Correct.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
15. Dat is op zich wel uitzonderlijk, dan ben je vol in de puberteit. Meeste relaties rond die periode houden toch uiteindelijk geen stand.
Tot nu toe gaat het in ieder geval goed, ik hoop dat dat ook zo blijft.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
15. Dat is op zich wel uitzonderlijk, dan ben je vol in de puberteit. Meeste relaties rond die periode houden toch uiteindelijk geen stand.
Wel gepijpt mag ik hopen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Op die leeftijd had ik nog nooit met een jongen gezoend
Ja, dat is wel leuk ook natuurlijk. Dan ben je op relatief jonge leeftijd al jaren bij elkaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het in ieder geval goed, ik hoop dat dat ook zo blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Ik was nerdje, wat zeg jij. Ik ging al zweten als ik binnen een straal van 5 meter van een jongen stond.quote:
Je moet doen waar je fucking gelukkig van word. Toen het uit raakte dacht ik, nu ga ik rond neuken men, bleek dat de wijven me niet moesten, werd niet gelukkig van, dus rondneuken is slecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jawel, daar heb je nog je hele leven voor.
Is nog geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik was nerdje, wat zeg jij. Ik ging al zweten als ik binnen een straal van 5 meter van een jongen stond.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is nog geen antwoord op mijn vraag.
Je kan in principe alles nog gewoon doen, als je een beetje een chille vriendin hebt, behalve een beetje rondneuken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jawel, daar heb je nog je hele leven voor.
15 zei je toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is nog geen antwoord op mijn vraag.
Oh, k.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet doen waar je fucking gelukkig van word. Toen het uit raakte dacht ik, nu ga ik rond neuken men, bleek dat de wijven me niet moesten, werd niet gelukkig van, dus rondneuken is slecht.
Niks mis mee verder.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat ik me na een bepaalde leeftijd kon bevrijden van dat label
Dankjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:
Zaktabak krijgt lapo. Als iemand anders lapo heeft krijgt diegene klappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |