Nooit gehoord van Youtube-naar-MP3-converters?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wow, dat is wel cool. Ik heb zelfs geen download kunnen vinden van hun EP die op Youtube staat.
Dat is echt belabberde kwaliteit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Tevens
[..]
Nooit gehoord van Youtube-naar-MP3-converters?
Oh nice, even uitproberen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
http://www.clipconverter.cc/mobile/
Deze niet
Topicvoetbal, dat staat er toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar waarom the fuck staat deze in school & studie dan?
Mooie muziek is dat.quote:
Ik heb de buren nog niet horen juichen, 0-0?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:14 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Best een spannende wedstrijd tot nu toe.![]()
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb de buren nog niet horen juichen, 0-0?
Nou en.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kijk, dp, voederbietel weet.
Pas maar op wat je zegt, dadelijk komt motorbloempje je ass kicken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:17 schreef voederbietel het volgende:
Weten die nerdjes van school en studie niet hoe dat beter kan.
Als die een oplossing heeft voor skype problemen kom ik hier nooit meer terug.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt, dadelijk komt motorbloempje je ass kicken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |