quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:00 schreef Kikopuz het volgende:
Te veel gele kaarten dus men staat nu al op scherp, terwijl de verdediging toch al klote was. + Blatter = Verloren wedstrijd.
Volgend WK beter.
quote:
twitter:tiesto twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 23:08:06Spain vs Holland 1-5!!! #NED #WorldCup http://t.co/XiQLlUD1lE reageer retweet
Met 5-3-2 zoals in de eerste helft zorg je juist dat alle druk op de verdedigers komt, omdat de aanvallers en middenvelders de bal niet kunnen vasthouden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat middelmatige verdedigers zich kunnen verbergen achter andere middelmatige verdedigers.
Ik vond 5-3-2 dat dit een signaal was van LVG dat hij geen vertrouwen heeft in de verdediging (wat ook bleek tijdens de oefenpartijen).
Hier ben ik !!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:59 schreef Ar-se-nal het volgende:
waar zijn de pessimisten??? hopelijk wordt het als ek 2008 alleen dan wat verder komen
eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met 5-3-2 zoals in de eerste helft zorg je juist dat alle druk op de verdedigers komt, omdat de aanvallers en middenvelders de bal niet kunnen vasthouden.
Als je zoals de tweede helft speelt, aanvallender, dan loopt het beter.
Kan je nagaan dat het zelfs 6-1 had moeten zijn. Een van de mooiste overwinningen op een groot toernooi die ik heb gezien denk ik..quote:
Meer 5-1 eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:10 schreef wdn het volgende:
[..]
eens.
Maar was het in de 2de helft nog 5-3-2 of toch meer 4-4-2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |