quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
2e helft deed me denken aan de 2e helft tegen Brazil 4 jaar terug.. toen gingen ze er ook als een stoomwals overheen. Heb de indruk dat velen op deze wereld hoopten dat Spanje eens een keer zou worden ingeblikt.. het is mooi dat Nederland daarvoor heeft gezorgd. Nu wel even winnen tegen Australië graag.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Iemand een gifje/filmjpe van de wissel van v. Persie?
Fijn dat we weer echt een team zijnquote:
quote:
Laten we we eerst maar eens de poulefase doorkomen en brazilie ontwijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef iPancakeMix het volgende:
Nog steeds is de angst bij mij groot dat hetzelfde lot op ons staat te wachten als 6 jaar terug.
Hier ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef iPancakeMix het volgende:
Nog steeds is de angst bij mij groot dat hetzelfde lot op ons staat te wachten als 6 jaar terug.
Ja idd toch vind ik beide teams wel 'n niveautje lager dan zowel Spanje als Nederland.quote:
Met Australië wordt het sowieso niks, Chili moet ik nog eventjes aankijken, aangezien ze voor sommigen als underdog worden beschouwd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja idd toch vind ik beide teams wel 'n niveautje lager dan zowel Spanje als Nederland.
Dan liggen ze eruit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat nou als Spanje derde in de poule wordt?
Hoezeequote:
Dat zou me totaal niet verbazen. Na deze wedstrijd is het zelfvertrouwen vast en zeker omlaag gegaan bij de Spanjaarden; het kon ook niet goed blijven gaan voor ze. Chili daarentegen heeft een relatief sterke ploeg, en met wat wondertjes zie ik ze best boven Spanje belanden. Nederland wordt koploper in de poule, zeker nu ze hun moeilijkste klus geklaard hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat nou als Spanje derde in de poule wordt?
Australië is niks, Chili is uiteraard beter maar Spanje gaat nog wel wraak nemen voor die vernedering tegen Nederland gok ik zo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:16 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Met Australi wordt het sowieso niks, Chili moet ik nog eventjes aankijken, aangezien ze voor sommigen als underdog worden beschouwd.
Haha, wraak op de Chilenen voor de nederlaag tegen Nederland? Volgens mij is dat gewoon Spaanse zelfoverschattingquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Australië is niks, Chili is uiteraard beter maar Spanje gaat nog wel wraak nemen voor die vernedering tegen Nederland gok ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |