deze reclame...olvaritquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nieuwe reclame over babyvoeding, weet niet welk merk maar het was iig niet Olvarit.
Waarbij die groenten ook gezichtjes hebben
Verdorie, wel Olvarit dus.. Toch verkeerd gekeken dan,quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Verdorie, wel Olvarit dus.. Toch verkeerd gekeken dan,
Maar goed, ik wil dus het nummer dat erbij hoort
In ieder geval bedankt voor het filmpje
Van de FB pagina https://www.facebook.com/nutriciavoorjouquote:vraagje over de nieuwe reclame, het liedje wat er in voor komt is dat een jingle of een compleet liedje?
Beste Monica, de muziek is speciaal gemaakt voor deze commercial van Olvarit. We kijken er op dit moment naar om de muziek toegankelijk te maken. We keep you posted Groetjes, Anneloes - Nutricia voor jou
Electronic Butterflies - Skylabquote:Op zondag 25 mei 2014 04:21 schreef Amoeba het volgende:
Okay jongens, vaagste request ooit:
Op YouTube was zo'n video 'Progressive Rock Chillout', en ik zoek dat nummer dat daarbij hoort. Helaas is die video nu verwijderd, maar naam/artiest stond daaronder. Nummer duurde 12 minuten volgens mij. De video zelf was opgebouwd uit 2 nummers, maar alleen de eerste boeit me.
wat een omschrijving zegquote:Op maandag 26 mei 2014 20:24 schreef GTSTFreakje het volgende:
HELP HELP DRINGEND NOOGEVAL
ik zoek een liedje: ik ken de tekst echt totaal niet maar ik ken 1 stukje van dat lied en dat klinkt zo: lalalalala PADAPAPIE
nee neee er is zo'n lied en dat komt er op een gegeven moment zo'n stuk van lalalala PADAPAPIEEEEEEE en vooral die PIEEEEEEEE met zo'n hele hoge uithaalquote:Op maandag 26 mei 2014 20:48 schreef Rick94 het volgende:
[..]
wat een omschrijving zeg
bedoelde je wellicht:
Geen chocola kan gemaakt worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:03 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik heb (met een rare stem) maar hoe kan ik hem nu uploaden?
EDIT: ik heb hem, (let niet op mijn stomme stem): http://vocaroo.com/i/s1DcdfqYRSr3
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:03 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik heb (met een rare stem) maar hoe kan ik hem nu uploaden?
EDIT: ik heb hem, (let niet op mijn stomme stem): http://vocaroo.com/i/s1DcdfqYRSr3
JAA! Dankjewel ik zocht deze!!!quote:
Graag gedaanquote:
Sorry Pinoquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:50 schreef vluggejapie99 het volgende:
Vanaf 7:02 hoor je een bekende melodie. Wat was de naam ook alweer? Alvast bedankt!
Bedoel je niet radioactive?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:49 schreef star_gazer het volgende:
Ik zoek het dance liedje met "woooohooooo radio!! Woooooooo radio!!"
nee dat is imagine dragons. Ik bedoel een dance nummer van een gozer die dat zingt. Hij zingt ook iets van "stereo radio". En dan "wooooohoooo radio! Woooooooohoooo radio!". Tweede keer iets hoger dan de eerste keer. Beetje een feest nummer.quote:
iets met steeldrumsquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Syd het volgende:
Mensen ik ben op zoek naar het salsa nummer in deze reclame:
Klinkt heel bekend maar kan het maar niet vinden en plaatsen, soundhound zegt mij dit nummer:
https://soundcloud.com/clapinta/in-miami
Ook chill nummer trouwens, maar dit lijk mij ook gesampled. Dus zoek de clean salsa versie
Good for you, heerlijk gevoel he? En blijft een leuk nummer!quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zojuist een nummer gevonden wat ik letterlijk al jaren aan het zoeken was! Na een jaartje of 6 op de uitkijk, en om het half jaar wat pogingen op google, hoorde ik het vanavond toch eindelijk in de kroeg! Snel het barpersoneel gevraagd, en zij schreven het even op een blaadje voor me![]()
. Ik herkende het liedje ook echt binnen seconden! Echt een gaaf gevoel om iets te vinden waarvan je verwacht dat je het nooit meer gaat vinden. Helemaal sinds je het een jaar of 8/10/12 niet meer gehoord hebt.
Liedje zal voor de meesten niet bijzonder zijn, maar deze blijft mij wel bij
Aww yisss!
Misschien ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:08 schreef MichielPH het volgende:
De eerste 8 seconden van doen me denken aan een nummer van vroeger, kan er alleen niet opkomen. Gaat om de koperblazer in het begin.
Iemand een idee?
Dat is hem! Bedankt!quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:17 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Misschien ?
En zoniet, wat is vroeger voor jou?
Mooi! Graag gedaan... Als vroeger namelijk '70's was, was het deze geweest:quote:
quote:
Helaas nietquote:
ja maar d'r zijn wel een triljoen van die riedeltjesquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:33 schreef Syd het volgende:
[..]
Helaas nietMaar wel relax nummertje, jammer dat het weer niet mee zit
Nee er zit echt een verschil in, de ritme is meestal hetzelfde.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja maar d'r zijn wel een triljoen van die riedeltjes
Zing dus zelf maar geen trompet; accordeon toen ik nog een kleine vent was.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:35 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee er zit echt een verschil in, de ritme is meestal hetzelfde.
Hij lijkt natuurlijk vrij veel op 'Snow' van RHCP ->quote:Op maandag 2 juni 2014 12:28 schreef Adames het volgende:
het deuntje dat je in de eerste pakweg 5 seconden hoort is toch snoeihard van een ander popnummer gejat?
ah jaquote:Op maandag 2 juni 2014 12:47 schreef igi0n het volgende:
[..]
Hij lijkt natuurlijk vrij veel op 'Snow' van RHCP ->
Yepquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef chrisssj2 het volgende:
Hallo
Ik was net in het winkelcentrum en daar hoorde ik een bekend liedje. Geen idee de naam however.
Het word gezongen door een vrouw en dat gaat het zo van Uhmmmmmmmmmmmm uhmmmmmmmmmmm paar woordjes.. Uhmmmmmmmmmm Uhmmmmmmmmmmmm... paar woordjes.. Give yourself to me?
beetje mysterieus/rustgevend met klein gezang er tussen van het neurien.
Madonna misschien?
Ik denk dat wat lastige request uit een programma wat niemand kijktquote:Op zondag 25 mei 2014 10:54 schreef Tonton het volgende:
ff een crosspost met Derksen on the Road TV topic:
Welk nummer is dat Santana deuntje dat op de achtergrond wordt gebruikt in Derksen on the Road?
afl 4 Theo van Es als hij aankomt bij optreden locatie (38.05)
afl 6 Johnny Kendall als ze uit de gameshop komen en Amsterdam rondgaan (24.05)
Komt zo bekend voor
dit is em:quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:00 schreef Tonton het volgende:
[..]
Ik denk dat wat lastige request uit een programma wat niemand kijkt
dus maar ff gerecord met mijn phone van tv en geupload: https://db.tt/2s4ymk2x
Kom er nu pas achter dat dit van Madonna is.quote:
Die niet kennen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:37 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Dat is hem, je maakt m'n vader nu heel blij haha, bedankt. En mij ook, komt ie niet meer in mijn kamer om dat nummer op te zoeken
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:02 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Kom er nu pas achter dat dit van Madonna is.![]()
Wel een schitterend nummer trouwens.
quote:
The Who - Tommyquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:33 schreef Funksoldier het volgende:
Zoek geen specifiek nummer maar complete albums.
Zoek albums die als een soort hoorspel/film in elkaar steken zoals;
Jeff Wayne - War of the worlds
Pink Floyd - The Wall
Roger Water - amused to death
Wie kent er een paar?
Alleen die eerste paar tonen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:59 schreef ejfaar het volgende:
De intro van het nummer Hideaway van Kiesza komt me erg bekend voor uit een ander nummer. Wie weet of dit uit een ander nummer komt en zo ja, welke? (Kan het ook fout hebben, maar elke keer als ik het hoor denk ik het)
Dat eerste zinnetje dat ze zingt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alleen die eerste paar tonen?
Wellicht hieraan dan:
Black Betty is wel even van een paar klasse's hoger dan Frozen.quote:
Oud nummer, nieuw nummer, type muziek?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:52 schreef TostiTijd het volgende:
Uhmm hij lijkt de hele tijd te gaan over dat hij iemand mist, en uiteindelijk gaat het over wiet, weet iemand welk liedje ik bedoel?
Alvast bedankt
Pff ik weet het echt niet meer precies, ik denk >2005 en hiphop/r&bquote:
Nederlands of Engels?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:56 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Pff ik weet het echt niet meer precies, ik denk >2005 en hiphop/r&b
Engelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nuke jullie allemaal de moeder.
Wilde gok:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:47 schreef jongeman92 het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een nummer dat ik op radio 538 heb gehoord.
Heb helaas weinig informatie.
Het geen dat ik weet:
Begint met een piano als in tudududududududud en een man die zingt.
Het is een nieuw nummer denk ik
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:47 schreef jongeman92 het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een nummer dat ik op radio 538 heb gehoord.
Heb helaas weinig informatie.
Het geen dat ik weet:
Begint met een piano als in tudududududududud en een man die zingt.
Het is een nieuw nummer denk ik
Waarover zingt die man dan?quote:
Beetje laat, maar toch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Syd het volgende:
Mensen ik ben op zoek naar het salsa nummer in deze reclame:
Klinkt heel bekend maar kan het maar niet vinden en plaatsen, soundhound zegt mij dit nummer:
https://soundcloud.com/clapinta/in-miami
Ook chill nummer trouwens, maar dit lijk mij ook gesampled. Dus zoek de clean salsa versie
Aha, maar is het is niet orgineel als je de soundcloud link ziet. Dus lijkt me wel gesampledquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beetje laat, maar toch.
Het is door/voor Holy Soda zelf gecomponeerd.
http://www.filedropper.com/muziektvc30sec20140513
Bron: mailtje van Holy Soda
Vergezochte gok:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:26 schreef TheSwannie het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zal even mijn verhaal doen. Ik zoek al tijden een nummer ( 2-3 jaar ) wat ik tijdens de carnaval/apresski meerdere malen gehoord heb ( geen idee of het ook echt een apresski nummer is ). Het betreft een nummer zonder zang het bevat enkel een euforische melodie. Ik heb op youtube na een lange zoektocht niet meer dan een nummer gevonden wat een klein beetje wegheeft van de melodie/sfeer maar ook niet meer dan dat: ( vanaf 1:00 ) .
Verder kan ik nog zeggen dat het een nummer is dat vaak gedraaid wordt op het hoogtepunt van de avond. Een hands up liedje.
Hieronder heb ik nog een sample van wat ongeveer de melodie moet zijn:
http://www76.zippyshare.com/v/78475827/file.html
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Groeten,
Stan
doet me denken aan deze klassiekerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:26 schreef TheSwannie het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zal even mijn verhaal doen. Ik zoek al tijden een nummer ( 2-3 jaar ) wat ik tijdens de carnaval/apresski meerdere malen gehoord heb ( geen idee of het ook echt een apresski nummer is ). Het betreft een nummer zonder zang het bevat enkel een euforische melodie. Ik heb op youtube na een lange zoektocht niet meer dan een nummer gevonden wat een klein beetje wegheeft van de melodie/sfeer maar ook niet meer dan dat: ( vanaf 1:00 ) .
Verder kan ik nog zeggen dat het een nummer is dat vaak gedraaid wordt op het hoogtepunt van de avond. Een hands up liedje.
Hieronder heb ik nog een sample van wat ongeveer de melodie moet zijn:
http://www76.zippyshare.com/v/78475827/file.html
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Groeten,
Stan
Toen was ik al veel te ver heen.....quote:Op maandag 9 juni 2014 14:50 schreef Tamashii het volgende:
Nou ik heb er weer een. Was op retropop afgelopen zaterdag en vlak voor de laatste band; simple minds was er een nummer. Allemaal bliepjes en dan ineens een donkere ruige vrouwen of mannen stem. Geen idee wat er gezegd werd in dat nummer want ik stond vooraan en dat is eigl helemaal niet tof.
Check de SCquote:Op maandag 9 juni 2014 14:50 schreef Tamashii het volgende:
Nou ik heb er weer een. Was op retropop afgelopen zaterdag en vlak voor de laatste band; simple minds was er een nummer. Allemaal bliepjes en dan ineens een donkere ruige vrouwen of mannen stem. Geen idee wat er gezegd werd in dat nummer want ik stond vooraan en dat is eigl helemaal niet tof.
Niemand???quote:Op zondag 8 juni 2014 22:28 schreef helloworld het volgende:
Wie weet hoe deze nummer heet?
Je hoort het vaak bij het MTV programma the Valley's
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DRCITT3ID3SF.wav
Ook te horen op MTV vanaf 1:20
http://www.mtv.co.uk/the-(...)e-valleys-307-clip-5
quote:
Zijn ze helaas beide nietquote:
Sugar (Jeff Spooner Mix) door Marshall Mandroid en Jeff Spoonerquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:48 schreef GangsterWal het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet die in deze video afspeelt?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
Weet iemand toevallig welke muziek ze hier op de achtergrond draaien
Het komt me zo bekend voor maar ik kan er niet opkomen
Oh jaquote:
Alstuquote:
Bedoel je dat Green Day-achtige/High Schoolrock-achtige nummer op de achtergrond?quote:
O.a. Napalm Death heeft er een handje van om liedjes (term losjes gebruikt) te maken van een paar seconden lang. Maar ik weet niet of jij/je maat die bedoelt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:23 schreef theKiD het volgende:
Een maatje vertelde mij het volgende:
Hij had op 3fm bij Eric Corton gehoord dat er een punk(?)band was waarvan de nummers niet langer duren dan 30 seconden, omdat de drummer zo hard gaat?
Iemand enig idee waar hij het over had? Hij was de naam helaas ook kwijt..
Ik kan op youtube zo snel geen korte nummers vinden. Maar wat ik begreep, was dat elk nummer kort was?quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
O.a. Napalm Death heeft er een handje van om liedjes (term losjes gebruikt) te maken van een paar seconden lang. Maar ik weet niet of jij/je maat die bedoelt.
Er zijn legio bandjes die korte nummers maken, als een soort gimmick. Onlangs was het Japanse Melt Banana in Paradiso - misschien dat dat een aanleiding voor Corton was om er iets over te zeggen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:00 schreef theKiD het volgende:
Ik kan op youtube zo snel geen korte nummers vinden. Maar wat ik begreep, was dat elk nummer kort was?
lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bedoel je dat Green Day-achtige/High Schoolrock-achtige nummer op de achtergrond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |