Dan gaat ie haar keihard naaien bij Varys, let maar op.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jorah-Wan Kenobi gaat naar the Degobah system....![]()
Kan me voorstellen dat ie vrij stuurloos is, beetje verbouwereerd door zijn afwijzing door Dany. Hij heeft niet echt een plaats meer in de wereld nu denk ik, geen missie.
Wat ik niet echt kon rijmen met zijn laatste scene, hij leek vrij determined weg te rijden, en helemaal niet emotioneel dacht ik.
Dat gaat ook weer wat ver...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo vreemd dat er mensen waren die serieus dachten dat Jaime gerecast was
Ik heb toch liever smots Jaimequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind m nog steeds erg appetijtelijk hoor, niks mis mee
En je hoeft alleen maar een baarmoeder met hem te delen om hem op te mogen opsnoepen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind m nog steeds erg appetijtelijk hoor, niks mis mee
Ja... Ieuw. Het doen met je broer, bah. Hoe appetijtelijk dan ook. Hoewel, dan zou ik niet over appetijtelijk sprekenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En je hoeft alleen maar een baarmoeder met hem te delen om hem op te mogen opsnoepen.
En waarom zou je geen lichaamssappen delen? Je komt toch uit hetzelfde baarmoedervochtquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En je hoeft alleen maar een baarmoeder met hem te delen om hem op te mogen opsnoepen.
Lily Allen zag het niet zitten, heb ik begrepen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En waarom zou je geen lichaamssappen delen? Je komt toch uit hetzelfde baarmoedervocht
Akkoord, wat hij zelf ook denkt, Jaime is te goed voor Cersei.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ja... Ieuw. Het doen met je broer, bah. Hoe appetijtelijk dan ook. Hoewel, dan zou ik niet over appetijtelijk spreken
In de boeken gingen Pyp en Grenn helemaal niet dood.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Zojuist de meest recente aflevering gezien. Best wel een bazenepDie effecten! Nu staan Jon én Tyrion's leven op het spel maandag.
Pyp en Grenn(Ygritte kan me gestolen worden).
Hij vond vreugde in zijn grauwe bestaan als Ramsey's loyale "geholpen" reu.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:53 schreef Skillstorm het volgende:
Als je kijkt op Alfie Allen op de NL wikipedia:
Alfie Allen (Hammersmith, 12 september 1986) is een Engelse acteur, in Nederland vooral bekend van zijn rol als Theon Greyjoy (Grauwvreugd) in de door HBO geproduceerde fantasytelevisieserie Game of Thrones.
Grauwvreugd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:53 schreef Skillstorm het volgende:
Alfie Allen (Hammersmith, 12 september 1986) is een Engelse acteur, in Nederland vooral bekend van zijn rol als Theon Greyjoy (Grauwvreugd) in de door HBO geproduceerde fantasytelevisieserie Game of Thrones.
Grauwvreugd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon een goede vertaling van Greyjoy hoor...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:53 schreef Skillstorm het volgende:
Grauwvreugd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik, gaat me ook niet om de vertaling, maar waarom zou iemand dat er in zetten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:58 schreef Tanin het volgende:
[..]
Gewoon een goede vertaling van Greyjoy hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |