Dit dus, ook al heb ik hem afgebrand en wilde ik net als ene J. Derksen van Aanholt meehebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Blind mag wel wat meer aandacht krijgen. Wat was 'ie geweldig.
Dit, VI oranje kijk ik morgen wel terug.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja kut man, toch maar de spelers en coach aanhoren op 1.
De Vrij vond ik heel erg matig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Blind, Cillesen, Vlaar, Robben, RvP
Mee eens. Zou zonde zijn als Iker zo zijn carriere moet beëindigen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Fierce. het volgende:
Maar ik vond het wel zielig voor de keeper van Spanje. Is er nu een kans dat hij niet wordt ingezet tijdens de volgende wedstrijden?
Voor een massaverkrachter ziet hij dit inderdaad goed. Hij wordt in mijn ogen nogal onderschat.quote:
Alleen Guzman was wat minder.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef TAV74 het volgende:
Na veel gezeik hier over Blind en Cillissen mogen we nu inderdaad wel even vermelden dat beide gewoon erg goed waren vandaag.
Blijft een moordenaar die hier niet thuis hoort.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Voor een massaverkrachter ziet hij dit inderdaad goed. Hij wordt in mijn ogen nogal onderschat.
Hij keepte prima. Alleen het mee voetballen en het geven van lange ballen waren bagger.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Cillesen was buiten zijn redding ook dramatisch. Zelfde geldt voor Blind
Alleen Cilessen die een bal moet spelenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef TAV74 het volgende:
Na veel gezeik hier over Blind en Cillissen mogen we nu inderdaad wel even vermelden dat beide gewoon erg goed waren vandaag.
Ben je die blunder vergeten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
a. Alleen het mee voetballen en het geven van lange ballen waren bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |