Wat was ook al weer het probleem?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als die een oplossing heeft voor skype problemen kom ik hier nooit meer terug.
FOK! is voldoende toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Sowieso SkypeNiet gewoon Telegram desktopversie gebruiken
Kan je daar ook mee bellen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Sowieso SkypeNiet gewoon Telegram desktopversie gebruiken
Nu momenteel dat er geen verbinding mogelijk is, zal wel door al die voetbal tjappies komen.quote:
Je zou er een topic over kunnen openen in DIG.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nu momenteel dat er geen verbinding mogelijk is, zal wel door al die voetbal tjappies komen.
Ach het ligt er aan dat skype veel bandbreedte vraagt en ze dat niet hebben in die uithoek.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je zou er een topic over kunnen openen in DIG.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach het ligt er aan dat skype veel bandbreedte vraagt en ze dat niet hebben in die uithoek.
Bedankt voor de informatie.quote:
Let op je taalgebruik, we zitten niet meer in CRE.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:26 schreef Zaktabak het volgende:
WAAROM ZIJN ALLE MOTHERFUCKERS ORANJE?!!!
Helemaal niet trouwens, wat praat jij.quote:
Jawel?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helemaal niet trouwens, wat praat jij.
Ja, ik ben er helemaal voor in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
Evengoed zijn we nu ook wel op onze plek, ik haast klaar met school, N_t_ er midden in, DP aan de voet van educatie, Zak als mentor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Volgens het livetopic niet.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze daar zeggen.
Is goed, zal op mijn taalgebruik letten, meneer Voederbietel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Let op je taalgebruik, we zitten niet meer in CRE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |