Ik vond de aftocht van Diego Costa wel leuk om te zien. Ik vind dat zo'n irritante voetballer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:41 schreef iPancakeMix het volgende:
Noem me sadistisch, maar ik vind het GE-WEL-DIG om te zien hoe Iker Casillas eindelijk eens een pak rammel heeft gekregen.
Sara troost hem wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gaat straks in zijn hotel kamer zijn tranen drogen met geld biljetten.
In de 1e helft had hij vrijwel iedere overtreding verkeerd beoordeeldquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef Klummie het volgende:
Walgelijk commentaar overigens van Snoeks, die zat er diep in bij die spanjolen.
Klopt helemaal, denk dat hij wel wat posters van iniesta boven zijn bed heeft hangen, onder zijn barca dekbed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef Klummie het volgende:
Walgelijk commentaar overigens van Snoeks, die zat er diep in bij die spanjolen.
Die keept denk ik eventjes niet meer dit toernooi.quote:
Lekker cashen straksquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:45 schreef TLC het volgende:
Goede zaak voor de transferbedragen voor de spelers die nog actief zijn in de eredivisie
Denk het niet. Iker heeft zich onsterfelijk gemaakt tijdens de finale.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die keept denk ik eventjes niet meer dit toernooi.
ze waren iig allemaal sprakeloos....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is er ergens nog een Engelse analyse/napraat te zien?
In de eerste helft had ie een paar acties..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef beantherio het volgende:
Waar was Iniesta eigenlijk? Speelde ie wel mee?
Hij had weer een paar heerlijke steekballen. Die op Silva.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef beantherio het volgende:
Teksten op zijn ondershirt aan het schrijven denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef beantherio het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga de wedstrijd nog eens in z'n geheel terugkijken morgen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef Klummie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |