En betrokken bij veel goals.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
3x cruciale ingreep anders was het al 3-0
Preciesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die speelde verdedigend een wereldpot.
Welke blunder? Bij de afgekeurde goal?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ben je die blunder vergeten?
Deze spelers zijn mij ook positief opgevallen idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Blind, Cillesen, Vlaar, Robben, RvP
Yep en zijn slechte uittrappen. Verder heeft hij sws weinig te doen gehad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke blunder? Bij de afgekeurde goal?
Dat hoor ik veel mensen zeggen, ik heb dat niet bij hem eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen Cilessen die een bal moet spelenDan houd ik elke keer weer mijn hart vast.
Hebben we al een snelheidsrecord?quote:
Die was geweldig als Ausputzer.quote:
Vind het wel mee vallen. Voor z'n eerste WK wedstrijd een dikke voldoende.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Yep en zijn slechte uittrappen. Verder heeft hij sws weinig te doen gehad.
zappen doe ik ook hahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat moet ik nou kijken? BBC, RTL4, NOS?! Dilemma's!
Een 6 vind ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het wel mee vallen. Voor z'n eerste WK wedstrijd een dikke voldoende.
Keepte gewoon een goede pot, maar als je het niet wilt zien....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Yep en zijn slechte uittrappen. Verder heeft hij sws weinig te doen gehad.
Heeft 1 redding moeten doen kan ook overdrijven, zijn uittrappen waren inderdaad belachelijk!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Keepte gewoon een goede pot, maar als je het niet wilt zien....
Ik vraag me wel oprecht af hoeveel De Vrij nu waard isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:27 schreef Perrin het volgende:
En miljarden mensen over heel de wereld die deze sportieve stunt meemaken.. goede reclame!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |