Rens was er niet, GGMM was bij zijn moeder. Rest volgens mij ook nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
davy ik ben zowat klaar gekomen, Museumplein ging helemaal los. Hoe was het trouwens hier in het topic? want anders bekijk ik de hele wedstrijd opnieuw + lees ik alle reacties wel intussen tijd. Hoogtepunten hier? Waren Rens/Mani er en hielden ze alles heel? wat vonden Johannes, Paxcon en GGMM van alles? nog wat extra's? ik heb veel gemist.
Die gaat de geschiedenisboeken in en daar moet iedereen jou voor bedanken.quote:
Wat een held! Heeft iedereen in dit topic wel meerdere malen juichen.gif gepost?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rens was er niet, GGMM was bij zijn moeder. Rest volgens mij ook niet
Robben liet mij weer klaarkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |