abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128380420
Hardcore punk (of alleen hardcore) is een bijzonder harde vorm van gitaarmuziek, met raakvlakken met punk en heavy metal eind jaren zeventig ontstaan in de Verenigde Staten. Het wordt gekenmerkt door korte, luide en vaak boze nummers met een snel tempo en snelle akkoordwisselingen.

Vorige: MUZ / Centraal Hardcore/Punk deel 26

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bad Brains - Attitude
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Minor Threat - Out of Step (video clip)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Gorilla Biscuits Live Germany 1989
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Sick Of It All - "Step Down" EastWest Records
pi_128761853
Topic lijkt wel erg dood...
pi_128771139
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Refused - Refused Are Fuckin Dead (Original Version)
pi_128771606
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

The Middle Class - Out of Vogue

35 jaar oud alweer.
pi_128786605
Nieuwe Counterparts

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Counterparts - Witness (Audio)
pi_128832271
quote:
0s.gif
Op zaterdag 29 juni 2013 00:05 schreef cleany het volgende:
Hier is ie dan, onze demo:
https://soundcloud.com/makeitlast/sets/demo-2013
Meer dan 400 plays! :)
pi_129001662
500 plays...anyhow...

Hier spelen we ook:

23/11/2013 - JC Solution, Hillegom presents:
Voodoo Glow Skulls(US)
Crushing Caspars(D)
The Setup(B)
Beer Beer Orchestra(F)
Cornered
Hoist the Colours
Manu Armata
Make It Last
Coral Springs

Eerste band begint om 14:00!
Entree is 15 euro, da's natuurlijk niks voor 9 bands (en er komen er nog meer bij!)
pi_129541411
De optredens beginnen binnen te stromen (een aantal festivals en shows in 2013 en 2014), dus mocht iemand ons hiermee helpen zouden we het waarderen. We geven je een t-shirt als je de "ware" voor ons kan vinden!
pi_131855052
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

End Of A Year Self Defense Family - To Your Scattered Bodies Go
pi_131855187
Deze wil ik jullie ook niet onthouden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

magrudergrind - power violence not sex and violence (exploited cover)
pi_132155111
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Pissed Jeans - False Jesii Part 2 (OFFICIAL VIDEO)
pi_132958130
quote:
0s.gif
Op woensdag 31 juli 2013 13:18 schreef cleany het volgende:
De optredens beginnen binnen te stromen (een aantal festivals en shows in 2013 en 2014), dus mocht iemand ons hiermee helpen zouden we het waarderen. We geven je een t-shirt als je de "ware" voor ons kan vinden!
We hebben hem gevonden hoor!
pi_132985675
quote:
0s.gif
Op woensdag 6 november 2013 12:58 schreef cleany het volgende:

[..]

We hebben hem gevonden hoor!
(8>
pi_132985770
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

"Iron Lung" live at the Gilman April 30th 2011
15 november @ occii
  donderdag 7 november 2013 @ 19:36:18 #16
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_133016122
quote:
17s.gif
Op vrijdag 4 oktober 2013 21:04 schreef MarsX het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

End Of A Year Self Defense Family - To Your Scattered Bodies Go
In Winston volgende week.
pi_133018644
quote:
0s.gif
Op donderdag 7 november 2013 19:36 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

In Winston volgende week.
Ja tegelijk met Iron Lung dus.. :( (pv über alles)
pi_133019575
Heeft iemand een beetje dingen die lijken op The Shape of Punk to Come? Hoeft niet per se hardcore punk gemixed met jazz-baslijntjes te zijn, maar gewoon energieke muziek met een hele krachtige zang. Beetje geschreeuw zoals van Refused of RATM is vet, maar als de vocalen extremer worden zoals bij Killswitch Engage of Envy dan haak ik af. Heb namelijk veel op post-hardcore gezocht maar het meeste wat ik dan zie is gebrul waar ik oorpijn van krijg en andere dingen waren juist wat saaier. :P

Dieptepunt was Converge, dat kon ik echt niet aanhoren.
pi_133020160
quote:
99s.gif
Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef Kerftminister het volgende:
GAAAAASSTTT........
pi_133020245
quote:
17s.gif
Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef MarsX het volgende:

[..]

GAAAAASSTTT........
Tja kan er niks aan doen. Die vocalen luister ik niet naar voor mijn plezier.
pi_133020526
quote:
99s.gif
Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef Kerftminister het volgende:
Heeft iemand een beetje dingen die lijken op The Shape of Punk to Come? Hoeft niet per se hardcore punk gemixed met jazz-baslijntjes te zijn, maar gewoon energieke muziek met een hele krachtige zang. Beetje geschreeuw zoals van Refused of RATM is vet, maar als de vocalen extremer worden zoals bij Killswitch Engage of Envy dan haak ik af. Heb namelijk veel op post-hardcore gezocht maar het meeste wat ik dan zie is gebrul waar ik oorpijn van krijg en andere dingen waren juist wat saaier. :P

Misschien:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

"Arcarsenal" by At the Drive-In
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

The Blood Brothers - "Ambulance vs. Ambulance" ARTISTdirect Records
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

The Fall of Troy - F.C.P.R.E.M.I.X.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Comadre - Free Based
pi_133020700
quote:
17s.gif
Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef MarsX het volgende:

[..]

Misschien:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

"Arcarsenal" by At the Drive-In
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

The Blood Brothers - "Ambulance vs. Ambulance" ARTISTdirect Records
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

The Fall of Troy - F.C.P.R.E.M.I.X.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Comadre - Free Based
At the Drive-In ken ik al. Vette band, de rest ga ik eens proberen. :P
pi_133020899
Misschien moet je een beetje richting de indie of emo kijken daar zitten ook veel leuke bands tussen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bear vs. Shark - Ma Jolie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Cap 'n Jazz - Oh messy Life
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Park Jefferson - One For the Road (feat. Brandon Lutmer of Joie de Vivre)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Algernon Cadwallader- Pitfall

[ Bericht 16% gewijzigd door MarsX op 07-11-2013 21:15:49 ]
  donderdag 21 november 2013 @ 21:20:35 #24
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_133496972
Dave Grohl toen ie 16 was, zie hem gaan op die drums _O_

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dain Bramage (Live) 20-12-1985 (AUDIO IN SYNC!) Burke Community Centre, VA (Dave Grohl)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 21 november 2013 @ 21:21:40 #25
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_133497041
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Mission Impossible - Helpless
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop