Pi? Wat is dat (nee, niet het wiskundige ding)? Ik loop weer eens achter geloof ik, niks nieuws dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef Rabieluh het volgende:
Dan moet je een halve pi gebruiken anders hebben mensen dat niet door.
Nee wel serieus!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Was ook maar half serieus.
Zuurpruim... Jezus.
*octaaf hoger dan normaal*: koetsjie koetsjie (zo klinkt dit in mijn gedachtenquote:
Post Icon, die smiley linksboven van je postquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Weakling het volgende:
[..]
Pi? Wat is dat (nee, niet het wiskundige ding)? Ik loop weer eens achter geloof ik, niks nieuws dus.
Ja, misschien doe ik hetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee wel serieus!![]()
Je wil toch niet dat ze allemaal Bridget Jones' Diary of van die meuk gaan lezen?????
En jij zuigt mijn droplollie.quote:
Geeft niet, straks komt er slagroom uit. Nog even doorgaan!quote:
Slagroom is ook vies.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geeft niet, straks komt er slagroom uit. Nog even doorgaan!
het is slagroom met een zout bijsmaakje!~quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:57 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Slagroom is ook vies.
Nee echt, wat een vieze troep.
Vraag Loras maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is slagroom met een zout bijsmaakje!~
kom maar poedelewoepsie!quote:
Ik vrees dat ik geheel afknap op het fantasy-genre zou ik die boeken gaan lezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, misschien doe ik het
Gewoon lezen, krengen.
Oooohhh, dank je, ik ga me maar weer eens in een hoekje zitten schamenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef Skillstorm het volgende:
Post Icon, die smiley linksboven van je post
Tja, je moet er maar van houden denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik geheel afknap op het fantasy-genre zou ik die boeken gaan lezen.Ik zou sommige extra info zeker wel waarderen hoor, maar dat POV-gebeuren en al die uitvoerige beschrijvingen over de kleding en dergelijke, die ze blijkbaar bevatten... brrrrrr, lijkt me niks.
Geen idee waarom ik opeens aan hem moet denkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:57 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Slagroom is ook vies.
Nee echt, wat een vieze troep.
Maar even serieus, ik denk dat jij Loras nodig hebt want ik ben niet homoseksueel.
Wie?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik opeens aan hem moet denken, maar ik mis Ang3l al een tijdje in dit topic!
Omdat ie ook niet van slagroom houdt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef Forbry het volgende:
Geen idee waarom ik opeens aan hem moet denken, maar ik mis Ang3l al een tijdje in dit topic!
Wil je mijn schaamhoekje even gebruiken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Weakling het volgende:
[..]
Oooohhh, dank je, ik ga me maar weer eens in een hoekje zitten schamen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |