SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Waarom zou je dat willen???quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:51 schreef athlonkmf het volgende:
is er eigenlijk een overzicht van wie al naaktscenes heeft gehad?
lijkt me een betere op dan een graveyardquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:51 schreef athlonkmf het volgende:
Ook dat zou je kunnen bedoelen met de TTquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:51 schreef athlonkmf het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Kreeg deze net van m'n vriend in de mailhij heeft 'm van een collega, met als onderwerp:
'KLAAR VOOR MAANDAG? ALL ABOARD THE HYPE TRAIN!'
[ afbeelding ]
Very nice.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Kreeg deze net van m'n vriend in de mailhij heeft 'm van een collega, met als onderwerp:
'KLAAR VOOR MAANDAG? ALL ABOARD THE HYPE TRAIN!'
[ afbeelding ]
ik denk dat iedereen de revue zal passerenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd wie we volgende week nog weer zien en wie niet. Ik stoor me er wel aan dat Dany haar draken nergens meer te bekennen zijnAlsof je 3 van die enorme beesten kan verstoppen
Jammergenoeg kun je met kutusers niet dit doen:quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wow gaaf! Van welke web-scythe komt deze????
Ik denk dat jij daar maar blij mee moet zijn Maanvisje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jammergenoeg kun je met kutusers niet dit doen:
[ afbeelding ]
Euh meid check eens hoe jij door 1 brok negativiteit te zijn dit alles vernuektquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij daar maar blij mee moet zijn Maanvisje.
Khaleesiquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh meid check eens hoe jij door 1 brok negativiteit je kritische oog dit alles vernuekt.
Verkapte doodsverwensing.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat weet je niet, je ziet de scythers niet sterven.quote:
Enorm veel bloed en een handje die blijft hangen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat weet je niet, je ziet de scythers niet sterven.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry, de kutusers moesten wffe op 0 gezet woden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]Waar was dat nou weer voor nodig?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
sorry, de kutusers moesten wffe op 0 gezet woden.
In de trailer werd dat toch al een beetje gespoiled?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:52 schreef Forbry het volgende:
Niemand die het trouwens heeft over de “I’m not nothing anymore” van Sam (en zijn verhaal daaromheen). Persoonlijk vond ik dat ook één van de vele sterke/mooie momenten in de laatste afleveringen iets heel anders: ik hoop niet dat ze de onzekerheid over het lot van Tyrion gaan doortrekken naar het volgende seizoen... theoretisch gezien lijkt me dat nu mogelijk namelijk, maar dat zou ik echt wel heel kut vinden
wat je in de trailer denkt te zien moet je normaal gesproken juist het tegenovergestelde van verwachten...quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In de trailer werd dat toch al een beetje gespoiled?
Klopt, zo zag je Arya the Hound stabben in een trailer. Bleek ook weer loos alarm te zijn.........quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
wat je in de trailer denkt te zien moet je normaal gesproken juist het tegenovergestelde van verwachten...
Je bedoelt echt de/een trailer of de/een preview? Die laatste kijk ik nooit, die eerste wel (althans, ik heb er iig één gezien), maar daarin heb ik volgens mij niks gezien wat verder gaat dan zijn huidige situatie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In de trailer werd dat toch al een beetje gespoiled?
Ik bedoel preview denk ik. Verschillen die 2 onderling zo sterk van elkaar dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je bedoelt echt de/een trailer of de/een preview? Die laatste kijk ik nooit, die eerste wel (althans, ik heb er iig één gezien), maar daarin heb ik volgens mij niks gezien wat verder gaat dan zijn huidige situatie.
Maar goed, licht het voor de zekerheid verder maar niet toe dan
Nou ja, de trailers zijn voor het hele seizoen. Die previews echt voor één aflevering. Voor mijn gevoel zijn die laatsten dus veel "spoilerender" en ik wil ze dan ook niet zien. Ik heb overigens ook niet alle trailers gezien denk ik, dus dat wat jij bedoelt kan ook best daarin zijn voorgekomen...quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik bedoel preview denk ik. Verschillen die 2 onderling zo sterk van elkaar dan?
Ik heb in de versie toch wel iets gezien dat verder gaat dan zijn huidige situatie iig
Of het wordt een aflevering vol cliffhangers.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:16 schreef Weakling het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat aflevering 10 de "aflevering 9" van dit seizoen gaat worden. Misschien idd de hypetrain die een paar posts hiervoor geplaatst is, maar waar ik eerst dacht dat het slechts een overgangsaflevering zou worden met opzetjes voor het volgende seizoen, begin ik daar steeds meer aan te twijfelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg ook een beetje het idee dat er in de laatste episode nog heftige dingen gaan gebeuren, maar dat komt eigenlijk vooral door het sfeertje wat er rondom de mensen met boekkennis e.d. hangt, zoals dat ook het geval was voorafgaand aan de dood van Oberyn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:16 schreef Weakling het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat aflevering 10 de "aflevering 9" van dit seizoen gaat worden. Misschien idd de hypetrain die een paar posts hiervoor geplaatst is, maar waar ik eerst dacht dat het slechts een overgangsaflevering zou worden met opzetjes voor het volgende seizoen, begin ik daar steeds meer aan te twijfelen.
Maar nog steeds daar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Moet er bij Jorah in de OP niet iets staan? Die is toch weg bij Dany?
Sja noem maar iets....quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Moet er bij Jorah in de OP niet iets staan? Die is toch weg bij Dany?
Aub nog langer; het is verder niet dat het dan het hele topic dan verneukt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef Maanvis het volgende:
Als de scythe langer wordt is ie wel leuker!
[ afbeelding ]
Gaat hij naar Kings Landing? Of naar z'n vader bij de Wall?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
Voor "1 brok negativiteit" heeft Khaleesi toch aardig wat humor
Ik denk dat ie nogal ruzie had met zijn papa... Bad breakup zogezegd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gaat hij naar Kings Landing? Of naar z'n vader bij de Wall?
Hij weet zeker niet dat papa allang dood is..
Omdat Jeor nog wel tegen Jon noemde dat hij z'n zoon graag bij de Night's Watch wou hebben, dat Jon daar voor moest zorgen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nogal ruzie had met zijn papa... Bad breakup zogezegd.
Jorah had slaven gehandeld en daar was Jeor niet zo blij mee. Hij had graag zijn zwaard aan Jorah nagelaten maar Jorah was zijn opvolging als hoofd van House Mormont onwaardig denk ik. Waarom Jeor naar de NW ging weet ik ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Omdat Jeor nog wel tegen Jon noemde dat hij z'n zoon graag bij de Night's Watch wou hebben, dat Jon daar voor moest zorgen.
Ik ga even wiki-en, nu wil ik het weten ook.
Van Jorah's GoT wiki (dus spoiler vrij)quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jorah had slaven gehandeld en daar was Jeor niet zo blij mee. Hij had graag zijn zwaard aan Jorah nagelaten maar Jorah was zijn opvolging als hoofd van House Mormont onwaardig denk ik. Waarom Jeor naar de NW ging weet ik ook niet.
Jorah of Jeor?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Jorah moest dus voor straf naar de Night's Watch.
Nee, de poachers had hij naar de Night's Watch moeten brengen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Van Jorah's GoT wiki (dus spoiler vrij)
He is the former Lord of Bear Island and head of House Mormont, vassals of House Stark, losing his status as a lord for disgracing his House by trying to sell poachers into slavery to pay his debts. Slavery is illegal in the Seven Kingdoms, and poachers are supposed to be handed over to the Night's Watch as punishment. Jorah was trying to raise money to satisfy the expensive tastes of his wife Lynesse Hightower. After Jorah's exile, he served in mercenary companies such as the Golden Company.[1] However, his wife eventually left him for a richer man.[2]
Jorah moest dus voor straf naar de Night's Watch.
Jeor ''abdicated'' z'n lordship/landerijen weet ik wat voor Jorah, en is vrijwillig bij de NW gegaan. Maar Jorah heeft het verneukt
Dat ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, de poachers had hij naar de Night's Watch moeten brengen.
Maakt het uit? Ik heb het gevoel dat we hier weer op het randje bungelen van serie- vs. boekinfo. Echt ter zake doet het verder ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Maar hijzelf toch ook? Daar had hij het met Dany toch over, dat hij uiteindelijk werd verbannen uit Westeros.. uit ''genade'' door Ned Stark, omdat hij anders vermoord zou worden. In dat gesprek over het uitmoorden van de slavenhandelaren, waar Dany toen zo druk mee bezig was.
Ach dan nog, het is allemaal achtergrondinfo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maakt het uit? Ik heb het gevoel dat we hier weer op het randje bungelen van serie- vs. boekinfo. Echt ter zake doet het verder ook niet.
Jorah-Wan Kenobi gaat naar the Degobah system....quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ach dan nog, het is allemaal achtergrondinfo.
Dan blijft de vraag dus over; gaat hij naar z'n vader of naar King's Landing?![]()
Hij weet via Varys al wel dat Robert en Joffrey dood zijn, maar zou het nieuws over z'n vader hem ook al bereikt zijn? Of weet Varys dat zelfs niet eens? Aangezien niemand zich echt lijkt te bekommeren over de Night's Watch
Dan gaat ie haar keihard naaien bij Varys, let maar op.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jorah-Wan Kenobi gaat naar the Degobah system....![]()
Kan me voorstellen dat ie vrij stuurloos is, beetje verbouwereerd door zijn afwijzing door Dany. Hij heeft niet echt een plaats meer in de wereld nu denk ik, geen missie.
Wat ik niet echt kon rijmen met zijn laatste scene, hij leek vrij determined weg te rijden, en helemaal niet emotioneel dacht ik.
Dat gaat ook weer wat ver...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo vreemd dat er mensen waren die serieus dachten dat Jaime gerecast was
Ik heb toch liever smots Jaimequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind m nog steeds erg appetijtelijk hoor, niks mis mee
En je hoeft alleen maar een baarmoeder met hem te delen om hem op te mogen opsnoepen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind m nog steeds erg appetijtelijk hoor, niks mis mee
Ja... Ieuw. Het doen met je broer, bah. Hoe appetijtelijk dan ook. Hoewel, dan zou ik niet over appetijtelijk sprekenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En je hoeft alleen maar een baarmoeder met hem te delen om hem op te mogen opsnoepen.
En waarom zou je geen lichaamssappen delen? Je komt toch uit hetzelfde baarmoedervochtquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En je hoeft alleen maar een baarmoeder met hem te delen om hem op te mogen opsnoepen.
Lily Allen zag het niet zitten, heb ik begrepen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En waarom zou je geen lichaamssappen delen? Je komt toch uit hetzelfde baarmoedervocht
Akkoord, wat hij zelf ook denkt, Jaime is te goed voor Cersei.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ja... Ieuw. Het doen met je broer, bah. Hoe appetijtelijk dan ook. Hoewel, dan zou ik niet over appetijtelijk spreken
In de boeken gingen Pyp en Grenn helemaal niet dood.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Zojuist de meest recente aflevering gezien. Best wel een bazenepDie effecten! Nu staan Jon én Tyrion's leven op het spel maandag.
Pyp en Grenn(Ygritte kan me gestolen worden).
Hij vond vreugde in zijn grauwe bestaan als Ramsey's loyale "geholpen" reu.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:53 schreef Skillstorm het volgende:
Als je kijkt op Alfie Allen op de NL wikipedia:
Alfie Allen (Hammersmith, 12 september 1986) is een Engelse acteur, in Nederland vooral bekend van zijn rol als Theon Greyjoy (Grauwvreugd) in de door HBO geproduceerde fantasytelevisieserie Game of Thrones.
Grauwvreugd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:53 schreef Skillstorm het volgende:
Alfie Allen (Hammersmith, 12 september 1986) is een Engelse acteur, in Nederland vooral bekend van zijn rol als Theon Greyjoy (Grauwvreugd) in de door HBO geproduceerde fantasytelevisieserie Game of Thrones.
Grauwvreugd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon een goede vertaling van Greyjoy hoor...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:53 schreef Skillstorm het volgende:
Grauwvreugd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik, gaat me ook niet om de vertaling, maar waarom zou iemand dat er in zetten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:58 schreef Tanin het volgende:
[..]
Gewoon een goede vertaling van Greyjoy hoor...
Moordenaar van Syrio (Arya's dans/vechtleraar), scheurde de kleren van Sansa toen het moest van Joffrey en zit nog in tal van andere scènes, waaronder als getuige bij Tyrion's trial.quote:
Ja ik ken hem wel, dacht dat zon quote was toen the hound tegen arya praattequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Moordenaar van Syrio (Arya's dans/vechtleraar), scheurde de kleren van Sansa toen het moest van Joffrey en zit nog in tal van andere scènes, waaronder als getuige bij Tyrion's trial.
Nee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja ik ken hem wel, dacht dat zon quote was toen the hound tegen arya praatte
Oh ja, nee niet helemaal. Meer zoiets geloof ik "The best swordsman in the world was killed by Meryn fucking Trant?"quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja ik ken hem wel, dacht dat zon quote was toen the hound tegen arya praatte
'Jorah Mormont van Beer Eiland'quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:00 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vertalingen zijn zo stom, namen worden dan altijd zo raar...
Ohja dat was hemquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Oh ja, nee niet helemaal. Meer zoiets geloof ik "The best swordsman in the world was killed by Meryn fucking Trant?"
1. Eens, maar dat komt meer omdat Jorahquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
'Jorah Mormont van Beer Eiland'
'Robert Baratheon, Koning van de Andals, Eerste van zijn naam en beschermer van het rijk'
'Laat de zeis vallen jongens!'
'De Hond'![]()
Jan Sneeuw, nog beter.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jan Sneeuw, nog beter.
Alayne Steen en Pinkje, beschermer van de Vallei.
Stannis zit toch op Drakensteen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jan Sneeuw, nog beter.
Alayne Steen en Pinkje, beschermer van de Vallei.
Ja scythe aan ik heb geen zin om al die vertalingen weer op te sommen.
Ja met zijn rooie priesteres, vuurgod, grijsgeschubde dochter, stilgeboren zoons en uienridder.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Stannis zit toch op Drakensteen?
Oh en die soldaat zou Grijze Worm heten.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja met zijn rooie priesteres, vuurgod, grijsgeschubde dochter, stilgeboren zoons en uienridder.
Woorden of in dit geval namen betekenen dingen. Als je die dingen onvertaald laat omdat het alleen zelfstandige naamwoorden zijn dan onthou je de lezer iets van het verhaal.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:00 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vertalingen zijn zo stom, namen worden dan altijd zo raar...
*Bereneiland *Koning van de Andalenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
'Jorah Mormont van Beer Eiland'
'Robert Baratheon, Koning van de Andals, Eerste van zijn naam en beschermer van het rijk'
'Laat de zeis vallen jongens!'
'De Hond'![]()
Ja, heb je daar een probleem mee?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Woorden of in dit geval namen betekenen dingen. Als je die dingen onvertaald laat omdat het alleen zelfstandige naamwoorden zijn dan onthou je de lezer iets van het verhaal.
[..]
*Bereneiland *Koning van de Andalen
Je bent een van die flierefluiters die alles in een andere taal koeler en mysterieuzer vind klinken is het niet.
Wacht maar tot ze met zijn allen naar de Muur en de Nachtwacht gaan, naar Jan Sneeuw, droevige Edd, Sam de Vernietiger en Mance de Wildeman-koning. En de witte lopers!quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]![]()
Klinkt zo gaar in het Nederlands allemaal.
De Witte Lopers komen er aan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze met zijn allen naar de Muur en de Nachtwacht gaan, naar Jan Sneeuw, droevige Edd, Sam de Vernietiger en Mance de Wildeman-koning.
Ze zijn al bij de Vuist van de Eerste Mensen! Je weet wel, bij de Vorstkaken.quote:
Fangs zijn snijtanden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze zijn al bij de Vuist van de Eerste Mensen! Je weet wel, bij de Vorstkaken.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze zijn al bij de Vuist van de Eerste Mensen! Je weet wel, bij de Vorstkaken.
Vorstsnijtanden!!quote:
Jaaa, eerst agressief doen tegen mij en nu lekker meedoen he.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Koningslanding. (voor ons Scheveningen.)
Haha idd, wat een low character move. Laten we hem negeren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jaaa, eerst agressief doen tegen mij en nu lekker meedoen he.
Idd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha idd, wat een low character move. Laten we hem negeren.Met zijn hoektanden.
![]()
![]()
Als het Engels niet zo'n achterlijke taal was dan had Sansa nu al lang als persoonlijk "sigil" een winterkoninkje gehad.quote:
Het is gewoon een mooie taal vind ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als het Engels niet zo'n achterlijke taal was dan had Sansa nu al lang als persoonlijk "sigil" een winterkoninkje gehad.
Een wren?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als het Engels niet zo'n achterlijke taal was dan had Sansa nu al lang als persoonlijk "sigil" een winterkoninkje gehad.
neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Denken jullie dat, 1 van de belangrijkste karakters (owkaaaaay), Nymeria nog leeft?
Ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Denken jullie dat, 1 van de belangrijkste karakters, Nymeria nog leeft?
Nouja, er zijn veel verschillende white walkers, dus die misschien niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
eigenlijk zou er ook zon plaatje in de OP moeten komen speciaal voor dieren/gekke wezens.
Draken, direwolfs, white walkers etc.
zo ook lady even als greywind (?) beide afgemaaktquote:
Maar die waren op het moment opgesloten/vastgebonden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
zo ook lady even als greywind (?) beide afgemaakt
tenzij hij/zij de verkeerde hert tegen komtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar die waren op het moment opgesloten/vastgebonden.
Als Nymeria nog steeds door het wild dwaalt, heeft ze best veel kans om nog te leven,.
Daar weten we het van, Nymeria is denk ik wel relevant genoeg om te zien bij een gebeurtenis.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
zo ook lady even als greywind (?) beide afgemaakt
Dat was ook een voorbode he.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
tenzij hij/zij de verkeerde hert tegen komt
Maar joffrey is eigenlijk een lannisterquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat was ook een voorbode he.
Baratheon=hert had die Direwolf=Stark doorboord.
idd, dat soort toffe dingen ontdek je laterquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat was ook een voorbode he.
Baratheon=hert had die Direwolf=Stark doorboord.
Ja, maar goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar joffrey is eigenlijk een lannister
Ik hoop op een epic terug keer van Nymeria. Sowieso, Aryaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Denken jullie dat, 1 van de belangrijkste karakters, Nymeria nog leeft?
Jij bent een wallie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:47 schreef Slayage het volgende:
mooie wallies van got oa http://imgur.com/a/nuorF?gallery
was da?quote:
ga slapen dudequote:
succes!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ga jij maar slapen dude.
Ik ga zo slapen trouwens, hopen dat het lukt, 7 uur op...
En Varys.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:00 schreef Slayage het volgende:
kijk the little shit lachen dan![]()
[ afbeelding ]
Je vind een scythe nog niet genoeg??quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
eigenlijk zou er ook zon plaatje in de OP moeten komen speciaal voor dieren/gekke wezens.
Draken, direwolfs, white walkers etc.
Alsjeblieft?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:50 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je vind een scythe nog niet genoeg??
Maar serieus ik ga echt geen plaatjes maken voor drogon enzo heur.Het zijn er al zo veel!!!
In het engels heb je minder lange woorden die voor meerdere uitleggen vatbaar zijn dus je kunt dingen slechter uitleggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:30 schreef Anyanka het volgende:
Ik vind Engels ook altijd ergens wel wat beter klinken, en vroeg me af of dat aan de taal ligt of aan het feit dat het niet mijn moedertaal is. Ik vroeg een keer aan een jongen die tweetalig was opgegroeid (in de VS, Nederlandse ouders) hoe hij dat zag, en hij vond dingen in het Engels net zo dom klinken als in het Nederlands.
Dus wees blij dat je het in je tweede taal leest en niet in je moedertaal. :p
Maak eens een lijstje dan van al die beesten van je, daarna kijken we verder.quote:
Grey Wind (dood)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:00 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maak eens een lijstje dan van al die beesten van je, daarna kijken we verder.
Dat is een begin, maar dat is niet alles.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Grey Wind (dood)
Lady (dood)
Shaggydog
Nymeria
Summer
Ghost
Drogon
Viserion
Rhaegal
Raven alleen in een droom. Voor de WW's hebben we geen namen en het kunnen er veel zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat is een begin, maar dat is niet alles.
Orell-veugel, Three-eyed Raven en de WW's moet je dan ook bijna wel toevoegen.
Dat was ook mijn eerste reactie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:56 schreef Funzel het volgende:
Je gaat toch niet de fucking dieren in de OP zetten.
Zo lang we Nymeria nog niet dood hebben gezien, ga ik er vanuit dat ze leeft en nog wel weer eens op de proppen komt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Daar weten we het van, Nymeria is denk ik wel relevant genoeg om te zien bij een gebeurtenis.
Niet tijdelijk. For all we know zit ie nog steeds in die vogel. Ook geen idee of ie er wel zelf uit kan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:58 schreef Forbry het volgende:
Ik zou een lijstje met de dieren/wezens wel heel leuk vinden, maar dat moet je maar willen maken natuurlijk, Khaleesi
Ik vind het onnodig daar de "Orell-veugel" en Raven aan toe te voegen. Die laatste is -zover ik weet- maar een visioen, die eerste zie ik ook niet als een apart wezen. Dat is/was gewoon "een" vogel waar tijdelijk de geest van Orell in zat. Toen Bran Hodor wargte werd Hodor ook niet opeens een Bran-Hodor-combinatie-wezen imoVan de WW's hebben we (iig vooralsnog?) geen namen (of nou ja, van één.. soort van?)...
Ja, zoiets zag ik jou al eerder schrijven. Geen idee waarom je dat denkt. Ik zie dat niet zo in ieder geval. Maar goed, wellicht word ik op dit punt nog verrast ofzo? Wargen lijkt mij vooralsnog gewoon een tijdelijk iets en ook enigszins los staan van het wezen/dier wat wordt "gewargd".quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Niet tijdelijk. For all we know zit ie nog steeds in die vogel. Ook geen idee of ie er wel zelf uit kan.
Ik zal niet zeggen dat ik alle ins en outs van wargen snap, maar het lijken mij enkel mensen die kunnen wargen in andere dieren, en niet dieren die wargen in andere dieren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, zoiets zag ik jou al eerder schrijven. Geen idee waarom je dat denkt. Ik zie dat niet zo in ieder geval. Maar goed, wellicht word ik op dit punt nog verrast ofzo? Wargen lijkt mij vooralsnog gewoon een tijdelijk iets en ook enigszins los staan van het wezen/dier wat wordt "gewargd".
Dat eerste denk ik ook... schreef ik iets anders dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat ik alle ins en outs van wargen snap, maar het lijken mij enkel mensen die kunnen wargen in andere dieren, en niet dieren die wargen in andere dieren.
En Jojen waarschuwde Bran ook: niet te lang of te veel in je schrikwolf blijven anders kun je er niet meer uit.
Ik zie het (vooralsnog) dus niet zo, maar laten het er maar ophouden, dat ik op dit punt wellicht nog verrast ga worden danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:13 schreef Skillstorm het volgende:
Ja, zijn bewustzijn zit nog in die vogel.
Rekening houdend met die uitspraak van Jojen denk ik wel dat het mogelijk is om je gehele bewustzijn permanent te transferren naar een dier, terwijl je menselijke omhulsel er bij blijft liggen als een kasplantje a la Drogo. Maar geen idee of dit wel echt zo werkt, wellicht heb jij wel gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zie het (vooralsnog) dus niet zo, maar laten het er maar ophouden, dat ik op dit punt wellicht nog verrast ga worden dan
jawel, ook die kevers die dat gastje dood maakte!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:56 schreef Funzel het volgende:
Je gaat toch niet de fucking dieren in de OP zetten.
We weten in principe nog maar nauwelijks iets van dat wargen af, dus mijn ideeën daarover zijn bepaald niet heilig hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:20 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Rekening houdend met die uitspraak van Jojen denk ik wel dat het mogelijk is om je gehele bewustzijn permanent te transferren naar een dier, terwijl je menselijke omhulsel er bij blijft liggen als een kasplantje a la Drogo. Maar geen idee of dit wel echt zo werkt, wellicht heb jij wel gewoon gelijk.
De kans dat ik die boeken ooit ga lezen zie ik als uiterst klein. Ik ga er vanuit dat de serie op dit punt nog wel duidelijker wordt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:37 schreef Maanvis het volgende:
je kunt ook gewoond e boeken lezen daar staat het wel wat beter uitgelegd
dit is de uitleg van de wiki... zie dit maar als achtergrondinfo danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
De kans dat ik die boeken ooit ga lezen zie ik als uiterst klein. Ik ga er vanuit dat de serie op dit punt nog wel duidelijker wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
ja daarom heb ik het in een spoiler gezetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:42 schreef Khaleesi het volgende:
Ja dit is van de Asoiaf Wiki zeker, weet niet of mensen dit wel willen weten....... dan had je beter die van de GoT wiki kunnen pakken. (al geeft die inmiddels ook al meer weg dan in de serie aan bod is gekomen)
Okee top, goed bezig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja daarom heb ik het in een spoiler gezet
Enige bron (naast dit topic) waar ik wel eens GoT-informatie vandaan haal, maar tot op heden voor mij ook altijd "safe" geweest.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Okee top, goed bezig.
Maar zoals gezegd ook in de GoT wiki stonden ineens nieuwe characters e.d., stond ik toch wel wat van te kijken.....
Okee, bij deze is dus ook die bron als onveilig verklaard.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Enige bron (naast dit topic) waar ik wel eens GoT-informatie vandaan haal, maar tot op heden voor mij ook altijd "safe" geweest.
Daar nooit iets gelezen over Jon, The Wall en/of Tormund als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Okee, bij deze is dus ook die bron als onveilig verklaard.
Nee nee helemaal niet. Ik wil maar zeggen, zelfs op de GoT wiki moet je uitkijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Daar nooit iets gelezen over Jon, The Wall en/of Tormund als je dat bedoelt.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:49 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee nee helemaal niet. Ik wil maar zeggen, zelfs op de GoT wiki moet je uitkijken.
Geen beschuldigingen verder.
Hoe minder jij wil weten hoe minder je daar moet gaan kijken ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Gelukkig.Ik schrok al een beetje
![]()
Ik heb daar sowieso maar een heel enkele keer iets gelezen hoor en dat ging nooit over toekomstige gebeurtenissen.![]()
Vroeg het net al in een edit: maar iets over het wargen moet ik daar ook niet gaan lezen begrijp ik?
Duidelijk. *blijft daar nu ook helemaal weg*quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hoe minder jij wil weten hoe minder je daar moet gaan kijken ja.
Ik heb gelijk een nieuw onderkomen voor je gefixt, dan weet je zeker dat je voor maandag niks meer hoort wat je niet aankan! #hutjeopdeheiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Duidelijk. *blijft daar nu ook helemaal weg*
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik heb gelijk een nieuw onderkomen voor je gefixt, dan weet je zeker dat je voor maandag niks meer hoort wat je niet aankan! #hutjeopdehei![]()
[ afbeelding ]
Het is wel achtergrondinfo, er staan niet echt spoilers inquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:44 schreef Forbry het volgende:
Ik wilde het net vragen: wel GoT-Wiki? Dat is nl. de enige bron waar ik nog wel dingen van wil lezen... Nee dus... was gelukkig al snel gestopt met lezen
Nah ja, ik geloof wel dat het eigenlijk geen/weinig kwaad kan en bedankt dan ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is wel achtergrondinfo, er staan niet echt spoilers in.
Dus je stelt het niet op prijs als ik hier een speculatie neerplemp die ingegeven is door wat ík gelezen heb op die wikiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nah ja, ik geloof wel dat het eigenlijk geen/weinig kwaad kan en bedankt dan ook, maar ik laat het wel op me afkomen in de serie
Ik heb in dit topic al veel (spoilervrije) achtergondinfo gelezen hoor. Met veel plezier ook, zie dat -zo lang spoilervrij- juist als een welkome aanvulling! Maar, vind het op dít punt gewoon wél leuker om even af te wachten wat de serie ermee doet...het is ook niet dat iets gewoon níet lezen verder moeite of tijd kostquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:10 schreef Skillstorm het volgende:
Soms, soms vind ik de angst voor (miniscule) spoilers echt te ver gaan. :d
quote:
Viserys viel nog mee in vgl. met Loki.quote:
Alleen de modjes toch?quote:
Sowieso die leerlingen verplichten om ASOIAF te lezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:22 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ben aan het studeren om Engels leraar te worden uiteindelijk.
Reken er maar op dat ik mijn leerlingen ASOIAF laat lezen.
Eerste keer dat leerlingen interesse zullen tonen in een Engels les gok ik zo.
ASOIAF heeft 18+ rating.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sowieso die leerlingen verplichten om ASOIAF te lezen.
Wat is er mis met deze?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:41 schreef Drankster het volgende:
Khaleesi wat doe je? Waar is je vorige user icon?![]()
Te serieus, ietsjes te lang zwart..ze had zo'n mooie lach in de vorigequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat is er mis met deze?Vond hem nog wel leuk eigenlijk.....
Waarom laat je ze niet gewoon zelf een goed boek kiezen? Niet iedereen kan boeien wat jou boeit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:22 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ben aan het studeren om Engels leraar te worden uiteindelijk.
Reken er maar op dat ik mijn leerlingen ASOIAF laat lezen.
Eerste keer dat leerlingen interesse zullen tonen in een Engels les gok ik zo.
Was ook maar half serieus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom laat je ze niet gewoon zelf een goed boek kiezen? Niet iedereen kan boeien wat jou boeit.
Dan moet je een halve pi gebruiken anders hebben mensen dat niet door.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Was ook maar half serieus.
Zuurpruim... Jezus.
maanvis skilstorm alles en iedereenquote:
oh dan heb ik het verkeerd gezien!quote:
Nee, ik mag Nielsch niet meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan moet je een halve pi gebruiken anders hebben mensen dat niet door.
No shit, sherlock (TM!)quote:
Pi? Wat is dat (nee, niet het wiskundige ding)? Ik loop weer eens achter geloof ik, niks nieuws dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef Rabieluh het volgende:
Dan moet je een halve pi gebruiken anders hebben mensen dat niet door.
Nee wel serieus!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Was ook maar half serieus.
Zuurpruim... Jezus.
*octaaf hoger dan normaal*: koetsjie koetsjie (zo klinkt dit in mijn gedachtenquote:
Post Icon, die smiley linksboven van je postquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Weakling het volgende:
[..]
Pi? Wat is dat (nee, niet het wiskundige ding)? Ik loop weer eens achter geloof ik, niks nieuws dus.
Ja, misschien doe ik hetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee wel serieus!![]()
Je wil toch niet dat ze allemaal Bridget Jones' Diary of van die meuk gaan lezen?????
En jij zuigt mijn droplollie.quote:
Geeft niet, straks komt er slagroom uit. Nog even doorgaan!quote:
Slagroom is ook vies.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geeft niet, straks komt er slagroom uit. Nog even doorgaan!
het is slagroom met een zout bijsmaakje!~quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:57 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Slagroom is ook vies.
Nee echt, wat een vieze troep.
Vraag Loras maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is slagroom met een zout bijsmaakje!~
kom maar poedelewoepsie!quote:
Ik vrees dat ik geheel afknap op het fantasy-genre zou ik die boeken gaan lezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, misschien doe ik het
Gewoon lezen, krengen.
Oooohhh, dank je, ik ga me maar weer eens in een hoekje zitten schamenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef Skillstorm het volgende:
Post Icon, die smiley linksboven van je post
Tja, je moet er maar van houden denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik geheel afknap op het fantasy-genre zou ik die boeken gaan lezen.Ik zou sommige extra info zeker wel waarderen hoor, maar dat POV-gebeuren en al die uitvoerige beschrijvingen over de kleding en dergelijke, die ze blijkbaar bevatten... brrrrrr, lijkt me niks.
Geen idee waarom ik opeens aan hem moet denkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:57 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Slagroom is ook vies.
Nee echt, wat een vieze troep.
Maar even serieus, ik denk dat jij Loras nodig hebt want ik ben niet homoseksueel.
Wie?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik opeens aan hem moet denken, maar ik mis Ang3l al een tijdje in dit topic!
Omdat ie ook niet van slagroom houdt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef Forbry het volgende:
Geen idee waarom ik opeens aan hem moet denken, maar ik mis Ang3l al een tijdje in dit topic!
Wil je mijn schaamhoekje even gebruiken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Weakling het volgende:
[..]
Oooohhh, dank je, ik ga me maar weer eens in een hoekje zitten schamen![]()
quote:
Nvm, alleen nog maar meer SCquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:04 schreef Weakling het volgende:
[..]
Omdat ie ook niet van slagroom houdt?
Of een Sansa hoofdstuk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:05 schreef Khaleesi het volgende:
Geef de brave leerlingen een Tyrion hoofdstuk (of whoever's hoofdstukken leuk zijn om te lezen weet ik veul) en de kutkoters een Cat hoofdstuk.
is het nou wel verantwoord om die porno die GoT is aan kinderen te laten lezen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:05 schreef Khaleesi het volgende:
Geef de brave leerlingen een Tyrion hoofdstuk (of whoever's hoofdstukken leuk zijn om te lezen weet ik veul) en de kutkoters een Cat hoofdstuk.
Boeiend. Dan worden ze maar oversekst.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is het nou wel verantwoord om die porno die GoT is aan kinderen te laten lezen?
Wil je dat ze het op straat leren, of van ome GRRM Sjors????quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wil je dat ze het op straat leren, of van ome GRRM Sjors????
Heb jij nooit The Cement Garden gelezen met Engels op de middelbare school?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb jij nooit The Cement Garden gelezen met Engels op de middelbare school?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:05 schreef Forbry het volgende:
Wil je mijn schaamhoekje even gebruiken?![]()
Dit klinkt overigens stukken fouter dan hoe ik het bedoel
Ikke welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb jij nooit The Cement Garden gelezen met Engels op de middelbare school?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ging, maar er is me eigenlijk geen enkele (echte) seksscène van bij gebleven...Tails tell tales
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:28 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ikke wel. Weet nog dat het over
Hoeft niet in een spoilertag hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ging, maar er is me eigenlijk geen enkele (echte) seksscène van bij gebleven...![]()
Was voor de mensen die dat boek misschien nog eens willen gaan lezenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoeft niet in een spoilertag hoor.
Dit gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Was voor de mensen die dat boek misschien nog eens willen gaan lezen
Kinderenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg zieke shit in de klassiekers onder de Engelse litteratuur hoor, daar heeft GRRM geen patent op
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Helemaal tekst selecteren, op de spoilertag knop klikken of de tags zelf typen....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar ja... kleine moeite enzo
Waarna Ceased2Be het alsnog haarfijn uit de doeken doetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Helemaal tekst selecteren, op de spoilertag knop klikken of de tags zelf typen....
Poepoe.
Het Ceased2Be a spoiler.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Waarna Ceased2Be het alsnog haarfijn uit de doeken doet![]()
snie!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Waarna Ceased2Be het alsnog haarfijn uit de doeken doet![]()
en om mijn favo auteur maar te quoten:quote:
quote:All Bette's stories have happy endings. That's because she knows where to stop. She's realized the real problem with stories if you keep them going long enough, they always end in death.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef Skillstorm het volgende:
Lord Ceased2Be of House Spoiler
And his loving wife Forbry of House Overcautiousnes.
Spoiler tag als Sigil ja?
Motto is 'We do not spoil'
Mijn lerares Engels dwong idd iemand om de meest genante scenes daarvan hardop voor te lezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef Forbry het volgende:
Ik dacht trouwens zelfs dat we dat boek klassikaal hadden gelezen, maar dat moet dan best een beetje gênant zijn geweest (in die tijd)... misschien heb ik dat grafische ervan wel verdrongen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef Skillstorm het volgende:
Lord Ceased2Be of House Spoiler
And his loving wife Forbry of House Overcautiousness.
Spoiler tag als Sigil ja?
Motto is 'We do not spoil'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |