quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof jij verstand van muziek hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof hij door al die drugs die hij neemt nog doorheeft waar hij naar luistert.
waarom heb je dit precies gedaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mogen we even naar KLB, Frank? Het topic is toch al alle kanten op geschopt.
Omdat dit topic in KLB hoort.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom heb je dit precies gedaan?
Wat is met die gare tv.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heheh, waarom heb je mij bedrogen? Maar ik heb ook haar belogen, tranen tranen in m'n ogen, waarom heb je tegen mij gelogen, maar, ik heb jou ook bedrogen, met je zuster.
Alsof ik dat nodig heb.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wannebe mod charme offensief, te doorzichtig.
Nog niet zo in de oranje-feeststemming?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom heb je dit precies gedaan?
Laatste keer dat ik iets heb gesmoket was 3 weken geleden. Vind het wel best allemaal zonderquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof hij door al die drugs die hij neemt nog doorheeft waar hij naar luistert.
Ja hoor eens, we hadden een legit sc, nu niet meer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog niet zo in de oranje-feeststemming?
Die shit blijft wel langer dan 3 weken in je systeem.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik iets heb gesmoket was 3 weken geleden. Vind het wel best allemaal zonder
nee, vind je me nu een partypooperquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog niet zo in de oranje-feeststemming?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Modus zal wel weer beetje snitchen en zo, je weet hoe het gaat.
Ow, ik heb dit helemaal niet eens teruggelezen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja hoor eens, we hadden een legit sc, nu niet meer.
Frank deed gewoon mee met topicvoetbal en schoot hem recht in de goal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja hoor eens, we hadden een legit sc, nu niet meer.
Daarom zie ik de essentie er ook niet van in om elke middag te nemenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die shit blijft wel langer dan 3 weken in je systeem.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Frank deed gewoon mee met topicvoetbal en schoot hem recht in de goal.
CRE had geen sc, N_t_ opende er een, het waren 36 mooie uren, nu voorbijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, ik heb dit helemaal niet eens teruggelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |