quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Teksten op zijn ondershirt aan het schrijven denk ik.
Ik ook, via de bbc als dat mogelijk is ;Pquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga de wedstrijd nog eens in z'n geheel terugkijken morgen.
Spanjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
We staan inmiddels al gedeeld 4e bij de bookmakers samen met Spanje.
Ditquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een kut eindmontage.
Voorgaande toernooien had je altijd een tof nummer bij de beelden.
Beste aan Spaanse kantquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef beantherio het volgende:
Waar was Iniesta eigenlijk? Speelde ie wel mee?
Erg aan te raden, de tweede helft heb ik daar gekeken. Flink onder de indruk, ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ik ook, via de bbc als dat mogelijk is ;P
Inderdaad, 4 jaar geleden was dat Sunshine van Ginger Ninja. Heerlijk nummer was dat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een kut eindmontage.
Jammer ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een kut eindmontage.
Nee, lang niet.quote:
Just for tonight vond ik toen ook erg mooi.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Inderdaad, 4 jaar geleden was dat Sunshine van Ginger Ninja. Heerlijk nummer was dat.
Ze hebben er veel plezier van gehad, van die steekballenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij had weer een paar heerlijke steekballen. Die op Silva.
Spanje was vandaag ruk, Nederland speelde een prima tweede helft.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef HPLC het volgende:
Wat was er trouwens mis met het commentaar? Spanje is toch gewoon goed en Iniesta is gewoon een geweldige voetballer. Vandaag was Nederland echter geniaal
die snoeks bleef maar zeiken met zijn als als....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef HPLC het volgende:
Wat was er trouwens mis met het commentaar? Spanje is toch gewoon goed en Iniesta is gewoon een geweldige voetballer. Vandaag was Nederland echter geniaal
Spanje is goed ja, alleen vandaag niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef HPLC het volgende:
Ja en Dodgy - Good Enoughquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Just for tonight vond ik toen ook erg mooi.
Tijd vollullen, denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Klummie het volgende:
[..]
die snoeks bleef maar zeiken met zijn als als....![]()
![]()
Zo ruk dat ze Nederland een groot deel van de eerste helft overklasten..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Spanje was vandaag ruk, Nederland speelde een prima tweede helft.
Die was tof ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Ik vond ze eigenlijk net als Barcelona, prima, maar niet meer onsterfelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Spanje was vandaag ruk, Nederland speelde een prima tweede helft.
Ja, dat was tijdens het EK in 2008, speel dat nummer nog dagelijks af op Spotify.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Nederland speelde dan ook niet goed in de eerste helft. Maar laten we eerlijk zijn, Spanje liet geen moment het niveau zien wat ze op hun top kunnen spelen. In de tweede helft was er echt niks van over. Tel daar wat blunders bij op en de score valt zo hoog uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo ruk dat ze Nederland een groot deel van de eerste helft overklasten..
Hehe, dan zie ik er meer de CL-finale van Real - Atletico in. Atletico was helemaal op en Real denderde er overheen. Vandaag was ongeveer hetzelfde in de tweede helft.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond ze eigenlijk net als Barcelona, prima, maar niet meer onsterfelijk.
Ik vind ook weinig mis met Snoeks z'n commentaar meestal, maar volgens mij denkt 99 % van FOK! daar anders over.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef HPLC het volgende:
Spanje in shock. Ook hebben we onze stempel achter gelaten bij de aankomende tegenstanders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:53 schreef beantherio het volgende:
En het had eigenlijk met gemak 1-8 of 1-9 kunnen zijn![]()
Maar ik denk niet dat ze in Spanje zullen denken dat ze nog goed weggekomen zijn
Spanje zakte als een plumpudding in elkaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nederland speelde dan ook niet goed in de eerste helft. Maar laten we eerlijk zijn, Spanje liet geen moment het niveau zien wat ze op hun top kunnen spelen. In de tweede helft was er echt niks van over. Tel daar wat blunders bij op en de score valt zo hoog uit.
Neemt overigens niet weg dat Nederland goed met de kansen omsprong en een paar mooie goals maakte.
Snoeks sloeg zo vaak de plank misquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind ook weinig mis met Snoeks z'n commentaar meestal, maar volgens mij denkt 99 % van FOK! daar anders over.
Daar had ik op en na 20 april ook een tijdje last van. Het duurt een paar weken maar uiteindelijk trekt het wel wegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:54 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Spanje in shock. Ook hebben we onze stempel achter gelaten bij de aankomende tegenstanders.
*krijg mijn grijns er maar niet af.
En Spanje met de grootste blunders van het toernooiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:54 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Toch wel knap om 3 wereldgoals in 1 wedstrijd te maken en ook nog tegen Spanje.
Heeft Casillas geen negatief record te pakken met 5-1?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Spanje met de grootste blunders van het toernooiTorres en Cassilas
Nouja volgens mij miste er gister ook eentje voor open doel. Weet iemand nog wie?
Zitten natuurlijk teveel mensen voor de tv etc.quote:
Idd. volgens mij waren veel Brazilianen ook tegen Spanje omdat Costa er speelt. Wat zal 't een heerlijk moment zijn als Spanje er zsm uitgeknald wordt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
2e helft deed me denken aan de 2e helft tegen Brazil 4 jaar terug.. toen gingen ze er ook als een stoomwals overheen. Heb de indruk dat velen op deze wereld hoopten dat Spanje eens een keer zou worden ingeblikt.. het is mooi dat Nederland daarvoor heeft gezorgd. Nu wel even winnen tegen Australië graag.
Dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
2e helft deed me denken aan de 2e helft tegen Brazil 4 jaar terug.. toen gingen ze er ook als een stoomwals overheen. Heb de indruk dat velen op deze wereld hoopten dat Spanje eens een keer zou worden ingeblikt.. het is mooi dat Nederland daarvoor heeft gezorgd. Nu wel even winnen tegen Australië graag.
Wenn Es Passiertquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een kut eindmontage.
Oké. Interessant.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga de wedstrijd nog eens in z'n geheel terugkijken morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |