Soort van Wilfred.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Niemand moest lachen om het grapje van Van Gaal.
So truequote:
Vroeger zeker wel, nu is ie een beetje te oud, kaal en chubby.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien verlang je er wel stiekem naar om door hem gepakt te worden
Gangbang met Van Persiequote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
Hey ik zag Patrick Kluivert. Die heeft op dit strand nog iemand verkracht.
Omdat 'ie niet goed genoeg is? Ik twijfel niet aan de inzichten van Paus Aloysius Maria van Gaal.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
Omdat hij nooit een kans heeft gekregen
Ik wel, Van Dijkgod had ook opgeroepen moeten wordenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat 'ie niet goed genoeg is? Ik twijfel niet aan de inzichten van Paus Aloysius Maria van Gaal.
Waar zou dat nou toch door komen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
Omdat hij nooit een kans heeft gekregen
GGMM hoopt dat mensen op deze post happen.quote:
In zo'n favela met kogelgaten achter Sjek.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hadden ze geen sfeervoller achtergrond kunnen uitkiezen?
Hou op met die Van Dijk. Schotse competitiequote:Op zondag 8 juni 2014 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wel, Van Dijkgod had ook opgeroepen moeten worden
Zou me verbazen als dat hier lukt.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM hoopt dat mensen op deze post happen.
gramulanion laat me nooit in de steek.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM hoopt dat mensen op deze post happen.
Argentiniequote:Op zondag 8 juni 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje wordt overigens toch wereldkampion
Je hebt een nieuwe baas?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |