Laat ik dat maar doen ja.quote:
Nou, kijk, 1-5 tegen Spanje is natuurlijk onwaarschijnlijk, maar als jij buiten met een oranje pruik op je hersens in de oranje-stemming feest aan het vieren was dan had ik achterover geslagen. Dus nee, dat niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, vind je me nu een partypooper
Hij is overal al geweest dit topic, geloof ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
CRE had geen sc, N_t_ opende er een, het waren 36 mooie uren, nu voorbij.
Jij had het belang van het collectief niet hoog staan anders vanavond.quote:
quote:
OUD zou ik graag nog even langs willen, kun jij dat regelen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij is overal al geweest dit topic, geloof ik.
Instant ban voor ons allemaal waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
OUD zou ik graag nog even langs willen, kun jij dat regelen?
Oh ja. Feest vieren. Ooit deed ik daar ook aan. Nu slechts nog een vaag begrip in mijn herinneringenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, kijk, 1-5 tegen Spanje is natuurlijk onwaarschijnlijk, maar als jij buiten met een oranje pruik op je hersens in de oranje-stemming feest aan het vieren was dan had ik achterover geslagen. Dus nee, dat niet.
For the best wellicht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Instant ban voor ons allemaal waarschijnlijk.
Op de bank met een zak chips naar een serie kijken is ook best een feestje toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh ja. Feest vieren. Ooit deed ik daar ook aan. Nu slechts nog een vaag begrip in mijn herinneringen
* Zaktabak oefent alvastquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik bescherm jullie natuurlijk vooral tegen jezelf.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je natuurlijk het feesten wat minderen. Maar dat hoeft nog niet zo snel als jij nu doet hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh ja. Feest vieren. Ooit deed ik daar ook aan. Nu slechts nog een vaag begrip in mijn herinneringen
Je leest het gewoon steeds toevallig?quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op de bank In bed met een zak chips naar een serie kijken is ook best een feestje toch?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op de bank met een zak chips naar een serie kijken is ook best een feestje toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |