quote:
Ik denk dat je deze zoekt:quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:00 schreef Skillsy het volgende:
Ik zoek titel van een liedje eind jaren 90s of begin 00s .
Daarin hoor je rustig muziek spreekt een vrouw tussendoor. Je ziet haar ook. Ze zit op haar bed. En zie je beelden van haar vriend en skateboarders en zijzelf ook volgens mij.
Op het eind zie je haar met dr vriend tijdens zonsondergang in de auto liggen tegen elkaar.
Iemand? Ik weet de titel niet meer...
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij uit begin '00's komt. Het is een vrij catchy nummer. Ik dacht eerst dat het onderstaand nummer was, maar dat is niet zo. Het lijkt er wel erg op en heeft ook ongeveer dezelfde stijl en is uit dezelfde tijd.
Wie o wie?
Sorry voor de slechte beschrijving maar lyrics zijn er niet, daarom kan ik niet specifieker zijn.
Nee dat is 'm nietquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:40 schreef SierraDev het volgende:
Ik probeer het ook maar eens hierik ben de hele ochtend al aan het zoeken naar een nummer wat best wel bekend is. Is volgens mij compleet instrumentaal, met een solotrompet (of sax) en piano als achtergrond. Ik heb een klein stukje van de melodie hier:
http://www28.zippyshare.com/v/19285198/file.html
Wie o wie weet wat dit is?
Muziek voor de game is gemaakt door Ola Strandh.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:45 schreef Tyron het volgende:
De "film" muziek (weet niet in wat voor genre ik het anders moet plaatsen) dat begint bij 0:20. Ben er al een tijdje naar opzoek nu
Yep. Hartelijk dankquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:39 schreef Coke. het volgende:
http://www.3fm.nl/a/147372
Het liedje wat begint op het einde van dit fragment, welke is dat ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat is wat ik zoek. Over dit stukje vinden heb ik best lang gedaan, ik kom voornamelijk meer zomerse muziek tegen, zoals dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zoek ik dus NIET op dit moment. Snappen jullie hem nog?
Ik zoek eigenlijk nog een stuk of 10 van die eerste categorie.
Ik begrijp het ook als jullie GEEN zin hebben om mee te zoeken, maar voor degene die het wel leuk vinden, bedankt
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:30 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet niet of dit topic hier voor zal dienen, maar ik ben op zoek naar wat "feelgood" muziek uit de 90's.
Ik heb al aardig wat gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat is wat ik zoek. Over dit stukje vinden heb ik best lang gedaan, ik kom voornamelijk meer zomerse muziek tegen, zoals dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zoek ik dus NIET op dit moment. Snappen jullie hem nog?
Ik begrijp het ook als jullie GEEN zin hebben om mee te zoeken, maar voor degene die het wel leuk vinden, bedankt
Uit de OP.quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ok niet gezien, ik open later wel een topic dan. Dacht hier zitten de echte experts en die hebben dat in hun geheugen zittenquote:
quote:
Ook leuk als je toch in die stemming zit:quote:
Jaaa, zeer tof! Heeft dit eigenlijk nog een bepaalde naam qua genre?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook leuk als je toch in die stemming zit:
(Die 2 dacht ik eerst van dat ze het waren)t scheelt niet veel!
Vergeet Barthezz - On The Move en Driftwood - Freeloader niet!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef igi0n het volgende:
[..]
Jaaa, zeer tof! Heeft dit eigenlijk nog een bepaalde naam qua genre?
Zekerste weten niet te vergeten! Grappig feitje: één van de mannen van Driftwood is nu te vinden onder een hardstyle naam: Adaro!quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vergeet Barthezz - On The Move en Driftwood - Freeloader niet!
Genre valt mijns inziens onder eurodance/eurotrance.
Deze?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:43 schreef mrbombastic het volgende:
Ik heb een nummer al een paar keer in de sportschool gehoord. Zoeken op lyrics levert me niks op.
Het begint als volgt:
I am free
regel die ik niet precies kan verstaan
Boy you can't stop me
Cause I'm not listening
Dan muziek zonder tekst
Dan lijkt het net of er gezongen wordt
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSEL, zal waarschijnlijk wel LISTEN zijn.
There's only one shot here now
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSEL
Cause I'm not listening
Dan weer muziek zonder tekst
Ja, dat is hem! Dank je!quote:
Graag gedaanquote:
LIjkt wel een mixje van het liedje viva la vida van Coldplay.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:52 schreef GangsterWal het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet die in deze video afspeelt?
Helaas herken ik het niet. Wel het nummer die het publiek speelt daarvoor..quote:En weet iemand hoe het nummer heet in deze video van 18:10 - 18:55?
(Als je deze video van youtube wilt kijken via fok dan werkt die niet, je moet hem even openen via youtube, dan werkt die wel)
Is het dit liedje?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef Skillsy het volgende:
Gisteren op de terugweg hoorden we een toch wel modern bekend liedje. Naar mijn idee ook gebruikt in een reclame spotje? Ze zingt vaak steeds 'au au au" . Meer weet ik er niet over te vertellen.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:45 schreef mrbombastic het volgende:
En nog een ouwe: http://vocaroo.com/i/s1uIM5QNQQix
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:30 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet niet of dit topic hier voor zal dienen, maar ik ben op zoek naar wat "feelgood" muziek uit de 90's.
Ik heb al aardig wat gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat is wat ik zoek. Over dit stukje vinden heb ik best lang gedaan, ik kom voornamelijk meer zomerse muziek tegen, zoals dit:Robin S - Show Me Love (Official Music Video) [1993]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zoek ik dus NIET op dit moment. Snappen jullie hem nog?
Ik begrijp het ook als jullie GEEN zin hebben om mee te zoeken, maar voor degene die het wel leuk vinden, bedankt![]()
ROBIN S - LUV 4 LUV (HQ AUDIO)
2 Unlimited - No Limit (1993)andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nee, dit is meer dance. het liedje dat ik zoek is meer jazz. Het leek een beetje op die reclame van Heineken. Ik heb het overal gevraagd maar niemand weet het hier. ...frusterend. Het is een bekend nummer daar ben ik zeker van.quote:
Hier een hele heerlijke mix van 8 uur lang. Het is echt super gemixt. De tracklist uiteraard in een spoiler (gigantisch lang)quote:Op maandag 16 juni 2014 19:30 schreef delano.888 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze? ?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:39 schreef Pulzzar het volgende:
Ik hoor op de sportschool weleens een dance-cover van Massive Attack's Unfinished Sympathy. De vocalen zijn door een zwarte man met een 'soothing voice': erg aangenaam om te horen.
Weet iemand van wie die cover is?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:23 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Hier een hele heerlijke mix van 8 uur lang. Het is echt super gemixt. De tracklist uiteraard in een spoiler (gigantisch lang)
Veel luister plezier
Tracklist in spoilerThanks! Leuk voor een feestje ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Inderdaad. Ik ga binnenkort trouwen dan kan ik deze mooi aan zetten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:31 schreef delano.888 het volgende:ze
[..]
Thanks! Leuk voor een feestje ook!
Je bedoelt op het feest erna hopelijk?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:02 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga binnenkort trouwen dan kan ik deze mooi aan zetten.
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bedoelt op het feest erna hopelijk?
Ik vraag me trouwens af bij het nr wat ik zocht... Volgens mij zijn de vocalen niet van een andere zanger, maar van de originele zangeres (Shara Nelson) en dan omlaag gepitched.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:01 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Graag gedaan... lekker he. Luister ook deze set van tiesto daar zit ie ook in:
Klopt. Is bij deephouse wel vaker dat ze de vocalen downpitchen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:09 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af bij het nr wat ik zocht... Volgens mij zijn de vocalen niet van een andere zanger, maar van de originele zangeres (Shara Nelson) en dan omlaag gepitched.
Ik vond die gedownpitchde vocalen zo mooi klinken: ik dacht serieus eerst dat het een zwarte zanger wasquote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:50 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Klopt. Is bij deephouse wel vaker dat ze de vocalen downpitchen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
http://www.flabber.nl/sit(...)eedAlaneRingtone.mp3
hoe heet dit nummertje ook alweer? Ik zit al 20 minuten te zoeken
Alstuquote:
Tarkan - Simarik? Is echt het eerste wat bij me opkomt...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:43 schreef DoeJohn het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje maar heb geen idee meer hoe het heet of wie de artiest is.
Ik weet alleen dat het, volgens mij, een turks dance nummer is. Een combinatie tussen zang en een beetje dance.
In de videoclip is de zanger te zien + een aantal modellen. Er zit een beetje een lichtblauwe kleur over de clip.
Iemand die mij kan helpen bij deze wanhopige poging dit nummer te vinden?
Wellicht een andere plaat van hem? Hij is nog steeds redelijk populair namelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:52 schreef DoeJohn het volgende:
Nee dat is hem helaas niet. Maar de zanger lijkt er wel op.
Het zijn helaas geen van zijn nummers.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wellicht een andere plaat van hem? Hij is nog steeds redelijk populair namelijk.
Edit: En met populair bedoel ik in de shoarmatent, niet in de top 40
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zoek ook een nummer wat sinds vanavond in mijn hoofd zit. Niet al te oud gok ik. Het enige wat ik ervan weet is dat het de frase ''What if i told you...'' bevat en dan een aantal keer op rij in het refrein.
Vrij stevig rock-nummer. Doet me ENORM denken aan Foo Fighters, maar daar kan ik niks op vinden.
Ah, Foo Fighters inderdaad! Qua googlen kwam ik er niet op, maar ik heb het nummer hier nog ergens staan in de collectie zie ik en ik zou me zwaar kapot moeten schamen. Thanks voor de snelle reactie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of anders moet het toch echt wel deze zijn:
Graag gedaan, maar ik denk tóch dat je wat aan je Google-skills moet werkenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ah, Foo Fighters inderdaad! Qua googlen kwam ik er niet op, maar ik heb het nummer hier nog ergens staan in de collectie zie ik en ik zou me zwaar kapot moeten schamen. Thanks voor de snelle reactie.http://lmgtfy.com/?q=what+if+I+told+you+foo+fighters
Whehe. Wát voor kunsten ik uitgehaald heb in een korte search string weet ik niet meer, maar ik zal mezelf kastijden met een heetgestookte breinaald door beide ogen. Thanks anyway.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar ik denk tóch dat je wat aan je Google-skills moet werken
http://lmgtfy.com/?q=what+if+I+told+you+foo+fighters
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:43 schreef DoeJohn het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje maar heb geen idee meer hoe het heet of wie de artiest is.
Ik weet alleen dat het, volgens mij, een turks dance nummer is. Een combinatie tussen zang en een beetje dance.
In de videoclip is de zanger te zien + een aantal modellen. Er zit een beetje een lichtblauwe kleur over de clip.
Iemand die mij kan helpen bij deze wanhopige poging dit nummer te vinden?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tarkan - Simarik? Is echt het eerste wat bij me opkomt...
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:52 schreef DoeJohn het volgende:
Nee dat is hem helaas niet. Maar de zanger lijkt er wel op.
Het lijkt veel op het refrein van Les Fleurs van 4 Hero. Vanaf 1:16:quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:27 schreef daanhaeyen het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is: http://wtb.oudenoord700.nl/video/unkown_song.mp3
(ik heb de melodie met gitaar ingespeeld, het is geen sample.)
Bedankt, Daan
Geen idee wat voor nummer het is dat je bedoelt, maar bij de omschrijving van de clip kwam deze in me op. Qua zang lijkt het refrein ook een beetje op Cranberries.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef Xan21 het volgende:
Ik zoek een nummer van twee meiden uit de jaren 90, zo rond 1994 denk ik. In de video staan ze ergens in een drukke stad (NY misschien). De video is in zwart wit en 1 van de meiden heeft blond haar (doet me denken aan Cranberries zangeres, maar dat is ze niet). Heb het idee dat het nummer alleen in Amerika een hit was...maar dat hoeft niet per se...
Te gek! Dank!!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt veel op het refrein van Les Fleurs van 4 Hero. Vanaf 1:16:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt veel op het refrein van Les Fleurs van 4 Hero. Vanaf 1:16:
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:34 schreef Zeekaas het volgende:
Ik zoek een vrij recent nummer waarin een man (Ed sheeran?) zoiets zingt als: kuk-ker-e-kuu.
vast niet dezequote:Op zondag 22 juni 2014 15:20 schreef fespo het volgende:
ik zoek een nummer uit ~ jaren 80.
het gaat ong.
Deze heeft pa pa, pa pa da pa.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:20 schreef fespo het volgende:
het gaat ong. "Pa pa pa --- Pa pa pa etc. en dan woohoohoohooooo. (zo of verglijkerbaar wordt echt gezongen.
het is een vrolijk nummer waar flink in geswinged wordt.
heeft iemand een idee?
edit. mogelijk is het een Frans nummer
Graag gedaan!quote:
quote:
Long shot:quote:Op zondag 22 juni 2014 15:20 schreef fespo het volgende:
het gaat ong. "Pa pa pa --- Pa pa pa etc. en dan woohoohoohooooo. (zo of verglijkerbaar wordt echt gezongen.
het is een vrolijk nummer waar flink in geswinged wordt.
heeft iemand een idee?
edit. mogelijk is het een Frans nummer
heel erg bedankt!quote:Op zondag 22 juni 2014 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Long shot:
Niet Frans, beetje voor de 80s, wel ba ba ba en woohoohoohoo
En er wordt geswingt.
Dat was 'm?quote:
yep, wist echt zo weinig van het nummer, echt veel gezocht op pa pa pa maar ze zingen dus ba ba baquote:
LOLquote:Op zondag 22 juni 2014 22:57 schreef fespo het volgende:
yep, wist echt zo weinig van het nummer, echt veel gezocht op pa pa pa maar ze zingen dus ba ba ba
We zijn er al uitquote:Op zondag 22 juni 2014 23:00 schreef cafca het volgende:
Eigenlijk jaren 70, maar een hit in de 80s
Papapapapa + wohohooooooo
En er komt Frans in voor.....
De vraagstelling is ondergeschikt aan het juiste antwoordquote:Op zondag 22 juni 2014 23:03 schreef cafca het volgende:
Ja, maar mijn antwoord sloot beter aan op de vraagstelling
Ik kwam er vanmorgen op de fiets zelf achter welk nummer het ook alweer was. Do me a favour. Shoes were untied en niet kick off shoes.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:57 schreef Dandilion het volgende:
Ik zoek een nummer van wat denk ik van de Arctic Monkeys is, iets met kick off your shoes, ( niet hun nummer dancing shoes)
het nummer hoorde ik bij de tv serie Lost bij een afleveringpromo.
ben ik wel met je eens!!!quote:Op zondag 22 juni 2014 23:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar mijn antwoord sloot beter aan op de vraagstelling
Golden Earring - Radar Lovequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:34 schreef Saleu het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet uit de reclame van Tena en de Volkswagen Golf?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:31 schreef Paul het volgende:
Hoorde een classic en dacht dat hij heet: Belstars - Science of Time. Maar kan het liedje niet vinden. Iemand enig idee?
Haha ja die was het iddquote:
Alstuquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:33 schreef Paul het volgende:
Haha ja die was het iddBeetje verkeerd begrepen hoe je het schreef dus
thx
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:29 schreef toetsenbordridder het volgende:
Er was gisteren een reclame op tv (volgens mij van TLC), waarin een vrouw in bh met een colafles en een fles sterke drank loopt te "dansen" op een rapnummer. Waarna ze naar buiten kijkt en ziet dat een heel groepje mannen in pak aan de overkant haar zien en staan te lachen. Wie weet de naam van het rapnummer?
Graag gedaanquote:
Nederlands? Engels?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:03 schreef RLM het volgende:
Wie kent dit nummer?
Het bestaat grotendeels uit mannen die zingen: amsterdam amsterdaaaam!
En er zit een heleboel fluitmuziek in verwerkt. Meer weet ik niet, ik heb het
nummer pas 1 keer gehoord.
Ik denk Nederlands, maar ik weet het niet zeker. De lyrics bestonden uit het woord Amsterdam... het draaide ook echt om de fluit. Dit nummer komt er niet eens in de buurt in ieder geval hahaquote:
Deze natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:03 schreef Bobbje het volgende:
Dames en heren,
Ik kwam net Paul de Leeuw tegen met Vlieg met me mee naar de regenboog. En in het intro van 0:15 tot 0:17 hoor ik een deuntje dat me aan een ander nummer doet dekken maar ik weet niet welke? Zouden jullie mij kunnen helpen?
(lekker duidelijk eigenlijk)
Zozoquote:
je hebt het t over e jaren 80 en dan in en over 2007... is het van belang of is het gewoon iets uit 2007 en doet dat hele '80 proloog er niet toequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:09 schreef crossmotor11 het volgende:
Woensdag op een feest met een vriend wat 80's rock opgezocht, Guns N' Roses, al die bands, zo zette hij een lied op waar oa, or, ac of iets in die richting in zat bij titel of band naam. Lied begon eerst met drum solo van 5 tellen ong. toen gitaar erbij tot de zang begon, in videoclip waren er robotachtige poppen te zien (beetje Minecraft achtig) Volgens mij kwam het liedje uit 2007, maar kan ook jaartje later of eerder zijn.
Ik ben ervan bewust dat dit vage, onduidelijke info is, maar gooi maar neer wat je te binnen schiet.
Omdat we rock songs op zetten (meesten uit 80's)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt het t over e jaren 80 en dan in en over 2007... is het van belang of is het gewoon iets uit 2007 en doet dat hele '80 proloog er niet toe?
geen verklaring...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:15 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]
Omdat we rock songs op zetten (meesten uit 80's)
Maar dat lied was uit 2006/7/8, dat weet ik zeker.
Dire Straits - money for nothing?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:09 schreef crossmotor11 het volgende:
Woensdag op een feest met een vriend wat 80's rock opgezocht, Guns N' Roses, al die bands, zo zette hij een lied op waar oa, or, ac of iets in die richting in zat bij titel of band naam. Lied begon eerst met drum solo van 5 tellen ong. toen gitaar erbij tot de zang begon, in videoclip waren er robotachtige poppen te zien (beetje Minecraft achtig) Volgens mij kwam het liedje uit 2007, maar kan ook jaartje later of eerder zijn.
Ik ben ervan bewust dat dit vage, onduidelijke info is, maar gooi maar neer wat je te binnen schiet.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:15 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]
Omdat we rock songs op zetten (meesten uit 80's)
Maar dat lied was uit 2006/7/8, dat weet ik zeker.
dit dusquote:
dat is dus een jaren 80 nummer maar het nummer waar hij het over heeft komt uit 2007 (2006/2008) het hele relaas over de rock uit de jaren 80 doet gewoon niet ter zake zo lijkt het.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:03 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dire Straits - money for nothing?
waarbij de vraag naar boven komt drijven: hij zet een lied op én je zag een videoclip?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:09 schreef crossmotor11 het volgende:
een vriend zette een lied op waar oa, or, ac of iets in die richting in zat bij titel of band naam. Lied begon eerst met drum solo van 5 tellen ong. toen gitaar erbij tot de zang begon, in videoclip waren er robotachtige poppen te zien (beetje Minecraft achtig) Volgens mij kwam het liedje uit 2007, maar kan ook jaartje later of eerder zijn.
Dit is hem waarschijnlijk nog ook. Crossmotor11 is gewoon een beetje ernstig in de war. Met een jaartje of twintig, moet kunnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:03 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit is hem waarschijnlijk nog ook. Crossmotor11 is gewoon een beetje ernstig in de war. Met een jaartje of twintig, moet kunnen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:03 schreef RLM het volgende:
Wie kent dit nummer?
Of deze (met fluit):quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:03 schreef RLM het volgende:
Wie kent dit nummer?
geen idee of het deze is, het is een fluit ipv saxofoon, maar wel nieuw, klinkt fijn en wel iets wa ze op slamfm draaienquote:Op zondag 29 juni 2014 13:34 schreef TriuMpH het volgende:
Ik hoorde week/twee weken geleden bij SlamFM in het rubriekje "Nieuwe muziek" een stukje van een nummer wat echt heeel erg lekker klonk. Als ik me het goed herinner was er een saxofoon in het refrein (ik neem aan dat wat ik hoorde het refrein was) te horen.
Heb de hele slam top 40 doorgespit op spotify maar daar stond hij niet tussen.
Wie o wie heeft enig idee welke ik bedoel?
Ja dat is et em nou juist vond het helemaal niet zo'n slamfm nummer, was volgens my geen hardstyle achtig, meer beetje richting goldfishquote:Op zondag 29 juni 2014 13:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
geen idee of het deze is, het is een fluit ipv saxofoon, maar wel nieuw, klinkt fijn en wel iets wa ze op slamfm draaien
http://www.slamfm.nl/page/nieuws/59145quote:Op zondag 29 juni 2014 14:49 schreef TriuMpH het volgende:
[..]
Ja dat is et em nou juist vond het helemaal niet zo'n slamfm nummer, was volgens my geen hardstyle achtig, meer beetje richting goldfish
Ze zingen Amsterdao.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:03 schreef RLM het volgende:
Wie kent dit nummer?
Is hem!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:03 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Vraag ik me nog steeds af hoe je erbij komt dat die uit 2007 is.quote:
Nopequote:Op zondag 29 juni 2014 15:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.slamfm.nl/page/nieuws/59145
?
Setlist Kensington 29 juni Parkpop:quote:Op zondag 29 juni 2014 23:53 schreef Zaporizhzhya het volgende:
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar het laatste nummer van Kensington dat vanavond gespeeld werd op Parkpop (omstreeks 22:00). Iemand die er toevallig bij was en het nummer herkende? Alvast bedank.
quote:All For Nothing
Don't Look Back
We Are the Young
Words You Don't Know
No Way Out
Let Go
Send Me Away
Streets
Home Again
Kilimanjaro
Doe eens een linkje en tijdstip waarop het voorkomt in een vine?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:25 schreef RRuben het volgende:
Ik zoek een liedje dat veel in vines wordt gebruikt omdat er een redelijke drop in zit. Het doet me een beetje denken aan Spongebob op een of andere manier. Waarschijnlijk omdat er vlak voor de drop OOOOOOOH wordt gezegd/geschreeuwd en die stem lijkt een beetje op die kapitein van de introsong van spongebob. Misschien een beetje vaag maar zou super zijn als iemand hem weet!!!
ja kom hem zo vaak tegen in een vine, maar als iker eentje zoek vindt ik hem nietquote:Op maandag 30 juni 2014 21:21 schreef ichangedmymind het volgende:
[..]
Doe eens een linkje en tijdstip waarop het voorkomt in een vine?
Neurie het anders ff op http://www.vocaroo.comquote:Op maandag 30 juni 2014 21:19 schreef handboek het volgende:
Ik zoek een mexicaans nummer, het gaat als volt: naaanaaanaaanaaa jalalaaa amoree oid. Was gisteren nog tijdens een NOS-Uitzending volgens mij te horen. Wie kan mij helpen?
Ik ook, apart.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vraag ik me nog steeds af hoe je erbij komt dat die uit 2007 is.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:19 schreef handboek het volgende:
Ik zoek een mexicaans nummer, het gaat als volt: naaanaaanaaanaaa jalalaaa amoree oid. Was gisteren nog tijdens een NOS-Uitzending volgens mij te horen. Wie kan mij helpen?
Jepquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
In deze show is een bekend deuntje te horen, waar is dit ook alweer van? Het is te horen vanaf 1:06:39.
Edit: is het niet van Laurel & Hardy?
Dankje!quote:Op maandag 30 juni 2014 12:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Setlist Kensington 29 juni Parkpop:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:27 schreef Infection het volgende:
Er is een reclame op TV waarin een nummer gespeeld waarin zoiets als "One, Mr. lonely is number one" gezongen wordt, zo ver ik het kan verstaan. Volgensmij is dit uit een auto-reclame.
Weet iemand om welke artiest en nummer dit gaat? Ik kan de reclame helaas niet terug vinden.
quote:
Geen dank.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:16 schreef Silver_Shark het volgende:
hallo mede Fok!kers!
ik zoek een nummer, beetje 'live - overcome' achtig, de video wordt vanaf een dak afgespeeld en de beeld gaat dan naar beneden en dan bewegen "mensen"? in bepaalde figuren.
B.v.d
Van hoe lang geleden ongeveer?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef zoekjewat het volgende:
Ik zoek een heel bekend disco nummer. Wat ze hebben gedaan is een vocal ingezongen door een vrouw van geluidshoogte veranderd totdat het een melodie word. (oh oh oh oh oh, oh. Ohoh ohoh ohoh.)
Hoe heet deze ook alweer?
Dit is het eerste wat in me op kwam, vooral het stukje vanaf 1:41quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef zoekjewat het volgende:
Ik zoek een heel bekend disco nummer. Wat ze hebben gedaan is een vocal ingezongen door een vrouw van geluidshoogte veranderd totdat het een melodie word. (oh oh oh oh oh, oh. Ohoh ohoh ohoh.)
Hoe heet deze ook alweer?
Klinkt alsof het uit de jaren 70/80 komt. Het is echt een een woord van een vocal uitgeknipt en gepitcht naar een nieuwe melodie. Een beetje Funky Town achtig.quote:
Dat is toch geen discoquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef RRuben het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat in me op kwam, vooral het stukje vanaf 1:41
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:38 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Klinkt alsof het uit de jaren 70/80 komt. Het is echt een een woord van een vocal uitgeknipt en gepitcht naar een nieuwe melodie. Een beetje Funky Town achtig.
haha ja kon het proberen, iedereen vind't disco weer war andersquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:39 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Dat is toch geen discothanks though
Deze? meer een kapiteinspak, maar kan net zo goed marine zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef tong_poh het volgende:
Ik zoek een nummer van Urban Dance Squad of alleen van Rudeboy Remington. Ik kan alleen een gedeelte van de clip vaag herinneren. Daarin heeft hij geloof ik een amerikaans mariniers uniform aan. Voor de rest kan ik mij helaas weinig meer herinneren.
Haha ja, dat is hem. Het pak is niet geheel zoals ik hem in mijn geheugen had. In ieder geval hartstikke bedanktquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
Deze? meer een kapiteinspak, maar kan net zo goed marine zijn
haha oke, geen probleem!quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Haha ja, dat is hem. Het pak is niet geheel zoals ik hem in mijn geheugen had. In ieder geval hartstikke bedankt
Ik kan je niet meteen verder helpen. Ik kan je wél garanderen dat dit nummer uit de jaren '80 komt en beslist niet uit de jaren '90. Het klinkt echt als een typische productie uit de periode 1982-1985 pakweg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:24 schreef Acks1962 het volgende:
Ik ben al geruime tijd op zoek naar de artiest of groep van dit nummer.
Ik vermoed dat de titel "All Night" is, maar waarschijnlijk niet.
Wie o wie herkent dit nummer uit de jaren '80 of '90?
http://www16.zippyshare.com/v/67744427/file.html
Mijn dank is onuitsprekelijk groot voor degene die dit herkent!
flashdance periode idd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan je niet meteen verder helpen. Ik kan je wél garanderen dat dit nummer uit de jaren '80 komt en beslist niet uit de jaren '90. Het klinkt echt als een typische productie uit de periode 1982-1985 pakweg.
Maar het klinkt verdomde bekend in de oren, die sound. En het is ook echt wel een professionele studio-opname. Ik heb zo'n gevoel dat het een minder bekend nummer is van een artiest die begin jaren '80 een grote hit heeft gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
flashdance periode idd.
Het is denk ik een onbekend nummer, ik ken toch echt de jaren '80 goed en ook zoeken op diverse lyrics uit het nummer geven geen resultaten
Dat denk ik ook. Of wellicht een b-kant van een singletjequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar het klinkt verdomde bekend in de oren, die sound. En het is ook echt wel een professionele studio-opname. Ik heb zo'n gevoel dat het een minder bekend nummer is van een artiest die begin jaren '80 een grote hit heeft gehad.
Ja, de charme van singles met een b-kant die niet op het album stond. Sommige bands doen dat anno nu nog steeds wel, al zijn het nu dan bonustracks op cd-singles.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Of wellicht een b-kant van een singletje
(singletjes![]()
![]()
)
Ik weet zeker dat ik het eerder heb gehoord. Ik denk ook dat het uit de 80s komt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
Maar het klinkt verdomde bekend in de oren, die sound. En het is ook echt wel een professionele studio-opname. Ik heb zo'n gevoel dat het een minder bekend nummer is van een artiest die begin jaren '80 een grote hit heeft gehad.
Was het een vrij langzaam nummer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:34 schreef GangsterWal het volgende:
Laatst hoorde ik een nummer waarin een vrouw zong met een beetje aparte stem, ik denk een beetje bewerkt. Volgens mij zong ze zoiets: "eyes and the friends at the end of the world". Ik had het nummer wel eens eerder gehoord, volgens mij was het een tijdje terug een best populair nummer.
Bedankt, tot zover, voor jullie zoektocht (Elfletterig-BrandX-Spijkerbroek).quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het eerder heb gehoord. Ik denk ook dat het uit de 80s komt.
En idd, googelen op lyrics geeft geen resultaten.
Frustrerend, maar we komen er wel
Denk dat disco voorral te herkennen is aan de groovy basslines (vaak echte basgitaren), erg simpele drums (tik tik clap tik tik tik clap) en de wat oudere instrumenten die je eerder in de jaren 70 of in een slechte miami cop film tegenkomt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha ja kon het proberen, iedereen vind't disco weer war andersWat is disco dan? Happy hardcore?
haha ja oke, dat soort luister ik niet echt dus had geen ideequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:20 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Denk dat disco voorral te herkennen is aan de groovy basslines (vaak echte basgitaren), erg simpele drums (tik tik clap tik tik tik clap) en de wat oudere instrumenten die je eerder in de jaren 70 of in een slechte miami cop film tegenkomt.
Neurie het eens via vocaroo.comquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:03 schreef Pino0 het volgende:
Dat ene lied waar ook een house plaat van is gemaakt. Een soort zagend geluid .. (van laag naar hoger;
dum-dum dim-dim) _ _ - ' ( <- dit is de melodie zeg maar ).
In die orginele clip van het best wel oude nummer hoor je dan na de beat allemaal negers roepen; pop pop pop haha haha dumdum dim dim
En het kan zijn dat de naam iets van Papa heeft of de band ofzo.. oldschool neger rap
iemand?
Kovacs - My Lovequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:27 schreef zwartja het volgende:
Ik zoek een liedje wat vandaag rond 09:00 op 3fm gedraaid werd (staat niet in de playlist op de site). Het liedje was eerder opgenomen bij 3fm live en werd nu weer gedraaid. Het heette geloof ik "One Love" en een stukje uit de tekst ging ongeveer: "No more champagne and cocaine". Het werd gezongen door een vrouw en volgens mij is zij Nederlands.
Dankje!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kovacs - My Love
http://www.3fm.nl/a/150518
Graag gedaanquote:
Hoezo kom je daar niet verder mee? Dat is het toch gewoon?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:55 schreef Postbus100 het volgende:
Ik keek net de documentaire "Wij willen ook een kind", en werd verrast door het nummer dat te horen is rond de dertigste minuut. Weet iemand wat de titel is, wie de zanger, en waar ik het kan terugluisteren?
Dit is wat ik al gevonden heb, maar kom er niet verder mee.
http://www.e-chords.com/chords/francis-rodino/science-(circles-squares)quote:Op zondag 6 juli 2014 21:55 schreef Postbus100 het volgende:
Ik keek net de documentaire "Wij willen ook een kind", en werd verrast door het nummer dat te horen is rond de dertigste minuut. Weet iemand wat de titel is, wie de zanger, en waar ik het kan terugluisteren?
Dit is wat ik al gevonden heb, maar kom er niet verder mee.
Bedanktquote:Op zondag 6 juli 2014 22:01 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoezo kom je daar niet verder mee? Dat is het toch gewoon?
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Maar er is geen studioversie van?
Jij bent mijn held van vandaagquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:06 schreef -GTR2- het volgende:
Wie kan mij helpen...
Ik zoek een nummer en weet alleen de clip...
Zit een man van ik denk een jaar of 30 alleen op een bank in een park met gras en bloemen
Vervolgens klinkt er een gitaar ofzoiets en begint die man te zingen
In het volgende beeld zit er in een keer een meid naast hem op het bankje
ik weet dat hij bij een boyband heefd gezeten maar ben de naam ff kwijt
wie kan mij helpen... alvast bedankt
yeah... heel erg bedankt... mijn vriendin zocht hier al 2 jaar naquote:
Lily Allen - Smilequote:Op maandag 7 juli 2014 21:19 schreef lamber het volgende:
Iemand hier weet dit vast wel, redelijk bekend nummer dat ik in de supermarkt hoorde.
vrouwelijke stem, zingt iets van:
I wanna know your wáááá....
echt een oorworm maar ik weet de tekst niet eens, alleen de melodie.
de "wáááá" is een hogere toon dan de rest.
Link naar de commercial?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:14 schreef Fifut het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar het nummer waar als laatst een stukje van te horen is in de Spotify commercial van de Digster Club Urban afspeellijst. Ik heb de afspeellijst een uur laten spelen met doorspoelen maar kan hem nog steeds niet vinden. Ik heb door de korte snippet "look at you, you ..." opgevangen.
Alvast bedankt!
Ik betaal voor Spotify.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:23 schreef marthy99 het volgende:
hoi ben ik weer met een vraag ik ben op zoek naar een rock clip met roodkapje er in beetje horor stijl clip zag hem zon 7 jaar geleden op tv toen ik nog naar school ging alle antwoorden zijn goed van de muziek weet ik niet meer hoe of wat er werd gezongen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:23 schreef marthy99 het volgende:
hoi ben ik weer met een vraag ik ben op zoek naar een rock clip met roodkapje er in beetje horor stijl clip zag hem zon 7 jaar geleden op tv toen ik nog naar school ging alle antwoorden zijn goed van de muziek weet ik niet meer hoe of wat er werd gezongen
Gokje, vanwege 'Look at you, look at you' op 0:45.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:14 schreef Fifut het volgende:
Ik heb door de korte snippet "look at you, you ..." opgevangen.
Heb je een link of iets dergelijks? "dat stukje muziek" is wel wat aan de vage kant..quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:41 schreef hankojanssen het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe dat stukje muziek heet die je vaak bij Xite hoort. Meestal in de reclames, heeft wel iets van Turkse muziek weg...
Nee helaas, helemaal niks. Ik ga even zoeken. Je hoort dat stuk vaak in de reclameblokken, nogmaals heeft iets met Turkse muziek weg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je een link of iets dergelijks? "dat stukje muziek" is wel wat aan de vage kant..
Get Low is het antwoord:Dquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je een link of iets dergelijks? "dat stukje muziek" is wel wat aan de vage kant..
nee helaas, m'n beschrijving is ook niet heel goed helaas. Ik hoor hem vast nog wel een keer tegen ergens en dan vind ik hem wel.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef -GTR2- het volgende:
Ik hoorde vandaag een nummer.... na mijn idee een brasiliaans nummer.
waren maar 2 woorden die ik ik kon verstaan (Was aan het werk)
Eejoo eejoo en een paar keer ejaa (sorry maar beter kan ik het niet uitleggen)
Van wie is dat nummer en wat is de titel???
Alvast heel erg bedankt
haha leuk jeugdnummer maar niet wat ik zoek... Toch bedanktquote:
Linkje?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:39 schreef Kutmanager het volgende:
Weet iemand het nummer in de xite reclame van extrema outdoor?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:38 schreef IJsmuts het volgende:
Ok.....
Mijn zoontje van 2 zingt de hele tijd een "refreintje" van een liedje dat we een keer on de auto hebben gehoord. Hij zingt de hele tijd iets van: "ommaajaa ommajaa" ik denk dat het eerder iets van " in my head in my head" is, maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee..., weet ook niet meer op welke zender het was..
Iemand een idee...?
Gokje, wel een redelijk heftig liedje voor een 2-jarigequote:Op donderdag 10 juli 2014 20:38 schreef IJsmuts het volgende:
Ok.....
Mijn zoontje van 2 zingt de hele tijd een "refreintje" van een liedje dat we een keer on de auto hebben gehoord. Hij zingt de hele tijd iets van: "ommaajaa ommajaa" ik denk dat het eerder iets van " in my head in my head" is, maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee..., weet ook niet meer op welke zender het was..
Iemand een idee...?
Goed nummer wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gokje, wel een redelijk heftig liedje voor een 2-jarige
(Aan de andere kant: hij snapt er nog niks van)
En dan komt oma een keer op visite en je zoontje zingt dat (niet wetende wat het betekent).quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:15 schreef IJsmuts het volgende:
Babewatcher en Spijkerbroek, dank voor het meedenken! Ik begrijp jullie suggesties, maar het is een ander nummer.
Mijn vrouw kent het gewoon en draait het vanaf de ipod voor hem.....
De tekst is " and hold my hand, and moan again, I'ma hold that ass"
It Girl van Pharell
Vanaf ongeveer 31sec ommaajaa! Ommaajaa!
Dank en zal volgende keer eerst thuis overleggen
Wat dat betreft lijken oud en jong wel op elkaar, oma zal ook geen idee hebben wat het betekentquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan komt oma een keer op visite en je zoontje zingt dat (niet wetende wat het betekent).
Het hele oeuvre van the Beach Boysquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:41 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ik zoek een bekend lied dat een surf-theme heeft. Hoor je vaak bij films die zich op Hawaii of in Californie afspelen...
Wilde gok, ik moest hier aan denken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef BWolf het volgende:
Ik zoek een vrij bekend nummer dat eerst trance-achtig klinkt, met een paar regels tekst (een man), en daarna volgt een hardstyle-achtig stuk zonder zang. Woorden die ik meen gehoord te hebben zijn 'masquerade', 'summer of life/love' en 'as long as you stay'.
Zit er aardig in de buurt, maar ik zoek een nummer zonder tekst/zangquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het hele oeuvre van the Beach Boys
Je omschrijving blijft erg vaag. Daarom maar weer gokken:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:53 schreef vluggejapie99 het volgende:
Zit er aardig in de buurt, maar ik zoek een nummer zonder tekst/zangHet is een nummer dat ook regelmatig in reclames en andere surf/beach gerelateerde programma's te horen is...
Nee, dat is 'm niet. Het is echt een surfnummer. Het lijkt qua geluid heel erg op het volgende nummer:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je omschrijving blijft erg vaag. Daarom maar weer gokken:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:06 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm niet. Het is echt een surfnummer. Het lijkt qua geluid heel erg op het volgende nummer:
En we hebben een winnaar! Bedankt!quote:
Nope.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:59 schreef ichangedmymind het volgende:
[..]
Wilde gok, ik moest hier aan denken.
Wildstylez Feat. Niels Geusebroek - Year Of Summe…:
Net zelf gevonden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:01 schreef MMXIV het volgende:
Ik wist de naam van dit lied een paar maanden geleden nog. Nu weet ik het niet meer.![]()
In de clip zie je een vent met een bril zingen en kijkt andere mensen aan die instrumenten bespelen. Ze kijken elkaar aan en proberen niet te knipperen. Het liedje was gebruikt in een commercial op TV volgens mij.
Iemand een idee?
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:40 schreef Dylstew het volgende:
Ik zoek geen lied..ik zoek een topic.
Help, ik zoek het topic voor alle vormen van punk rock.
Niet alleen pop punk.
Dat heb ik gedaan, maar ik vraag me nou af welke gewoon, het centrale punk rock topic is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Topicreeks: Centraal Hardcore/Punkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:45 schreef Dylstew het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar ik vraag me nou af welke gewoon, het centrale punk rock topic is.
Punk rock deel 5?
Nummer 1 is Jane Antonia Cornish - Search for Freedom!quote:Op maandag 14 juli 2014 00:48 schreef G.R.S. het volgende:
Eeuwige dankbaarheid voor diegene die de onderstaande nummers herkend:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)gde-en-verdriet.html
http://nos.nl/wk2014/video/674354-compilatie-smaakmakers-wk.html
Jij bent mijn heldquote:Op maandag 14 juli 2014 00:59 schreef igi0n het volgende:
[..]
Nummer 1 is Jane Antonia Cornish - Search for Freedom!
Audiggle zegt:quote:Op maandag 14 juli 2014 09:28 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ik heb een vraagje. Weet iermand de naam van de gregoriaanse chant in de afl. Finger Lenting Good van American Dad?
http://www.videoweed.es/file/4f8d43d42a8b1
vanaf 18:57 min
ja, dat is m.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef Woep het volgende:
Yoho ik heb een makkelijke denk ik.. ik zoek een vrij bekend nummertje uit top40. Heeft wat weg van Maroon5 zanger en het refrein gaat iets in trend van you oe oe oe oehhhhh
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef Woep het volgende:
Yoho ik heb een makkelijke denk ik.. ik zoek een vrij bekend nummertje uit top40. Heeft wat weg van Maroon5 zanger en het refrein gaat iets in trend van you oe oe oe oehhhhh
Bedoel jy deze vrient? Zet hier altijd harde pumpings op.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:46 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zoek een nummer wat hier op lijkt.
voornamelijk die beat op 7.25
Intro doet me denken aan:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:46 schreef Jahr00n het volgende:
Hiervoor is dit topic niet bedoeld, probeer het eens in TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 47quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:37 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand uit welke film dit is?
Eerder bass house dan elektro.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef klaas_th het volgende:
Hoe noemen we dit soort muziek?
-https://soundcloud.com/ff(...)ecko-overdrive-radio
-https://soundcloud.com/kayliox/skrillex-stranger-kayliox
Elektro? Er staan zoveel labels bij.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef houdjemond het volgende:
Jemig *zucht diep*
Heb echt een rotbui en ik zoek een nummer die een videoclip had met poppen.
Geen barbie's maar ala de muppet-show, ligt op het puntje van me tong maar kan er gewoon echt even niet opkomen, iemand?
*Geen Ed Sheeran met "sing" ( wel een bazenclip trouwens ) maar een tikje ouder.
Deze zijn Top Don, maar helaas niet wat ik zocht,quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Deze zijn Top Don, maar helaas niet wat ik zocht,
Ik blijf hangen in Jimmy eat World/ Weezer/ Sum 41- Ergens in die hoek. Ligt echt op het puntje van me tong maar kan er NIET opkomen.
Was volgens mij iets met een metro, en een heel erg catchy liedje.
Sorry
mr oizo? Was wel maar 1 pop.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef houdjemond het volgende:
Jemig *zucht diep*
Heb echt een rotbui en ik zoek een nummer die een videoclip had met poppen.
Geen barbie's maar ala de muppet-show, ligt op het puntje van me tong maar kan er gewoon echt even niet opkomen, iemand?
*Geen Ed Sheeran met "sing" ( wel een bazenclip trouwens ) maar een tikje ouder.
Ik heb weer wat te kijken, wat een baas ben je Don, maar helaas, nee, nee en neequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb weer wat te kijken, wat een baas ben je Don, maar helaas, nee, nee en nee
*doet een dansje met je voor de moeite*
Bijt mezelf helemaal stuk, *wijst naar het puntje van haar tong*
Nu voel ik me helemaal lullig, maar nee, nee en neequote:
Ik gok Darude- Sandstormquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:35 schreef CapnIzzy het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is?
youtube.com/watch?v=nqLArgCbh70
Hoe kom je daarbij?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nu voel ik me helemaal lullig, maar nee, nee en nee![]()
Ik vind het echt tof hoe je je best doet Don, en ik vind het ook best akelig om je teleur te stellen.
Ik kreeg 2 nummers in mijn hoofd:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:46 schreef Jahr00n het volgende:
quote:
Ah ja, die had je ook nog. Geen dank.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eindelijk,
Sorry voor alle way-off info. En dankjewel voor alles Don!
Inderdaad, volgens mij nooit echt doorgebroken? Heerlijk nummer wel, en helemaal de sensatie van er eindelijk achter komen. *blert mee*quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ah ja, die had je ook nog. Geen dank.
Doe maar een stevige pot bier ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij nooit echt doorgebroken? Heerlijk nummer wel, en helemaal de sensatie van er eindelijk achter komen. *blert mee*
Dansje houd je tegoed van me, kan ik je voor nu een biertje aanbieden voor de moeite?
*doet een wilde gok een gooit een kratje Hertog Jan jouw kant op *quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:36 schreef wiemp het volgende:
Ik zoek een fluitnummer (dus een persoon die zelf fluit met de mond, dus niet mbv een panfluit o.i.d., ) uit de jaren 60 of 70. Heb google al afgezocht en kom dan steeds op whistling jack smith, of roger whittaker met mexican whistler, maar die bedoel ik niet. Is er iemand die nog een ander fluitnummer kent?
Mijn vader had het vroeger op een cassettebandje staan, opgenomen van de toen zo bekende "arbeidsvitaminen".
Is het een nummer met alleen maar fluiten of ook tekst?quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:36 schreef wiemp het volgende:
Ik zoek een fluitnummer (dus een persoon die zelf fluit met de mond, dus niet mbv een panfluit o.i.d., ) uit de jaren 60 of 70. Heb google al afgezocht en kom dan steeds op whistling jack smith, of roger whittaker met mexican whistler, maar die bedoel ik niet. Is er iemand die nog een ander fluitnummer kent?
Mijn vader had het vroeger op een cassettebandje staan, opgenomen van de toen zo bekende "arbeidsvitaminen".
1:35quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk een heel leuk nummer het fluiten begint op +-1:37
Komt uit die tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Treehut362 op 16-07-2014 09:28:50 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Goh, wat zijn er dan een hoop van die nummers gemaakt toen. Helaas zit die ene er nog niet tussen, bij alle reacties (super, bedankt!) . Het is een heel vrolijk nummer.... ik blijf zelf ook zoeken :-)quote:
O ja, het is alleen maar fluiten, dus inderdaad zonder tekst.....quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is het een nummer met alleen maar fluiten of ook tekst?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:36 schreef wiemp het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:58 schreef outcast_within het volgende:
Ik zoek een transformers liedje. Het ging van Hoemp-ha! Hoemp-ha! Hoemp-ha!
Maar alles wat ik youtube lijkt er in de verste verte niet op. Heb ik het me verkeerd herinnerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |