quote:
quote:
Ik welquote:Op zondag 8 juni 2014 22:49 schreef Rabieluh het volgende:
Nee dat was oprecht een hele maffe fout. Ik weet niet wat er mis ging.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Ik zat erop te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Funkin' in JamaicaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Doe ik ook. Voetbal kijken.quote:
Om de wedstrijd te zien? Die is om 21:00 dan zijn de meeste mensen sowieso al thuis hoorquote:
Dat weekend ben ik jarig.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrijdagavond een heerlijke avond om het weekend te vieren.
Ik ga los in het livetopic als Spanje scoort.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrijdagavond een heerlijke avond om het weekend te vieren.
DANI JARQUE CON SIEMPRE NOSOTROSquote:Op zondag 8 juni 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga los in het livetopic als Spanje scoort.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar onze clash bij Chili-Spanje.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dani Jarque met altijd onsquote:
En dat gaat gebeuren, beste alors.quote:
Salían negros de todas partes como si fuera una máquina de churros.quote:
Geen Spaans kunnenquote:
Argentinië inderdaadquote:
Xdquote:Op zondag 8 juni 2014 22:58 schreef Caland het volgende:
Die Spaanse spelers vertikken het altijd om mee te zingen
Als Brazilië het WK niet wint, is de president van Brazilië d'ranquote:Op zondag 8 juni 2014 22:58 schreef alors het volgende:
Ik denk wel dat de pleuris uitbreekt als ze niet winnen. Misschien wilde Fifa daarom wel een handje helpen. Het is tenslotte al zo'n smetteloos toernooi daar,
Alleen BMI zingt uit volle borst mee. Maar dat is omdat het een baas is.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:59 schreef OverRated het volgende:
Viel mij juist op dat de spelers van Nederland aardig meezongen de afgelopen wedstrijden
Doen we bij jou ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef Bosscielny het volgende:
Neem de confederations cup nou maar niet serieus.
Dit.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:59 schreef OverRated het volgende:
Viel mij juist op dat de spelers van Nederland aardig meezongen de afgelopen wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |