Uiteindelijk komt de grap dat we in KPD worden neergeplemptquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:34 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Uiteindelijk worden we gewoon weer in KLB gedumpt.
Daar kan ik niet komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt de grap dat we in KPD worden neergeplempt
Oh, dan kan ik niet meer posten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt de grap dat we in KPD worden neergeplempt
niet meer toegestaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik niet meer posten.
hehequote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:40 schreef voederbietel het volgende:
De waarheidTT waar het allemaal in feite mee begonnen is.
Ja ik hoorde het al.quote:
Fantastisch.quote:
Ja ik hoorde het tokkievolk al schreeuwen en op toeters blazen.quote:
Voetbal kijken, waarschijnlijk.quote:
Zeggen ze alleen maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:13 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar voederbietel en spambot zouden toch ook niet kijken?
ahahahaquote:
Geloof er niks van, heb geen geschreeuw gehoord.quote:
Die shit duurt toch 90 minuten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
De wedstrijd is nog niet afgelopen hoor.
Dat doen Nederlanders net zo goed als ze verliezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:48 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Wel grappig om al die volwassen Spanjaarden daar met tranen in de ogen te zien zitten
Ja, true.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat doen Nederlanders net zo goed als ze verliezen.
Nee nee, ik was aan het praten over dingen en het leven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jaja je zat gewoon voetbal te kijken
Kssht, jij moet studeren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb wel grote bewondering voor jouw doorzettingsvermogen in deze.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja dat is waar gvd, ok later!
Ik was hier ook iedere keer meteen op de hoogte als er gescoord werd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
Bovendien hielden mijn achterburen mij redelijk goed op de hoogte.
Stom volkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik was hier ook iedere keer meteen op de hoogte als er gescoord werd.
Echt hè.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stom volkBeetje plezier maken terwijl je ook gewoon achter de computer kan zitten.
Mogen we even naar KLB, Frank? Het topic is toch al alle kanten op geschopt.quote:
Okidoki.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mogen we even naar KLB, Frank? Het topic is toch al alle kanten op geschopt.
Ik voel me alleen maar op mijn gemak in KLB.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
Toch voelde ik mij in CRE meer op m'n gemak.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Godver, dp, je hebt het verpest.
Modus zal wel weer beetje snitchen en zo, je weet hoe het gaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Jawel, straks komt Mortaxx ofzo weer om een slotje erop te gooien.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Modus zal wel weer beetje snitchen en zo, je weet hoe het gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]Niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Vast niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Jawel, straks komt Mortaxx ofzo weer om een slotje erop te gooien.
Butje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Matig bandje, overrated en gehyped.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Matig bandje, overrated en gehyped.
Alsof hij door al die drugs die hij neemt nog doorheeft waar hij naar luistert.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof jij verstand van muziek hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |