Golden Earring - Radar Lovequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:34 schreef Saleu het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet uit de reclame van Tena en de Volkswagen Golf?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:31 schreef Paul het volgende:
Hoorde een classic en dacht dat hij heet: Belstars - Science of Time. Maar kan het liedje niet vinden. Iemand enig idee?
Haha ja die was het iddquote:
Alstuquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:33 schreef Paul het volgende:
Haha ja die was het iddBeetje verkeerd begrepen hoe je het schreef dus
thx
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:29 schreef toetsenbordridder het volgende:
Er was gisteren een reclame op tv (volgens mij van TLC), waarin een vrouw in bh met een colafles en een fles sterke drank loopt te "dansen" op een rapnummer. Waarna ze naar buiten kijkt en ziet dat een heel groepje mannen in pak aan de overkant haar zien en staan te lachen. Wie weet de naam van het rapnummer?
Graag gedaanquote:
Nederlands? Engels?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:03 schreef RLM het volgende:
Wie kent dit nummer?
Het bestaat grotendeels uit mannen die zingen: amsterdam amsterdaaaam!
En er zit een heleboel fluitmuziek in verwerkt. Meer weet ik niet, ik heb het
nummer pas 1 keer gehoord.
Ik denk Nederlands, maar ik weet het niet zeker. De lyrics bestonden uit het woord Amsterdam... het draaide ook echt om de fluit. Dit nummer komt er niet eens in de buurt in ieder geval hahaquote:
Deze natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:03 schreef Bobbje het volgende:
Dames en heren,
Ik kwam net Paul de Leeuw tegen met Vlieg met me mee naar de regenboog. En in het intro van 0:15 tot 0:17 hoor ik een deuntje dat me aan een ander nummer doet dekken maar ik weet niet welke? Zouden jullie mij kunnen helpen?
(lekker duidelijk eigenlijk)
Zozoquote:
je hebt het t over e jaren 80 en dan in en over 2007... is het van belang of is het gewoon iets uit 2007 en doet dat hele '80 proloog er niet toequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:09 schreef crossmotor11 het volgende:
Woensdag op een feest met een vriend wat 80's rock opgezocht, Guns N' Roses, al die bands, zo zette hij een lied op waar oa, or, ac of iets in die richting in zat bij titel of band naam. Lied begon eerst met drum solo van 5 tellen ong. toen gitaar erbij tot de zang begon, in videoclip waren er robotachtige poppen te zien (beetje Minecraft achtig) Volgens mij kwam het liedje uit 2007, maar kan ook jaartje later of eerder zijn.
Ik ben ervan bewust dat dit vage, onduidelijke info is, maar gooi maar neer wat je te binnen schiet.
Omdat we rock songs op zetten (meesten uit 80's)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt het t over e jaren 80 en dan in en over 2007... is het van belang of is het gewoon iets uit 2007 en doet dat hele '80 proloog er niet toe?
geen verklaring...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:15 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]
Omdat we rock songs op zetten (meesten uit 80's)
Maar dat lied was uit 2006/7/8, dat weet ik zeker.
Dire Straits - money for nothing?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:09 schreef crossmotor11 het volgende:
Woensdag op een feest met een vriend wat 80's rock opgezocht, Guns N' Roses, al die bands, zo zette hij een lied op waar oa, or, ac of iets in die richting in zat bij titel of band naam. Lied begon eerst met drum solo van 5 tellen ong. toen gitaar erbij tot de zang begon, in videoclip waren er robotachtige poppen te zien (beetje Minecraft achtig) Volgens mij kwam het liedje uit 2007, maar kan ook jaartje later of eerder zijn.
Ik ben ervan bewust dat dit vage, onduidelijke info is, maar gooi maar neer wat je te binnen schiet.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:15 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]
Omdat we rock songs op zetten (meesten uit 80's)
Maar dat lied was uit 2006/7/8, dat weet ik zeker.
dit dusquote:
dat is dus een jaren 80 nummer maar het nummer waar hij het over heeft komt uit 2007 (2006/2008) het hele relaas over de rock uit de jaren 80 doet gewoon niet ter zake zo lijkt het.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:03 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dire Straits - money for nothing?
waarbij de vraag naar boven komt drijven: hij zet een lied op én je zag een videoclip?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:09 schreef crossmotor11 het volgende:
een vriend zette een lied op waar oa, or, ac of iets in die richting in zat bij titel of band naam. Lied begon eerst met drum solo van 5 tellen ong. toen gitaar erbij tot de zang begon, in videoclip waren er robotachtige poppen te zien (beetje Minecraft achtig) Volgens mij kwam het liedje uit 2007, maar kan ook jaartje later of eerder zijn.
Dit is hem waarschijnlijk nog ook. Crossmotor11 is gewoon een beetje ernstig in de war. Met een jaartje of twintig, moet kunnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:03 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit is hem waarschijnlijk nog ook. Crossmotor11 is gewoon een beetje ernstig in de war. Met een jaartje of twintig, moet kunnen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:03 schreef RLM het volgende:
Wie kent dit nummer?
Of deze (met fluit):quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:03 schreef RLM het volgende:
Wie kent dit nummer?
geen idee of het deze is, het is een fluit ipv saxofoon, maar wel nieuw, klinkt fijn en wel iets wa ze op slamfm draaienquote:Op zondag 29 juni 2014 13:34 schreef TriuMpH het volgende:
Ik hoorde week/twee weken geleden bij SlamFM in het rubriekje "Nieuwe muziek" een stukje van een nummer wat echt heeel erg lekker klonk. Als ik me het goed herinner was er een saxofoon in het refrein (ik neem aan dat wat ik hoorde het refrein was) te horen.
Heb de hele slam top 40 doorgespit op spotify maar daar stond hij niet tussen.
Wie o wie heeft enig idee welke ik bedoel?
Ja dat is et em nou juist vond het helemaal niet zo'n slamfm nummer, was volgens my geen hardstyle achtig, meer beetje richting goldfishquote:Op zondag 29 juni 2014 13:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
geen idee of het deze is, het is een fluit ipv saxofoon, maar wel nieuw, klinkt fijn en wel iets wa ze op slamfm draaien
http://www.slamfm.nl/page/nieuws/59145quote:Op zondag 29 juni 2014 14:49 schreef TriuMpH het volgende:
[..]
Ja dat is et em nou juist vond het helemaal niet zo'n slamfm nummer, was volgens my geen hardstyle achtig, meer beetje richting goldfish
Ze zingen Amsterdao.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:03 schreef RLM het volgende:
Wie kent dit nummer?
Is hem!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:03 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Vraag ik me nog steeds af hoe je erbij komt dat die uit 2007 is.quote:
Nopequote:Op zondag 29 juni 2014 15:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.slamfm.nl/page/nieuws/59145
?
Setlist Kensington 29 juni Parkpop:quote:Op zondag 29 juni 2014 23:53 schreef Zaporizhzhya het volgende:
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar het laatste nummer van Kensington dat vanavond gespeeld werd op Parkpop (omstreeks 22:00). Iemand die er toevallig bij was en het nummer herkende? Alvast bedank.
quote:All For Nothing
Don't Look Back
We Are the Young
Words You Don't Know
No Way Out
Let Go
Send Me Away
Streets
Home Again
Kilimanjaro
Doe eens een linkje en tijdstip waarop het voorkomt in een vine?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:25 schreef RRuben het volgende:
Ik zoek een liedje dat veel in vines wordt gebruikt omdat er een redelijke drop in zit. Het doet me een beetje denken aan Spongebob op een of andere manier. Waarschijnlijk omdat er vlak voor de drop OOOOOOOH wordt gezegd/geschreeuwd en die stem lijkt een beetje op die kapitein van de introsong van spongebob. Misschien een beetje vaag maar zou super zijn als iemand hem weet!!!
ja kom hem zo vaak tegen in een vine, maar als iker eentje zoek vindt ik hem nietquote:Op maandag 30 juni 2014 21:21 schreef ichangedmymind het volgende:
[..]
Doe eens een linkje en tijdstip waarop het voorkomt in een vine?
Neurie het anders ff op http://www.vocaroo.comquote:Op maandag 30 juni 2014 21:19 schreef handboek het volgende:
Ik zoek een mexicaans nummer, het gaat als volt: naaanaaanaaanaaa jalalaaa amoree oid. Was gisteren nog tijdens een NOS-Uitzending volgens mij te horen. Wie kan mij helpen?
Ik ook, apart.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vraag ik me nog steeds af hoe je erbij komt dat die uit 2007 is.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:19 schreef handboek het volgende:
Ik zoek een mexicaans nummer, het gaat als volt: naaanaaanaaanaaa jalalaaa amoree oid. Was gisteren nog tijdens een NOS-Uitzending volgens mij te horen. Wie kan mij helpen?
Jepquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
In deze show is een bekend deuntje te horen, waar is dit ook alweer van? Het is te horen vanaf 1:06:39.
Edit: is het niet van Laurel & Hardy?
Dankje!quote:Op maandag 30 juni 2014 12:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Setlist Kensington 29 juni Parkpop:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:27 schreef Infection het volgende:
Er is een reclame op TV waarin een nummer gespeeld waarin zoiets als "One, Mr. lonely is number one" gezongen wordt, zo ver ik het kan verstaan. Volgensmij is dit uit een auto-reclame.
Weet iemand om welke artiest en nummer dit gaat? Ik kan de reclame helaas niet terug vinden.
quote:
Geen dank.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:16 schreef Silver_Shark het volgende:
hallo mede Fok!kers!
ik zoek een nummer, beetje 'live - overcome' achtig, de video wordt vanaf een dak afgespeeld en de beeld gaat dan naar beneden en dan bewegen "mensen"? in bepaalde figuren.
B.v.d
Van hoe lang geleden ongeveer?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef zoekjewat het volgende:
Ik zoek een heel bekend disco nummer. Wat ze hebben gedaan is een vocal ingezongen door een vrouw van geluidshoogte veranderd totdat het een melodie word. (oh oh oh oh oh, oh. Ohoh ohoh ohoh.)
Hoe heet deze ook alweer?
Dit is het eerste wat in me op kwam, vooral het stukje vanaf 1:41quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef zoekjewat het volgende:
Ik zoek een heel bekend disco nummer. Wat ze hebben gedaan is een vocal ingezongen door een vrouw van geluidshoogte veranderd totdat het een melodie word. (oh oh oh oh oh, oh. Ohoh ohoh ohoh.)
Hoe heet deze ook alweer?
Klinkt alsof het uit de jaren 70/80 komt. Het is echt een een woord van een vocal uitgeknipt en gepitcht naar een nieuwe melodie. Een beetje Funky Town achtig.quote:
Dat is toch geen discoquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef RRuben het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat in me op kwam, vooral het stukje vanaf 1:41
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:38 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Klinkt alsof het uit de jaren 70/80 komt. Het is echt een een woord van een vocal uitgeknipt en gepitcht naar een nieuwe melodie. Een beetje Funky Town achtig.
haha ja kon het proberen, iedereen vind't disco weer war andersquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:39 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Dat is toch geen discothanks though
Deze? meer een kapiteinspak, maar kan net zo goed marine zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef tong_poh het volgende:
Ik zoek een nummer van Urban Dance Squad of alleen van Rudeboy Remington. Ik kan alleen een gedeelte van de clip vaag herinneren. Daarin heeft hij geloof ik een amerikaans mariniers uniform aan. Voor de rest kan ik mij helaas weinig meer herinneren.
Haha ja, dat is hem. Het pak is niet geheel zoals ik hem in mijn geheugen had. In ieder geval hartstikke bedanktquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
Deze? meer een kapiteinspak, maar kan net zo goed marine zijn
haha oke, geen probleem!quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Haha ja, dat is hem. Het pak is niet geheel zoals ik hem in mijn geheugen had. In ieder geval hartstikke bedankt
Ik kan je niet meteen verder helpen. Ik kan je wél garanderen dat dit nummer uit de jaren '80 komt en beslist niet uit de jaren '90. Het klinkt echt als een typische productie uit de periode 1982-1985 pakweg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:24 schreef Acks1962 het volgende:
Ik ben al geruime tijd op zoek naar de artiest of groep van dit nummer.
Ik vermoed dat de titel "All Night" is, maar waarschijnlijk niet.
Wie o wie herkent dit nummer uit de jaren '80 of '90?
http://www16.zippyshare.com/v/67744427/file.html
Mijn dank is onuitsprekelijk groot voor degene die dit herkent!
flashdance periode idd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan je niet meteen verder helpen. Ik kan je wél garanderen dat dit nummer uit de jaren '80 komt en beslist niet uit de jaren '90. Het klinkt echt als een typische productie uit de periode 1982-1985 pakweg.
Maar het klinkt verdomde bekend in de oren, die sound. En het is ook echt wel een professionele studio-opname. Ik heb zo'n gevoel dat het een minder bekend nummer is van een artiest die begin jaren '80 een grote hit heeft gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
flashdance periode idd.
Het is denk ik een onbekend nummer, ik ken toch echt de jaren '80 goed en ook zoeken op diverse lyrics uit het nummer geven geen resultaten
Dat denk ik ook. Of wellicht een b-kant van een singletjequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar het klinkt verdomde bekend in de oren, die sound. En het is ook echt wel een professionele studio-opname. Ik heb zo'n gevoel dat het een minder bekend nummer is van een artiest die begin jaren '80 een grote hit heeft gehad.
Ja, de charme van singles met een b-kant die niet op het album stond. Sommige bands doen dat anno nu nog steeds wel, al zijn het nu dan bonustracks op cd-singles.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Of wellicht een b-kant van een singletje
(singletjes![]()
![]()
)
Ik weet zeker dat ik het eerder heb gehoord. Ik denk ook dat het uit de 80s komt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
Maar het klinkt verdomde bekend in de oren, die sound. En het is ook echt wel een professionele studio-opname. Ik heb zo'n gevoel dat het een minder bekend nummer is van een artiest die begin jaren '80 een grote hit heeft gehad.
Was het een vrij langzaam nummer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:34 schreef GangsterWal het volgende:
Laatst hoorde ik een nummer waarin een vrouw zong met een beetje aparte stem, ik denk een beetje bewerkt. Volgens mij zong ze zoiets: "eyes and the friends at the end of the world". Ik had het nummer wel eens eerder gehoord, volgens mij was het een tijdje terug een best populair nummer.
Bedankt, tot zover, voor jullie zoektocht (Elfletterig-BrandX-Spijkerbroek).quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het eerder heb gehoord. Ik denk ook dat het uit de 80s komt.
En idd, googelen op lyrics geeft geen resultaten.
Frustrerend, maar we komen er wel
Denk dat disco voorral te herkennen is aan de groovy basslines (vaak echte basgitaren), erg simpele drums (tik tik clap tik tik tik clap) en de wat oudere instrumenten die je eerder in de jaren 70 of in een slechte miami cop film tegenkomt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha ja kon het proberen, iedereen vind't disco weer war andersWat is disco dan? Happy hardcore?
haha ja oke, dat soort luister ik niet echt dus had geen ideequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:20 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Denk dat disco voorral te herkennen is aan de groovy basslines (vaak echte basgitaren), erg simpele drums (tik tik clap tik tik tik clap) en de wat oudere instrumenten die je eerder in de jaren 70 of in een slechte miami cop film tegenkomt.
Neurie het eens via vocaroo.comquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:03 schreef Pino0 het volgende:
Dat ene lied waar ook een house plaat van is gemaakt. Een soort zagend geluid .. (van laag naar hoger;
dum-dum dim-dim) _ _ - ' ( <- dit is de melodie zeg maar ).
In die orginele clip van het best wel oude nummer hoor je dan na de beat allemaal negers roepen; pop pop pop haha haha dumdum dim dim
En het kan zijn dat de naam iets van Papa heeft of de band ofzo.. oldschool neger rap
iemand?
Kovacs - My Lovequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:27 schreef zwartja het volgende:
Ik zoek een liedje wat vandaag rond 09:00 op 3fm gedraaid werd (staat niet in de playlist op de site). Het liedje was eerder opgenomen bij 3fm live en werd nu weer gedraaid. Het heette geloof ik "One Love" en een stukje uit de tekst ging ongeveer: "No more champagne and cocaine". Het werd gezongen door een vrouw en volgens mij is zij Nederlands.
Dankje!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kovacs - My Love
http://www.3fm.nl/a/150518
Graag gedaanquote:
Hoezo kom je daar niet verder mee? Dat is het toch gewoon?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:55 schreef Postbus100 het volgende:
Ik keek net de documentaire "Wij willen ook een kind", en werd verrast door het nummer dat te horen is rond de dertigste minuut. Weet iemand wat de titel is, wie de zanger, en waar ik het kan terugluisteren?
Dit is wat ik al gevonden heb, maar kom er niet verder mee.
http://www.e-chords.com/chords/francis-rodino/science-(circles-squares)quote:Op zondag 6 juli 2014 21:55 schreef Postbus100 het volgende:
Ik keek net de documentaire "Wij willen ook een kind", en werd verrast door het nummer dat te horen is rond de dertigste minuut. Weet iemand wat de titel is, wie de zanger, en waar ik het kan terugluisteren?
Dit is wat ik al gevonden heb, maar kom er niet verder mee.
Bedanktquote:Op zondag 6 juli 2014 22:01 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoezo kom je daar niet verder mee? Dat is het toch gewoon?
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Maar er is geen studioversie van?
Jij bent mijn held van vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |