Maar nog steeds daar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Moet er bij Jorah in de OP niet iets staan? Die is toch weg bij Dany?
Sja noem maar iets....quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Moet er bij Jorah in de OP niet iets staan? Die is toch weg bij Dany?
Aub nog langer; het is verder niet dat het dan het hele topic dan verneukt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef Maanvis het volgende:
Als de scythe langer wordt is ie wel leuker!
[ afbeelding ]
Gaat hij naar Kings Landing? Of naar z'n vader bij de Wall?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
Voor "1 brok negativiteit" heeft Khaleesi toch aardig wat humor
Ik denk dat ie nogal ruzie had met zijn papa... Bad breakup zogezegd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gaat hij naar Kings Landing? Of naar z'n vader bij de Wall?
Hij weet zeker niet dat papa allang dood is..
Omdat Jeor nog wel tegen Jon noemde dat hij z'n zoon graag bij de Night's Watch wou hebben, dat Jon daar voor moest zorgen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nogal ruzie had met zijn papa... Bad breakup zogezegd.
Jorah had slaven gehandeld en daar was Jeor niet zo blij mee. Hij had graag zijn zwaard aan Jorah nagelaten maar Jorah was zijn opvolging als hoofd van House Mormont onwaardig denk ik. Waarom Jeor naar de NW ging weet ik ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Omdat Jeor nog wel tegen Jon noemde dat hij z'n zoon graag bij de Night's Watch wou hebben, dat Jon daar voor moest zorgen.
Ik ga even wiki-en, nu wil ik het weten ook.
Van Jorah's GoT wiki (dus spoiler vrij)quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jorah had slaven gehandeld en daar was Jeor niet zo blij mee. Hij had graag zijn zwaard aan Jorah nagelaten maar Jorah was zijn opvolging als hoofd van House Mormont onwaardig denk ik. Waarom Jeor naar de NW ging weet ik ook niet.
Jorah of Jeor?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Jorah moest dus voor straf naar de Night's Watch.
Nee, de poachers had hij naar de Night's Watch moeten brengen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Van Jorah's GoT wiki (dus spoiler vrij)
He is the former Lord of Bear Island and head of House Mormont, vassals of House Stark, losing his status as a lord for disgracing his House by trying to sell poachers into slavery to pay his debts. Slavery is illegal in the Seven Kingdoms, and poachers are supposed to be handed over to the Night's Watch as punishment. Jorah was trying to raise money to satisfy the expensive tastes of his wife Lynesse Hightower. After Jorah's exile, he served in mercenary companies such as the Golden Company.[1] However, his wife eventually left him for a richer man.[2]
Jorah moest dus voor straf naar de Night's Watch.
Jeor ''abdicated'' z'n lordship/landerijen weet ik wat voor Jorah, en is vrijwillig bij de NW gegaan. Maar Jorah heeft het verneukt
Dat ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, de poachers had hij naar de Night's Watch moeten brengen.
Maakt het uit? Ik heb het gevoel dat we hier weer op het randje bungelen van serie- vs. boekinfo. Echt ter zake doet het verder ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Maar hijzelf toch ook? Daar had hij het met Dany toch over, dat hij uiteindelijk werd verbannen uit Westeros.. uit ''genade'' door Ned Stark, omdat hij anders vermoord zou worden. In dat gesprek over het uitmoorden van de slavenhandelaren, waar Dany toen zo druk mee bezig was.
Ach dan nog, het is allemaal achtergrondinfo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maakt het uit? Ik heb het gevoel dat we hier weer op het randje bungelen van serie- vs. boekinfo. Echt ter zake doet het verder ook niet.
Jorah-Wan Kenobi gaat naar the Degobah system....quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ach dan nog, het is allemaal achtergrondinfo.
Dan blijft de vraag dus over; gaat hij naar z'n vader of naar King's Landing?![]()
Hij weet via Varys al wel dat Robert en Joffrey dood zijn, maar zou het nieuws over z'n vader hem ook al bereikt zijn? Of weet Varys dat zelfs niet eens? Aangezien niemand zich echt lijkt te bekommeren over de Night's Watch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |