SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Waarom zou je dat willen???quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:51 schreef athlonkmf het volgende:
is er eigenlijk een overzicht van wie al naaktscenes heeft gehad?
lijkt me een betere op dan een graveyardquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:51 schreef athlonkmf het volgende:
Ook dat zou je kunnen bedoelen met de TTquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:51 schreef athlonkmf het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Kreeg deze net van m'n vriend in de mailhij heeft 'm van een collega, met als onderwerp:
'KLAAR VOOR MAANDAG? ALL ABOARD THE HYPE TRAIN!'
[ afbeelding ]
Very nice.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Kreeg deze net van m'n vriend in de mailhij heeft 'm van een collega, met als onderwerp:
'KLAAR VOOR MAANDAG? ALL ABOARD THE HYPE TRAIN!'
[ afbeelding ]
ik denk dat iedereen de revue zal passerenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd wie we volgende week nog weer zien en wie niet. Ik stoor me er wel aan dat Dany haar draken nergens meer te bekennen zijnAlsof je 3 van die enorme beesten kan verstoppen
Jammergenoeg kun je met kutusers niet dit doen:quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wow gaaf! Van welke web-scythe komt deze????
Ik denk dat jij daar maar blij mee moet zijn Maanvisje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jammergenoeg kun je met kutusers niet dit doen:
[ afbeelding ]
Euh meid check eens hoe jij door 1 brok negativiteit te zijn dit alles vernuektquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij daar maar blij mee moet zijn Maanvisje.
Khaleesiquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh meid check eens hoe jij door 1 brok negativiteit je kritische oog dit alles vernuekt.
Verkapte doodsverwensing.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat weet je niet, je ziet de scythers niet sterven.quote:
Enorm veel bloed en een handje die blijft hangen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat weet je niet, je ziet de scythers niet sterven.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry, de kutusers moesten wffe op 0 gezet woden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]Waar was dat nou weer voor nodig?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
sorry, de kutusers moesten wffe op 0 gezet woden.
In de trailer werd dat toch al een beetje gespoiled?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:52 schreef Forbry het volgende:
Niemand die het trouwens heeft over de “I’m not nothing anymore” van Sam (en zijn verhaal daaromheen). Persoonlijk vond ik dat ook één van de vele sterke/mooie momenten in de laatste afleveringen iets heel anders: ik hoop niet dat ze de onzekerheid over het lot van Tyrion gaan doortrekken naar het volgende seizoen... theoretisch gezien lijkt me dat nu mogelijk namelijk, maar dat zou ik echt wel heel kut vinden
wat je in de trailer denkt te zien moet je normaal gesproken juist het tegenovergestelde van verwachten...quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In de trailer werd dat toch al een beetje gespoiled?
Klopt, zo zag je Arya the Hound stabben in een trailer. Bleek ook weer loos alarm te zijn.........quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
wat je in de trailer denkt te zien moet je normaal gesproken juist het tegenovergestelde van verwachten...
Je bedoelt echt de/een trailer of de/een preview? Die laatste kijk ik nooit, die eerste wel (althans, ik heb er iig één gezien), maar daarin heb ik volgens mij niks gezien wat verder gaat dan zijn huidige situatie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In de trailer werd dat toch al een beetje gespoiled?
Ik bedoel preview denk ik. Verschillen die 2 onderling zo sterk van elkaar dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je bedoelt echt de/een trailer of de/een preview? Die laatste kijk ik nooit, die eerste wel (althans, ik heb er iig één gezien), maar daarin heb ik volgens mij niks gezien wat verder gaat dan zijn huidige situatie.
Maar goed, licht het voor de zekerheid verder maar niet toe dan
Nou ja, de trailers zijn voor het hele seizoen. Die previews echt voor één aflevering. Voor mijn gevoel zijn die laatsten dus veel "spoilerender" en ik wil ze dan ook niet zien. Ik heb overigens ook niet alle trailers gezien denk ik, dus dat wat jij bedoelt kan ook best daarin zijn voorgekomen...quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik bedoel preview denk ik. Verschillen die 2 onderling zo sterk van elkaar dan?
Ik heb in de versie toch wel iets gezien dat verder gaat dan zijn huidige situatie iig
Of het wordt een aflevering vol cliffhangers.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:16 schreef Weakling het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat aflevering 10 de "aflevering 9" van dit seizoen gaat worden. Misschien idd de hypetrain die een paar posts hiervoor geplaatst is, maar waar ik eerst dacht dat het slechts een overgangsaflevering zou worden met opzetjes voor het volgende seizoen, begin ik daar steeds meer aan te twijfelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg ook een beetje het idee dat er in de laatste episode nog heftige dingen gaan gebeuren, maar dat komt eigenlijk vooral door het sfeertje wat er rondom de mensen met boekkennis e.d. hangt, zoals dat ook het geval was voorafgaand aan de dood van Oberyn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:16 schreef Weakling het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat aflevering 10 de "aflevering 9" van dit seizoen gaat worden. Misschien idd de hypetrain die een paar posts hiervoor geplaatst is, maar waar ik eerst dacht dat het slechts een overgangsaflevering zou worden met opzetjes voor het volgende seizoen, begin ik daar steeds meer aan te twijfelen.
Maar nog steeds daar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Moet er bij Jorah in de OP niet iets staan? Die is toch weg bij Dany?
Sja noem maar iets....quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Moet er bij Jorah in de OP niet iets staan? Die is toch weg bij Dany?
Aub nog langer; het is verder niet dat het dan het hele topic dan verneukt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef Maanvis het volgende:
Als de scythe langer wordt is ie wel leuker!
[ afbeelding ]
Gaat hij naar Kings Landing? Of naar z'n vader bij de Wall?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
Voor "1 brok negativiteit" heeft Khaleesi toch aardig wat humor
Ik denk dat ie nogal ruzie had met zijn papa... Bad breakup zogezegd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gaat hij naar Kings Landing? Of naar z'n vader bij de Wall?
Hij weet zeker niet dat papa allang dood is..
Omdat Jeor nog wel tegen Jon noemde dat hij z'n zoon graag bij de Night's Watch wou hebben, dat Jon daar voor moest zorgen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nogal ruzie had met zijn papa... Bad breakup zogezegd.
Jorah had slaven gehandeld en daar was Jeor niet zo blij mee. Hij had graag zijn zwaard aan Jorah nagelaten maar Jorah was zijn opvolging als hoofd van House Mormont onwaardig denk ik. Waarom Jeor naar de NW ging weet ik ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Omdat Jeor nog wel tegen Jon noemde dat hij z'n zoon graag bij de Night's Watch wou hebben, dat Jon daar voor moest zorgen.
Ik ga even wiki-en, nu wil ik het weten ook.
Van Jorah's GoT wiki (dus spoiler vrij)quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jorah had slaven gehandeld en daar was Jeor niet zo blij mee. Hij had graag zijn zwaard aan Jorah nagelaten maar Jorah was zijn opvolging als hoofd van House Mormont onwaardig denk ik. Waarom Jeor naar de NW ging weet ik ook niet.
Jorah of Jeor?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Jorah moest dus voor straf naar de Night's Watch.
Nee, de poachers had hij naar de Night's Watch moeten brengen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Van Jorah's GoT wiki (dus spoiler vrij)
He is the former Lord of Bear Island and head of House Mormont, vassals of House Stark, losing his status as a lord for disgracing his House by trying to sell poachers into slavery to pay his debts. Slavery is illegal in the Seven Kingdoms, and poachers are supposed to be handed over to the Night's Watch as punishment. Jorah was trying to raise money to satisfy the expensive tastes of his wife Lynesse Hightower. After Jorah's exile, he served in mercenary companies such as the Golden Company.[1] However, his wife eventually left him for a richer man.[2]
Jorah moest dus voor straf naar de Night's Watch.
Jeor ''abdicated'' z'n lordship/landerijen weet ik wat voor Jorah, en is vrijwillig bij de NW gegaan. Maar Jorah heeft het verneukt
Dat ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, de poachers had hij naar de Night's Watch moeten brengen.
Maakt het uit? Ik heb het gevoel dat we hier weer op het randje bungelen van serie- vs. boekinfo. Echt ter zake doet het verder ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Maar hijzelf toch ook? Daar had hij het met Dany toch over, dat hij uiteindelijk werd verbannen uit Westeros.. uit ''genade'' door Ned Stark, omdat hij anders vermoord zou worden. In dat gesprek over het uitmoorden van de slavenhandelaren, waar Dany toen zo druk mee bezig was.
Ach dan nog, het is allemaal achtergrondinfo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maakt het uit? Ik heb het gevoel dat we hier weer op het randje bungelen van serie- vs. boekinfo. Echt ter zake doet het verder ook niet.
Jorah-Wan Kenobi gaat naar the Degobah system....quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ach dan nog, het is allemaal achtergrondinfo.
Dan blijft de vraag dus over; gaat hij naar z'n vader of naar King's Landing?![]()
Hij weet via Varys al wel dat Robert en Joffrey dood zijn, maar zou het nieuws over z'n vader hem ook al bereikt zijn? Of weet Varys dat zelfs niet eens? Aangezien niemand zich echt lijkt te bekommeren over de Night's Watch
Dan gaat ie haar keihard naaien bij Varys, let maar op.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jorah-Wan Kenobi gaat naar the Degobah system....![]()
Kan me voorstellen dat ie vrij stuurloos is, beetje verbouwereerd door zijn afwijzing door Dany. Hij heeft niet echt een plaats meer in de wereld nu denk ik, geen missie.
Wat ik niet echt kon rijmen met zijn laatste scene, hij leek vrij determined weg te rijden, en helemaal niet emotioneel dacht ik.
Dat gaat ook weer wat ver...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo vreemd dat er mensen waren die serieus dachten dat Jaime gerecast was
Ik heb toch liever smots Jaimequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind m nog steeds erg appetijtelijk hoor, niks mis mee
En je hoeft alleen maar een baarmoeder met hem te delen om hem op te mogen opsnoepen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind m nog steeds erg appetijtelijk hoor, niks mis mee
Ja... Ieuw. Het doen met je broer, bah. Hoe appetijtelijk dan ook. Hoewel, dan zou ik niet over appetijtelijk sprekenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En je hoeft alleen maar een baarmoeder met hem te delen om hem op te mogen opsnoepen.
En waarom zou je geen lichaamssappen delen? Je komt toch uit hetzelfde baarmoedervochtquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En je hoeft alleen maar een baarmoeder met hem te delen om hem op te mogen opsnoepen.
Lily Allen zag het niet zitten, heb ik begrepen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En waarom zou je geen lichaamssappen delen? Je komt toch uit hetzelfde baarmoedervocht
Akkoord, wat hij zelf ook denkt, Jaime is te goed voor Cersei.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ja... Ieuw. Het doen met je broer, bah. Hoe appetijtelijk dan ook. Hoewel, dan zou ik niet over appetijtelijk spreken
In de boeken gingen Pyp en Grenn helemaal niet dood.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Zojuist de meest recente aflevering gezien. Best wel een bazenepDie effecten! Nu staan Jon én Tyrion's leven op het spel maandag.
Pyp en Grenn(Ygritte kan me gestolen worden).
Hij vond vreugde in zijn grauwe bestaan als Ramsey's loyale "geholpen" reu.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:53 schreef Skillstorm het volgende:
Als je kijkt op Alfie Allen op de NL wikipedia:
Alfie Allen (Hammersmith, 12 september 1986) is een Engelse acteur, in Nederland vooral bekend van zijn rol als Theon Greyjoy (Grauwvreugd) in de door HBO geproduceerde fantasytelevisieserie Game of Thrones.
Grauwvreugd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:53 schreef Skillstorm het volgende:
Alfie Allen (Hammersmith, 12 september 1986) is een Engelse acteur, in Nederland vooral bekend van zijn rol als Theon Greyjoy (Grauwvreugd) in de door HBO geproduceerde fantasytelevisieserie Game of Thrones.
Grauwvreugd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon een goede vertaling van Greyjoy hoor...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:53 schreef Skillstorm het volgende:
Grauwvreugd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik, gaat me ook niet om de vertaling, maar waarom zou iemand dat er in zetten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:58 schreef Tanin het volgende:
[..]
Gewoon een goede vertaling van Greyjoy hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |