Waarvan akte.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:38 schreef Paxcon het volgende:
Van Persie out a.u.b.
Als hij twee keer scoort tegen Spanje ben ik wel zo hypocriet dat ik gelijk m'n UI vervang
Hahaha ja ik geloof je.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik denk een van de slimste.
Wie wil jij dan in de spits?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:38 schreef Paxcon het volgende:
Van Persie out a.u.b.
Als hij twee keer scoort tegen Spanje ben ik wel zo hypocriet dat ik gelijk m'n UI vervang
Robben denk ikquote:
Maar niet in de spitsquote:
Die kan beter in de Metroquote:
Een voetballer, zeker een verdediger, moet niet baas zijn tijdens de persconferentie, maar op het veld. Daar heeft hij vergeleken met de ander verdedigers weinig in de melk de brokkelen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:39 schreef Caland het volgende:
Mensen zijn gewoon jaloers op de baasheid van Brunogod.
iets in de melk de brokkelen hebben? watquote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een voetballer, zeker een verdediger, moet niet baas zijn tijdens de persconferentie, maar op het veld. Daar heeft hij vergeleken met de ander verdedigers weinig in de melk de brokkelen.
Hij is de enige die Portugees spreekt.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een voetballer, zeker een verdediger, moet niet baas zijn tijdens de persconferentie, maar op het veld. Daar heeft hij vergeleken met de ander verdedigers weinig in de melk de brokkelen.
Precies, daarom is Huntelaar ook veel geschikter in Oranjequote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Persie gaat gewoon zijn zoveelste waardeloze eindtoernooi spelen.
Heeft nog nooit een goed toernooi gespeeld idd.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Persie gaat gewoon zijn zoveelste waardeloze eindtoernooi spelen.
Rijden over water, dat kan alleen Patrick Kluivert.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
Als Nederland er in de groepsfase al uit ligt rijdt Kluivert de bus naar Nederland.
Hahaha. Goede grap.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
Als Nederland er in de groepsfase al uit ligt rijdt Kluivert de bus naar Nederland.
Waarom is dat boeiend? De persconferentie is in het Engels en Nederlands.quote:
Kluivert staat al paraat als de Braziliaanse oproerpolitie nog een auto nodig heeft om de straten schoon te vegen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
Hey ik zag Patrick Kluivert. Die heeft op dit strand nog iemand verkracht.
Je bent zelf een persconferentie.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom is dat boeiend? De persconferentie is in het Engels en Nederlands.
Die heeft ook nog nooit een goed eindtoernooi gespeeldquote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Precies, daarom is Huntelaar ook veel geschikter in Oranje
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft ook nog nooit een goed eindtoernooi gespeeld
Het WK is in Brazilie.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom is dat boeiend? De persconferentie is in het Engels en Nederlands.
Misschien verlang je er wel stiekem naar om door hem gepakt te wordenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:42 schreef alors het volgende:
Waarom moet ik toch steeds gniffelen om die Kluivert grapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |