jwzquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
Wel gewoon nachtbagger in klb straks toch?
Wil je zo graag tietjes posten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
Dat is ook nog een nadeel aan dat dit topic hier staat, ik ga dat gegarandeerd een keer vergeten.quote:
Zolang het maar een beetje een artistieke foto is, kan ik mij, met het oog op dit forum, niet voorstellen dat dat een probleem vormt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is ook nog een nadeel aan dat dit topic hier staat, ik ga dat gegarandeerd een keer vergeten.
hehehquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zolang het maar een beetje een artistieke foto is, kan ik mij, met het oog op dit forum, niet voorstellen dat dat een probleem vormt.
Kan dat dat uit een ander topic ontstaat, dan wel ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
Dit dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik vind het wel een verademing zo zonder die memmen de hele tijd
Deze denkt opeens dat hij de baas is ofzo wat is dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kan dat dat uit een ander topic ontstaat, dan wel ja.
Papier Machequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zolang het maar een beetje een artistieke foto is, kan ik mij, met het oog op dit forum, niet voorstellen dat dat een probleem vormt.
Wat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Deze denkt opeens dat hij de baas is ofzo wat is dit.
Die tepels staan wel een beetje raar.quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die tepels staan wel een beetje raar.
je moet gewoon niet biggie doen a sahbiquote:
wat zeg jij, dit is een replica van mijn borstenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die tepels staan wel een beetje raar.
Beste spataderen heb je in je jopen dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat zeg jij, dit is een replica van mijn borsten
Jij stelt een vraag, ik geef daar antwoord op.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moet gewoon niet biggie doen a sahbi
oke lobiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:48 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jij stelt een vraag, ik geef daar antwoord op.
Dat is striaequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beste spataderen heb je in je jopen dan.
Nee dit is gewoon onze sc nu, er was er nog geen hier.quote:
Deze SC is voor iedereen, vooral voor creatieve geesten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon onze sc nu, er was er nog geen hier.
quote:
quote:
Wat is dit voor saaie baggermuziek.quote:
hellalujahquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze SC is voor iedereen, vooral voor creatieve geesten.
Succes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:03 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ga een thermos met koffie vullen en de hele nacht studeren, groetjes
Koop dan een tray golden pauper.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:03 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ga een thermos met koffie vullen en de hele nacht studeren, groetjes
quote:
Nooit gehoord van Youtube-naar-MP3-converters?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wow, dat is wel cool. Ik heb zelfs geen download kunnen vinden van hun EP die op Youtube staat.
Dat is echt belabberde kwaliteit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Tevens
[..]
Nooit gehoord van Youtube-naar-MP3-converters?
Oh nice, even uitproberen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
http://www.clipconverter.cc/mobile/
Deze niet
Topicvoetbal, dat staat er toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar waarom the fuck staat deze in school & studie dan?
Mooie muziek is dat.quote:
Ik heb de buren nog niet horen juichen, 0-0?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:14 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Best een spannende wedstrijd tot nu toe.![]()
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb de buren nog niet horen juichen, 0-0?
Nou en.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kijk, dp, voederbietel weet.
Pas maar op wat je zegt, dadelijk komt motorbloempje je ass kicken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:17 schreef voederbietel het volgende:
Weten die nerdjes van school en studie niet hoe dat beter kan.
Als die een oplossing heeft voor skype problemen kom ik hier nooit meer terug.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt, dadelijk komt motorbloempje je ass kicken.
Wat was ook al weer het probleem?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als die een oplossing heeft voor skype problemen kom ik hier nooit meer terug.
FOK! is voldoende toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Sowieso SkypeNiet gewoon Telegram desktopversie gebruiken
Kan je daar ook mee bellen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Sowieso SkypeNiet gewoon Telegram desktopversie gebruiken
Nu momenteel dat er geen verbinding mogelijk is, zal wel door al die voetbal tjappies komen.quote:
Je zou er een topic over kunnen openen in DIG.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nu momenteel dat er geen verbinding mogelijk is, zal wel door al die voetbal tjappies komen.
Ach het ligt er aan dat skype veel bandbreedte vraagt en ze dat niet hebben in die uithoek.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je zou er een topic over kunnen openen in DIG.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach het ligt er aan dat skype veel bandbreedte vraagt en ze dat niet hebben in die uithoek.
Bedankt voor de informatie.quote:
Let op je taalgebruik, we zitten niet meer in CRE.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:26 schreef Zaktabak het volgende:
WAAROM ZIJN ALLE MOTHERFUCKERS ORANJE?!!!
Helemaal niet trouwens, wat praat jij.quote:
Jawel?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helemaal niet trouwens, wat praat jij.
Ja, ik ben er helemaal voor in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
Evengoed zijn we nu ook wel op onze plek, ik haast klaar met school, N_t_ er midden in, DP aan de voet van educatie, Zak als mentor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Volgens het livetopic niet.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze daar zeggen.
Is goed, zal op mijn taalgebruik letten, meneer Voederbietel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Let op je taalgebruik, we zitten niet meer in CRE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |