quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Teksten op zijn ondershirt aan het schrijven denk ik.
Ik ook, via de bbc als dat mogelijk is ;Pquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga de wedstrijd nog eens in z'n geheel terugkijken morgen.
Spanjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
We staan inmiddels al gedeeld 4e bij de bookmakers samen met Spanje.
Ditquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een kut eindmontage.
Voorgaande toernooien had je altijd een tof nummer bij de beelden.
Beste aan Spaanse kantquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef beantherio het volgende:
Waar was Iniesta eigenlijk? Speelde ie wel mee?
Erg aan te raden, de tweede helft heb ik daar gekeken. Flink onder de indruk, ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ik ook, via de bbc als dat mogelijk is ;P
Inderdaad, 4 jaar geleden was dat Sunshine van Ginger Ninja. Heerlijk nummer was dat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een kut eindmontage.
Jammer ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een kut eindmontage.
Nee, lang niet.quote:
Just for tonight vond ik toen ook erg mooi.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Inderdaad, 4 jaar geleden was dat Sunshine van Ginger Ninja. Heerlijk nummer was dat.
Ze hebben er veel plezier van gehad, van die steekballenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij had weer een paar heerlijke steekballen. Die op Silva.
Spanje was vandaag ruk, Nederland speelde een prima tweede helft.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef HPLC het volgende:
Wat was er trouwens mis met het commentaar? Spanje is toch gewoon goed en Iniesta is gewoon een geweldige voetballer. Vandaag was Nederland echter geniaal
die snoeks bleef maar zeiken met zijn als als....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef HPLC het volgende:
Wat was er trouwens mis met het commentaar? Spanje is toch gewoon goed en Iniesta is gewoon een geweldige voetballer. Vandaag was Nederland echter geniaal
Spanje is goed ja, alleen vandaag niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef HPLC het volgende:
Ja en Dodgy - Good Enoughquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Just for tonight vond ik toen ook erg mooi.
Tijd vollullen, denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Klummie het volgende:
[..]
die snoeks bleef maar zeiken met zijn als als....![]()
![]()
Zo ruk dat ze Nederland een groot deel van de eerste helft overklasten..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Spanje was vandaag ruk, Nederland speelde een prima tweede helft.
Die was tof ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Ik vond ze eigenlijk net als Barcelona, prima, maar niet meer onsterfelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Spanje was vandaag ruk, Nederland speelde een prima tweede helft.
Ja, dat was tijdens het EK in 2008, speel dat nummer nog dagelijks af op Spotify.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |