jwzquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
Wel gewoon nachtbagger in klb straks toch?
Wil je zo graag tietjes posten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
Dat is ook nog een nadeel aan dat dit topic hier staat, ik ga dat gegarandeerd een keer vergeten.quote:
Zolang het maar een beetje een artistieke foto is, kan ik mij, met het oog op dit forum, niet voorstellen dat dat een probleem vormt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is ook nog een nadeel aan dat dit topic hier staat, ik ga dat gegarandeerd een keer vergeten.
hehehquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zolang het maar een beetje een artistieke foto is, kan ik mij, met het oog op dit forum, niet voorstellen dat dat een probleem vormt.
Kan dat dat uit een ander topic ontstaat, dan wel ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
Dit dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik vind het wel een verademing zo zonder die memmen de hele tijd
Deze denkt opeens dat hij de baas is ofzo wat is dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kan dat dat uit een ander topic ontstaat, dan wel ja.
Papier Machequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zolang het maar een beetje een artistieke foto is, kan ik mij, met het oog op dit forum, niet voorstellen dat dat een probleem vormt.
Wat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Deze denkt opeens dat hij de baas is ofzo wat is dit.
Die tepels staan wel een beetje raar.quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die tepels staan wel een beetje raar.
je moet gewoon niet biggie doen a sahbiquote:
wat zeg jij, dit is een replica van mijn borstenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die tepels staan wel een beetje raar.
Beste spataderen heb je in je jopen dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat zeg jij, dit is een replica van mijn borsten
Jij stelt een vraag, ik geef daar antwoord op.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moet gewoon niet biggie doen a sahbi
oke lobiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:48 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jij stelt een vraag, ik geef daar antwoord op.
Dat is striaequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beste spataderen heb je in je jopen dan.
Nee dit is gewoon onze sc nu, er was er nog geen hier.quote:
Deze SC is voor iedereen, vooral voor creatieve geesten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon onze sc nu, er was er nog geen hier.
quote:
quote:
Wat is dit voor saaie baggermuziek.quote:
hellalujahquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze SC is voor iedereen, vooral voor creatieve geesten.
Succes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:03 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ga een thermos met koffie vullen en de hele nacht studeren, groetjes
Koop dan een tray golden pauper.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:03 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ga een thermos met koffie vullen en de hele nacht studeren, groetjes
quote:
Nooit gehoord van Youtube-naar-MP3-converters?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wow, dat is wel cool. Ik heb zelfs geen download kunnen vinden van hun EP die op Youtube staat.
Dat is echt belabberde kwaliteit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Tevens
[..]
Nooit gehoord van Youtube-naar-MP3-converters?
Oh nice, even uitproberen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
http://www.clipconverter.cc/mobile/
Deze niet
Topicvoetbal, dat staat er toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar waarom the fuck staat deze in school & studie dan?
Mooie muziek is dat.quote:
Ik heb de buren nog niet horen juichen, 0-0?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:14 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Best een spannende wedstrijd tot nu toe.![]()
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb de buren nog niet horen juichen, 0-0?
Nou en.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kijk, dp, voederbietel weet.
Pas maar op wat je zegt, dadelijk komt motorbloempje je ass kicken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:17 schreef voederbietel het volgende:
Weten die nerdjes van school en studie niet hoe dat beter kan.
Als die een oplossing heeft voor skype problemen kom ik hier nooit meer terug.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt, dadelijk komt motorbloempje je ass kicken.
Wat was ook al weer het probleem?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als die een oplossing heeft voor skype problemen kom ik hier nooit meer terug.
FOK! is voldoende toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Sowieso SkypeNiet gewoon Telegram desktopversie gebruiken
Kan je daar ook mee bellen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Sowieso SkypeNiet gewoon Telegram desktopversie gebruiken
Nu momenteel dat er geen verbinding mogelijk is, zal wel door al die voetbal tjappies komen.quote:
Je zou er een topic over kunnen openen in DIG.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nu momenteel dat er geen verbinding mogelijk is, zal wel door al die voetbal tjappies komen.
Ach het ligt er aan dat skype veel bandbreedte vraagt en ze dat niet hebben in die uithoek.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je zou er een topic over kunnen openen in DIG.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach het ligt er aan dat skype veel bandbreedte vraagt en ze dat niet hebben in die uithoek.
Bedankt voor de informatie.quote:
Let op je taalgebruik, we zitten niet meer in CRE.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:26 schreef Zaktabak het volgende:
WAAROM ZIJN ALLE MOTHERFUCKERS ORANJE?!!!
Helemaal niet trouwens, wat praat jij.quote:
Jawel?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helemaal niet trouwens, wat praat jij.
Ja, ik ben er helemaal voor in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
Evengoed zijn we nu ook wel op onze plek, ik haast klaar met school, N_t_ er midden in, DP aan de voet van educatie, Zak als mentor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Volgens het livetopic niet.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze daar zeggen.
Is goed, zal op mijn taalgebruik letten, meneer Voederbietel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Let op je taalgebruik, we zitten niet meer in CRE.
Uiteindelijk komt de grap dat we in KPD worden neergeplemptquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:34 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Uiteindelijk worden we gewoon weer in KLB gedumpt.
Daar kan ik niet komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt de grap dat we in KPD worden neergeplempt
Oh, dan kan ik niet meer posten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt de grap dat we in KPD worden neergeplempt
niet meer toegestaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik niet meer posten.
hehequote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:40 schreef voederbietel het volgende:
De waarheidTT waar het allemaal in feite mee begonnen is.
Ja ik hoorde het al.quote:
Fantastisch.quote:
Ja ik hoorde het tokkievolk al schreeuwen en op toeters blazen.quote:
Voetbal kijken, waarschijnlijk.quote:
Zeggen ze alleen maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:13 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar voederbietel en spambot zouden toch ook niet kijken?
ahahahaquote:
Geloof er niks van, heb geen geschreeuw gehoord.quote:
Die shit duurt toch 90 minuten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
De wedstrijd is nog niet afgelopen hoor.
Dat doen Nederlanders net zo goed als ze verliezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:48 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Wel grappig om al die volwassen Spanjaarden daar met tranen in de ogen te zien zitten
Ja, true.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat doen Nederlanders net zo goed als ze verliezen.
Nee nee, ik was aan het praten over dingen en het leven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jaja je zat gewoon voetbal te kijken
Kssht, jij moet studeren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb wel grote bewondering voor jouw doorzettingsvermogen in deze.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja dat is waar gvd, ok later!
Ik was hier ook iedere keer meteen op de hoogte als er gescoord werd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
Bovendien hielden mijn achterburen mij redelijk goed op de hoogte.
Stom volkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik was hier ook iedere keer meteen op de hoogte als er gescoord werd.
Echt hè.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stom volkBeetje plezier maken terwijl je ook gewoon achter de computer kan zitten.
Mogen we even naar KLB, Frank? Het topic is toch al alle kanten op geschopt.quote:
Okidoki.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mogen we even naar KLB, Frank? Het topic is toch al alle kanten op geschopt.
Ik voel me alleen maar op mijn gemak in KLB.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
Toch voelde ik mij in CRE meer op m'n gemak.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Godver, dp, je hebt het verpest.
Modus zal wel weer beetje snitchen en zo, je weet hoe het gaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Jawel, straks komt Mortaxx ofzo weer om een slotje erop te gooien.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Modus zal wel weer beetje snitchen en zo, je weet hoe het gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]Niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Vast niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Jawel, straks komt Mortaxx ofzo weer om een slotje erop te gooien.
Butje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Matig bandje, overrated en gehyped.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Matig bandje, overrated en gehyped.
Alsof hij door al die drugs die hij neemt nog doorheeft waar hij naar luistert.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof jij verstand van muziek hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof jij verstand van muziek hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof hij door al die drugs die hij neemt nog doorheeft waar hij naar luistert.
waarom heb je dit precies gedaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mogen we even naar KLB, Frank? Het topic is toch al alle kanten op geschopt.
Omdat dit topic in KLB hoort.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom heb je dit precies gedaan?
Wat is met die gare tv.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heheh, waarom heb je mij bedrogen? Maar ik heb ook haar belogen, tranen tranen in m'n ogen, waarom heb je tegen mij gelogen, maar, ik heb jou ook bedrogen, met je zuster.
Alsof ik dat nodig heb.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wannebe mod charme offensief, te doorzichtig.
Nog niet zo in de oranje-feeststemming?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom heb je dit precies gedaan?
Laatste keer dat ik iets heb gesmoket was 3 weken geleden. Vind het wel best allemaal zonderquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof hij door al die drugs die hij neemt nog doorheeft waar hij naar luistert.
Ja hoor eens, we hadden een legit sc, nu niet meer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog niet zo in de oranje-feeststemming?
Die shit blijft wel langer dan 3 weken in je systeem.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik iets heb gesmoket was 3 weken geleden. Vind het wel best allemaal zonder
nee, vind je me nu een partypooperquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog niet zo in de oranje-feeststemming?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Modus zal wel weer beetje snitchen en zo, je weet hoe het gaat.
Ow, ik heb dit helemaal niet eens teruggelezen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja hoor eens, we hadden een legit sc, nu niet meer.
Frank deed gewoon mee met topicvoetbal en schoot hem recht in de goal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja hoor eens, we hadden een legit sc, nu niet meer.
Daarom zie ik de essentie er ook niet van in om elke middag te nemenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die shit blijft wel langer dan 3 weken in je systeem.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Frank deed gewoon mee met topicvoetbal en schoot hem recht in de goal.
CRE had geen sc, N_t_ opende er een, het waren 36 mooie uren, nu voorbijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, ik heb dit helemaal niet eens teruggelezen.
Laat ik dat maar doen ja.quote:
Nou, kijk, 1-5 tegen Spanje is natuurlijk onwaarschijnlijk, maar als jij buiten met een oranje pruik op je hersens in de oranje-stemming feest aan het vieren was dan had ik achterover geslagen. Dus nee, dat niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, vind je me nu een partypooper
Hij is overal al geweest dit topic, geloof ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
CRE had geen sc, N_t_ opende er een, het waren 36 mooie uren, nu voorbij.
Jij had het belang van het collectief niet hoog staan anders vanavond.quote:
quote:
OUD zou ik graag nog even langs willen, kun jij dat regelen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij is overal al geweest dit topic, geloof ik.
Instant ban voor ons allemaal waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
OUD zou ik graag nog even langs willen, kun jij dat regelen?
Oh ja. Feest vieren. Ooit deed ik daar ook aan. Nu slechts nog een vaag begrip in mijn herinneringenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, kijk, 1-5 tegen Spanje is natuurlijk onwaarschijnlijk, maar als jij buiten met een oranje pruik op je hersens in de oranje-stemming feest aan het vieren was dan had ik achterover geslagen. Dus nee, dat niet.
For the best wellicht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Instant ban voor ons allemaal waarschijnlijk.
Op de bank met een zak chips naar een serie kijken is ook best een feestje toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh ja. Feest vieren. Ooit deed ik daar ook aan. Nu slechts nog een vaag begrip in mijn herinneringen
* Zaktabak oefent alvastquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik bescherm jullie natuurlijk vooral tegen jezelf.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je natuurlijk het feesten wat minderen. Maar dat hoeft nog niet zo snel als jij nu doet hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh ja. Feest vieren. Ooit deed ik daar ook aan. Nu slechts nog een vaag begrip in mijn herinneringen
Je leest het gewoon steeds toevallig?quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op de bank In bed met een zak chips naar een serie kijken is ook best een feestje toch?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op de bank met een zak chips naar een serie kijken is ook best een feestje toch?
Ik heb al teveel tijd verspild, ik moet nu cum laude afstuderen om het voor mezelf goed te maken. Misschien ietwat obsessief nu, maar HET IS ALLES OF NIKS FRANKquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op een gegeven moment moet je natuurlijk het feesten wat minderen. Maar dat hoeft nog niet zo snel als jij nu doet hoor.
Pas dadelijk, als jij klaar bent met je studie, een baan hebt en een levensgezel. Dan mag het wat minder. Maar tot die tijd moet je genieten van je jeugd.
Hoe oud ben jij eigenlijk¿quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb al teveel tijd verspild, ik moet nu cum laude afstuderen om het voor mezelf goed te maken. Misschien ietwat obsessief nu, maar HET IS ALLES OF NIKS FRANK![]()
![]()
Levensgezellen heb ik geen tijd voor. Hoe oud was jij toen jij je levensgezel leerde kennen?
Jup.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
staar je dan gewoon kauwend voor je uit?
De boog kan niet altijd gespannen staan natuurlijk, dan breek de pees.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb al teveel tijd verspild, ik moet nu cum laude afstuderen om het voor mezelf goed te maken. Misschien ietwat obsessief nu, maar HET IS ALLES OF NIKS FRANK![]()
![]()
Levensgezellen heb ik geen tijd voor. Hoe oud was jij toen jij je levensgezel leerde kennen?
was frank hosselmaster?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:10 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Frank heeft eerst nog jarenlang rondgeneukt natuurlijk.
jank niet dat je teveel tijd verspild hebt dan, ik heb godverdomme niet eens een havodiploma.quote:
Ik was 15.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
17. Heel saai natuurlijk allemaal, maar het is niet anders.
Iedereen zn eigen stroggles tochquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
jank niet dat je teveel tijd verspild hebt dan, ik heb godverdomme niet eens een havodiploma.
Niks mis mee, degelijk, betrouwbaar, ik mag dat wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks mis mee, degelijk, betrouwbaar, ik mag dat wel.
Jij bent 16 toch?quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op die leeftijd had ik nog nooit met een jongen gezoendquote:
Alleen meisjes?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Op die leeftijd had ik nog nooit met een jongen gezoend
15. Dat is op zich wel uitzonderlijk, dan ben je vol in de puberteit. Meeste relaties rond die periode houden toch uiteindelijk geen stand.quote:
Correct.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
15. Dat is op zich wel uitzonderlijk, dan ben je vol in de puberteit. Meeste relaties rond die periode houden toch uiteindelijk geen stand.
Tot nu toe gaat het in ieder geval goed, ik hoop dat dat ook zo blijft.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
15. Dat is op zich wel uitzonderlijk, dan ben je vol in de puberteit. Meeste relaties rond die periode houden toch uiteindelijk geen stand.
Wel gepijpt mag ik hopen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Op die leeftijd had ik nog nooit met een jongen gezoend
Ja, dat is wel leuk ook natuurlijk. Dan ben je op relatief jonge leeftijd al jaren bij elkaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het in ieder geval goed, ik hoop dat dat ook zo blijft.
Ik was nerdje, wat zeg jij. Ik ging al zweten als ik binnen een straal van 5 meter van een jongen stond.quote:
Je moet doen waar je fucking gelukkig van word. Toen het uit raakte dacht ik, nu ga ik rond neuken men, bleek dat de wijven me niet moesten, werd niet gelukkig van, dus rondneuken is slecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jawel, daar heb je nog je hele leven voor.
Is nog geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik was nerdje, wat zeg jij. Ik ging al zweten als ik binnen een straal van 5 meter van een jongen stond.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is nog geen antwoord op mijn vraag.
Je kan in principe alles nog gewoon doen, als je een beetje een chille vriendin hebt, behalve een beetje rondneuken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jawel, daar heb je nog je hele leven voor.
15 zei je toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is nog geen antwoord op mijn vraag.
Oh, k.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet doen waar je fucking gelukkig van word. Toen het uit raakte dacht ik, nu ga ik rond neuken men, bleek dat de wijven me niet moesten, werd niet gelukkig van, dus rondneuken is slecht.
Niks mis mee verder.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat ik me na een bepaalde leeftijd kon bevrijden van dat label
Dankjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:
Zaktabak krijgt lapo. Als iemand anders lapo heeft krijgt diegene klappen.
Dit soort reacties doen altijd verleiden om net even op die knop te drukken als het veldje rood is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:
Zaktabak krijgt lapo. Als iemand anders lapo heeft krijgt diegene klappen.
Ik was werken. Niets geregeld in de club vannacht trouwensquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
Mortaxx zal sowieso wel druk bezig zijn met chicks regelen in de club of op tinder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |