Ik heb al teveel tijd verspild, ik moet nu cum laude afstuderen om het voor mezelf goed te maken. Misschien ietwat obsessief nu, maar HET IS ALLES OF NIKS FRANKquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op een gegeven moment moet je natuurlijk het feesten wat minderen. Maar dat hoeft nog niet zo snel als jij nu doet hoor.
Pas dadelijk, als jij klaar bent met je studie, een baan hebt en een levensgezel. Dan mag het wat minder. Maar tot die tijd moet je genieten van je jeugd.
Hoe oud ben jij eigenlijk¿quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb al teveel tijd verspild, ik moet nu cum laude afstuderen om het voor mezelf goed te maken. Misschien ietwat obsessief nu, maar HET IS ALLES OF NIKS FRANK![]()
![]()
Levensgezellen heb ik geen tijd voor. Hoe oud was jij toen jij je levensgezel leerde kennen?
Jup.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
staar je dan gewoon kauwend voor je uit?
De boog kan niet altijd gespannen staan natuurlijk, dan breek de pees.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb al teveel tijd verspild, ik moet nu cum laude afstuderen om het voor mezelf goed te maken. Misschien ietwat obsessief nu, maar HET IS ALLES OF NIKS FRANK![]()
![]()
Levensgezellen heb ik geen tijd voor. Hoe oud was jij toen jij je levensgezel leerde kennen?
was frank hosselmaster?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:10 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Frank heeft eerst nog jarenlang rondgeneukt natuurlijk.
jank niet dat je teveel tijd verspild hebt dan, ik heb godverdomme niet eens een havodiploma.quote:
Ik was 15.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
17. Heel saai natuurlijk allemaal, maar het is niet anders.
Iedereen zn eigen stroggles tochquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
jank niet dat je teveel tijd verspild hebt dan, ik heb godverdomme niet eens een havodiploma.
Niks mis mee, degelijk, betrouwbaar, ik mag dat wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks mis mee, degelijk, betrouwbaar, ik mag dat wel.
Jij bent 16 toch?quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op die leeftijd had ik nog nooit met een jongen gezoendquote:
Alleen meisjes?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Op die leeftijd had ik nog nooit met een jongen gezoend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |