Verkapte doodsverwensing.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jammergenoeg kun je met kutusers niet dit doen:
[ afbeelding ]
dat weet je niet, je ziet de scythers niet sterven.quote:
Enorm veel bloed en een handje die blijft hangen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat weet je niet, je ziet de scythers niet sterven.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jammergenoeg kun je met kutusers niet dit doen:
[ afbeelding ]
sorry, de kutusers moesten wffe op 0 gezet woden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]Waar was dat nou weer voor nodig?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
sorry, de kutusers moesten wffe op 0 gezet woden.
In de trailer werd dat toch al een beetje gespoiled?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:52 schreef Forbry het volgende:
Niemand die het trouwens heeft over de “I’m not nothing anymore” van Sam (en zijn verhaal daaromheen). Persoonlijk vond ik dat ook één van de vele sterke/mooie momenten in de laatste afleveringen iets heel anders: ik hoop niet dat ze de onzekerheid over het lot van Tyrion gaan doortrekken naar het volgende seizoen... theoretisch gezien lijkt me dat nu mogelijk namelijk, maar dat zou ik echt wel heel kut vinden
wat je in de trailer denkt te zien moet je normaal gesproken juist het tegenovergestelde van verwachten...quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In de trailer werd dat toch al een beetje gespoiled?
Klopt, zo zag je Arya the Hound stabben in een trailer. Bleek ook weer loos alarm te zijn.........quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
wat je in de trailer denkt te zien moet je normaal gesproken juist het tegenovergestelde van verwachten...
Je bedoelt echt de/een trailer of de/een preview? Die laatste kijk ik nooit, die eerste wel (althans, ik heb er iig één gezien), maar daarin heb ik volgens mij niks gezien wat verder gaat dan zijn huidige situatie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In de trailer werd dat toch al een beetje gespoiled?
Ik bedoel preview denk ik. Verschillen die 2 onderling zo sterk van elkaar dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je bedoelt echt de/een trailer of de/een preview? Die laatste kijk ik nooit, die eerste wel (althans, ik heb er iig één gezien), maar daarin heb ik volgens mij niks gezien wat verder gaat dan zijn huidige situatie.
Maar goed, licht het voor de zekerheid verder maar niet toe dan
Nou ja, de trailers zijn voor het hele seizoen. Die previews echt voor één aflevering. Voor mijn gevoel zijn die laatsten dus veel "spoilerender" en ik wil ze dan ook niet zien. Ik heb overigens ook niet alle trailers gezien denk ik, dus dat wat jij bedoelt kan ook best daarin zijn voorgekomen...quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik bedoel preview denk ik. Verschillen die 2 onderling zo sterk van elkaar dan?
Ik heb in de versie toch wel iets gezien dat verder gaat dan zijn huidige situatie iig
Of het wordt een aflevering vol cliffhangers.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:16 schreef Weakling het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat aflevering 10 de "aflevering 9" van dit seizoen gaat worden. Misschien idd de hypetrain die een paar posts hiervoor geplaatst is, maar waar ik eerst dacht dat het slechts een overgangsaflevering zou worden met opzetjes voor het volgende seizoen, begin ik daar steeds meer aan te twijfelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg ook een beetje het idee dat er in de laatste episode nog heftige dingen gaan gebeuren, maar dat komt eigenlijk vooral door het sfeertje wat er rondom de mensen met boekkennis e.d. hangt, zoals dat ook het geval was voorafgaand aan de dood van Oberyn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:16 schreef Weakling het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat aflevering 10 de "aflevering 9" van dit seizoen gaat worden. Misschien idd de hypetrain die een paar posts hiervoor geplaatst is, maar waar ik eerst dacht dat het slechts een overgangsaflevering zou worden met opzetjes voor het volgende seizoen, begin ik daar steeds meer aan te twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |