Australië. Daarna tegen Chili.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tegen wie moeten ze de volgende keer, of is dat nog niet bekend?
Ik had 1-1quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit had ik niet voorspeld, guus.
Als ze winnen van een goed team verliezen ze van de slechte ik hoop dat australië en Chili de vloer met Nederland aanvegen. En dan kunnen we lekker een Belgisch kleurtje aannemen of Duits!quote:
Ja het forum, maar snap niet waarom iedere user dan dat lelijke oranje moet nemen, ik ben bijvoorbeeld voor Duitsland.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Belgen hebben zelf ook fora. Daar zal uiteraard voor België gekozen worden, logisch. Dit is een Nederlands forum, dus kiezen we voor oranje. Lijkt me toch volstrekt logisch?
[youtube[/youtube]quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit had ik niet voorspeld, guus.
Aight. Ben benieuwd of ze op hetzelfde niveau verder kunnen gaan als vanavond.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als ze winnen van een goed team verliezen ze van de slechte ik hoop dat australië en Chili de vloer met Nederland aanvegen. En dan kunnen we lekker een Belgisch kleurtje aannemen of Duits!
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:22 schreef De_Dorstige het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op vrijdag 13 juni 2014 23:22 schreef De_Dorstige het volgende:[/
JIJ hebt gekeken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight. Ben benieuwd of ze op hetzelfde niveau verder kunnen gaan als vanavond.
Boeie. Het is even irritant omdat je moet wennen aan de kleur van de usernames, maar verder is het toch niet echt een probleem lijkt me.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja het forum, maar snap niet waarom iedere user dan dat lelijke oranje moet nemen, ik ben bijvoorbeeld voor Duitsland.
quote:
Nee, maar als ze met 5-1 winnen doen ze toch iets goed lijkt me. Al zit ik er wel over te denken om de volgende wedstrijd wel te kijken.quote:
Ik ben wel een machtige commander in Guild wars 2. Dus nouja laat me dan maar een jankzak zijn ik kill wel tequatl and voer het bevel uit bij de three headed wurm dus no problem.quote:
Je principes vallen gauw zo. Eerst overal roepen dat het onzin is, ik zie een patroon.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, maar als ze met 5-1 winnen doen ze toch iets goed lijkt me. Al zit ik er wel over te denken om de volgende wedstrijd wel te kijken.
Lekker anders weer Argo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als ze winnen van een goed team verliezen ze van de slechte ik hoop dat australië en Chili de vloer met Nederland aanvegen. En dan kunnen we lekker een Belgisch kleurtje aannemen of Duits!
Argo pls.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef Spongeboss het volgende:
Ik ben wel een machtige commander in Guild wars 2. Dus nouja laat me dan maar een jankzak zijn ik kill wel tequatl and voer het bevel uit bij de three headed wurm dus no problem.
Principesquote:Je principes vallen gauw zo.
Je hebt het wel tegen een GW2 commander. Ik heb iedere week een nieuw toernooi mijn server tegen een andere, nu moet ik tegen Ring of Fire en Far shiverpeaks.quote:
Ik ben wel een goeie commander.quote:
Helemaal fantastisch jongen.quote:
Oké, man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:27 schreef Spongeboss het volgende:
Je hebt het wel tegen een GW2 commander. Ik heb iedere week een nieuw toernooi mijn server tegen een andere, nu moet ik tegen Ring of Fire en Far shiverpeaks.
Vind ik ook wel eigenlijk, het is best tof commander te zijn.quote:
We zijn wel 3de geworden.quote:
Duits zou ik sowieso willen ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:28 schreef Starm het volgende:
En de Duitse users dan? Die verdienen ook een apart kleurtje
In de poule had ik 3-0 voor Spanje ingevuld. Ik had echt verwacht dat die verdediging eraan zou gaan. Goed, had Cilessen die ene niet gehouden van Da Silva was het geen 1-5 geworden denk ik hoor.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |