Ik zou niet weten wat het was. Van alles wat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:10 schreef wdn het volgende:
[..]
eens.
Maar was het in de 2de helft nog 5-3-2 of toch meer 4-4-2?
xdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Voor en na de wedstrijd
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
van Persie kan er niks van. Huntelaar is beter.
PAXCON WAAR BEN JE????quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
van Persie kan er niks van. Huntelaar is beter.
Jij mag je isis vlaggetjes wel ophangenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:15 schreef BB11 het volgende:
Nu komen de oranje slingers etc uit de kast .
Watquote:
Tweede helft heb ik BBC gekekenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat moet ik nou kijken? BBC, RTL4, NOS?! Dilemma's!
Niet gesoeptquote:
Diego Costa gaat nachtmerries krijgen van hem.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:18 schreef Ooku het volgende:
Als die BMI nog wat spieren kweekt, wordt het een echt beest. Die man gaat gewoon mee naar Man United
Man United, dat moet BMI niet willen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:18 schreef Ooku het volgende:
Als die BMI nog wat spieren kweekt, wordt het een echt beest. Die man gaat gewoon mee naar Man United
Blind, Cillesen, Vlaar, Robben, RvPquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Blind mag wel wat meer aandacht krijgen. Wat was 'ie geweldig.
zeker wetenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja kut man, toch maar de spelers en coach aanhoren op 1.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit dus, ook al heb ik hem afgebrand en wilde ik net als ene J. Derksen van Aanholt meehebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit, VI oranje kijk ik morgen wel terug.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja kut man, toch maar de spelers en coach aanhoren op 1.
De Vrij vond ik heel erg matig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Blind, Cillesen, Vlaar, Robben, RvP
Mee eens. Zou zonde zijn als Iker zo zijn carriere moet beëindigen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Fierce. het volgende:
Maar ik vond het wel zielig voor de keeper van Spanje. Is er nu een kans dat hij niet wordt ingezet tijdens de volgende wedstrijden?
Voor een massaverkrachter ziet hij dit inderdaad goed. Hij wordt in mijn ogen nogal onderschat.quote:
Alleen Guzman was wat minder.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef TAV74 het volgende:
Na veel gezeik hier over Blind en Cillissen mogen we nu inderdaad wel even vermelden dat beide gewoon erg goed waren vandaag.
Blijft een moordenaar die hier niet thuis hoort.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Voor een massaverkrachter ziet hij dit inderdaad goed. Hij wordt in mijn ogen nogal onderschat.
Hij keepte prima. Alleen het mee voetballen en het geven van lange ballen waren bagger.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Cillesen was buiten zijn redding ook dramatisch. Zelfde geldt voor Blind
Alleen Cilessen die een bal moet spelenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef TAV74 het volgende:
Na veel gezeik hier over Blind en Cillissen mogen we nu inderdaad wel even vermelden dat beide gewoon erg goed waren vandaag.
Ben je die blunder vergeten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
a. Alleen het mee voetballen en het geven van lange ballen waren bagger.
En betrokken bij veel goals.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
3x cruciale ingreep anders was het al 3-0
Preciesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die speelde verdedigend een wereldpot.
Welke blunder? Bij de afgekeurde goal?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ben je die blunder vergeten?
Deze spelers zijn mij ook positief opgevallen idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Blind, Cillesen, Vlaar, Robben, RvP
Yep en zijn slechte uittrappen. Verder heeft hij sws weinig te doen gehad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke blunder? Bij de afgekeurde goal?
Dat hoor ik veel mensen zeggen, ik heb dat niet bij hem eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen Cilessen die een bal moet spelenDan houd ik elke keer weer mijn hart vast.
Hebben we al een snelheidsrecord?quote:
Die was geweldig als Ausputzer.quote:
Vind het wel mee vallen. Voor z'n eerste WK wedstrijd een dikke voldoende.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Yep en zijn slechte uittrappen. Verder heeft hij sws weinig te doen gehad.
zappen doe ik ook hahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Een 6 vind ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het wel mee vallen. Voor z'n eerste WK wedstrijd een dikke voldoende.
Keepte gewoon een goede pot, maar als je het niet wilt zien....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Yep en zijn slechte uittrappen. Verder heeft hij sws weinig te doen gehad.
Heeft 1 redding moeten doen kan ook overdrijven, zijn uittrappen waren inderdaad belachelijk!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Keepte gewoon een goede pot, maar als je het niet wilt zien....
Ik vraag me wel oprecht af hoeveel De Vrij nu waard isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:27 schreef Perrin het volgende:
En miljarden mensen over heel de wereld die deze sportieve stunt meemaken.. goede reclame!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |