In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
In Nederland moet ik je gelijk geven; in Brazilië is het sociaal-economisch zodanig scheef geregeld dat het wel enigszins rechtvaardig is.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
Dat maatschappelijk verantwoorde gelul. Om te kotsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef Shreyas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle Egel
Tsja, zou zomaar kunnen. Zeker aangezien het Nike is. Soort van Apple van de sportkleding wat dot betreft...quote:Op zondag 8 juni 2014 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hebben ze waarschijnlijk gewoon ter plekke gemaakt. Goedkope arbeidskrachten genoeg
louis een busquote:
Zal een flinke kuil zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat op het strand een kuil in de vorm van Jack ligt.
50 man van ons belastinggeld.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
Ah, de hele NOS-crew is weer naar Brazilië afgereisd om daar hetzelfde programma te doen wat ze in Nederland deden.
Dat is de baai.quote:
Werken voor dat geld.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
Lekker twee keer per dag die spelers helemaal uitputten. Spelers zijn vrijdag na een kwartier al op.
De Spanjaarden ook.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Clasie vrijdag in de basis start, span ik alvast mijn lachspieren aan.
Yoeri had een goed idee (1x in het jaar) weg met de FIFA. Kan je lekker videoscheids invoeren.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Yoeri neemt het programma gewoon over van Jack.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Als je echt lef hebt gooi je dat ding gewoon over de railing
echt een net-niet programma dit altijd
Erik Dijkstra is er niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Als je echt lef hebt gooi je dat ding gewoon over de railing
echt een net-niet programma dit altijd
Hoe volg jij het pijlen gooien dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Echte diehards kijken elke aflevering van Studio Voetbal.
Wij zouden een lintje moeten krijgen in de orde van de Oranje Nassau
http://live.dartsdata.com/MatchView.aspx?MatchId=99334quote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe volg jij het pijlen gooien dan?
Je haalt Blind en Clasie door elkaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef Pedroso het volgende:
Clasie het spel maken met z'n tikkies terug en opzij.
Graag gedaan. Zij deden net of er allemaal nobuddies achterin staan. En dat is ten dele natuurlijk zo, maar Ron kan heus wel leiding geven aan de verdediging.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor dit verhelderende stukje informatie.
Je bent in de war met Blind.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef Pedroso het volgende:
Clasie het spel maken met z'n tikkies terug en opzij.
LAAT JE MOBIELTJE ZIEN, WILLEMtwitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 08-06-2014 om 22:31:59Voor alle twitteraars over belastinggeld: alle gasten bij #studiovoetbal waren al in Rio voor het WK en zitten op terras bij consul. reageer retweet
Aha.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
Bruno Martens Indie heeft het IQ van een nootje.
Beide. Clasie nog erger dan Blind zelfs.quote:
Blijft wel leukquote:Op zondag 8 juni 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
Hij hoopt sympathie te krijgen van Johan Derksenquote:
Wat een onzin, ik denk een van de slimste.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
Waarvan akte.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:38 schreef Paxcon het volgende:
Van Persie out a.u.b.
Als hij twee keer scoort tegen Spanje ben ik wel zo hypocriet dat ik gelijk m'n UI vervang
Hahaha ja ik geloof je.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik denk een van de slimste.
Wie wil jij dan in de spits?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:38 schreef Paxcon het volgende:
Van Persie out a.u.b.
Als hij twee keer scoort tegen Spanje ben ik wel zo hypocriet dat ik gelijk m'n UI vervang
Robben denk ikquote:
Maar niet in de spitsquote:
Die kan beter in de Metroquote:
Een voetballer, zeker een verdediger, moet niet baas zijn tijdens de persconferentie, maar op het veld. Daar heeft hij vergeleken met de ander verdedigers weinig in de melk de brokkelen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:39 schreef Caland het volgende:
Mensen zijn gewoon jaloers op de baasheid van Brunogod.
iets in de melk de brokkelen hebben? watquote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een voetballer, zeker een verdediger, moet niet baas zijn tijdens de persconferentie, maar op het veld. Daar heeft hij vergeleken met de ander verdedigers weinig in de melk de brokkelen.
Hij is de enige die Portugees spreekt.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een voetballer, zeker een verdediger, moet niet baas zijn tijdens de persconferentie, maar op het veld. Daar heeft hij vergeleken met de ander verdedigers weinig in de melk de brokkelen.
Precies, daarom is Huntelaar ook veel geschikter in Oranjequote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Persie gaat gewoon zijn zoveelste waardeloze eindtoernooi spelen.
Heeft nog nooit een goed toernooi gespeeld idd.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Persie gaat gewoon zijn zoveelste waardeloze eindtoernooi spelen.
Rijden over water, dat kan alleen Patrick Kluivert.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
Als Nederland er in de groepsfase al uit ligt rijdt Kluivert de bus naar Nederland.
Hahaha. Goede grap.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
Als Nederland er in de groepsfase al uit ligt rijdt Kluivert de bus naar Nederland.
Waarom is dat boeiend? De persconferentie is in het Engels en Nederlands.quote:
Kluivert staat al paraat als de Braziliaanse oproerpolitie nog een auto nodig heeft om de straten schoon te vegen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
Hey ik zag Patrick Kluivert. Die heeft op dit strand nog iemand verkracht.
Je bent zelf een persconferentie.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom is dat boeiend? De persconferentie is in het Engels en Nederlands.
Die heeft ook nog nooit een goed eindtoernooi gespeeldquote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Precies, daarom is Huntelaar ook veel geschikter in Oranje
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft ook nog nooit een goed eindtoernooi gespeeld
Het WK is in Brazilie.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom is dat boeiend? De persconferentie is in het Engels en Nederlands.
Misschien verlang je er wel stiekem naar om door hem gepakt te wordenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:42 schreef alors het volgende:
Waarom moet ik toch steeds gniffelen om die Kluivert grapjes
Soort van Wilfred.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Niemand moest lachen om het grapje van Van Gaal.
So truequote:
Vroeger zeker wel, nu is ie een beetje te oud, kaal en chubby.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien verlang je er wel stiekem naar om door hem gepakt te worden
Gangbang met Van Persiequote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
Hey ik zag Patrick Kluivert. Die heeft op dit strand nog iemand verkracht.
Omdat 'ie niet goed genoeg is? Ik twijfel niet aan de inzichten van Paus Aloysius Maria van Gaal.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
Omdat hij nooit een kans heeft gekregen
Ik wel, Van Dijkgod had ook opgeroepen moeten wordenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat 'ie niet goed genoeg is? Ik twijfel niet aan de inzichten van Paus Aloysius Maria van Gaal.
Waar zou dat nou toch door komen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
Omdat hij nooit een kans heeft gekregen
GGMM hoopt dat mensen op deze post happen.quote:
In zo'n favela met kogelgaten achter Sjek.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hadden ze geen sfeervoller achtergrond kunnen uitkiezen?
Hou op met die Van Dijk. Schotse competitiequote:Op zondag 8 juni 2014 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wel, Van Dijkgod had ook opgeroepen moeten worden
Zou me verbazen als dat hier lukt.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM hoopt dat mensen op deze post happen.
gramulanion laat me nooit in de steek.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM hoopt dat mensen op deze post happen.
Argentiniequote:Op zondag 8 juni 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje wordt overigens toch wereldkampion
Je hebt een nieuwe baas?quote:
quote:
quote:
Ik welquote:Op zondag 8 juni 2014 22:49 schreef Rabieluh het volgende:
Nee dat was oprecht een hele maffe fout. Ik weet niet wat er mis ging.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Ik zat erop te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Funkin' in JamaicaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Doe ik ook. Voetbal kijken.quote:
Om de wedstrijd te zien? Die is om 21:00 dan zijn de meeste mensen sowieso al thuis hoorquote:
Dat weekend ben ik jarig.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrijdagavond een heerlijke avond om het weekend te vieren.
Ik ga los in het livetopic als Spanje scoort.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrijdagavond een heerlijke avond om het weekend te vieren.
DANI JARQUE CON SIEMPRE NOSOTROSquote:Op zondag 8 juni 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga los in het livetopic als Spanje scoort.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar onze clash bij Chili-Spanje.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dani Jarque met altijd onsquote:
En dat gaat gebeuren, beste alors.quote:
Salían negros de todas partes como si fuera una máquina de churros.quote:
Geen Spaans kunnenquote:
Argentinië inderdaadquote:
Xdquote:Op zondag 8 juni 2014 22:58 schreef Caland het volgende:
Die Spaanse spelers vertikken het altijd om mee te zingen
Als Brazilië het WK niet wint, is de president van Brazilië d'ranquote:Op zondag 8 juni 2014 22:58 schreef alors het volgende:
Ik denk wel dat de pleuris uitbreekt als ze niet winnen. Misschien wilde Fifa daarom wel een handje helpen. Het is tenslotte al zo'n smetteloos toernooi daar,
Alleen BMI zingt uit volle borst mee. Maar dat is omdat het een baas is.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:59 schreef OverRated het volgende:
Viel mij juist op dat de spelers van Nederland aardig meezongen de afgelopen wedstrijden
Doen we bij jou ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef Bosscielny het volgende:
Neem de confederations cup nou maar niet serieus.
Dit.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:59 schreef OverRated het volgende:
Viel mij juist op dat de spelers van Nederland aardig meezongen de afgelopen wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |