quote:
Viserys viel nog mee in vgl. met Loki.quote:
Alleen de modjes toch?quote:
Sowieso die leerlingen verplichten om ASOIAF te lezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:22 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ben aan het studeren om Engels leraar te worden uiteindelijk.
Reken er maar op dat ik mijn leerlingen ASOIAF laat lezen.
Eerste keer dat leerlingen interesse zullen tonen in een Engels les gok ik zo.
ASOIAF heeft 18+ rating.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sowieso die leerlingen verplichten om ASOIAF te lezen.
Wat is er mis met deze?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:41 schreef Drankster het volgende:
Khaleesi wat doe je? Waar is je vorige user icon?![]()
Te serieus, ietsjes te lang zwart..ze had zo'n mooie lach in de vorigequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat is er mis met deze?Vond hem nog wel leuk eigenlijk.....
Waarom laat je ze niet gewoon zelf een goed boek kiezen? Niet iedereen kan boeien wat jou boeit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:22 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ben aan het studeren om Engels leraar te worden uiteindelijk.
Reken er maar op dat ik mijn leerlingen ASOIAF laat lezen.
Eerste keer dat leerlingen interesse zullen tonen in een Engels les gok ik zo.
Was ook maar half serieus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom laat je ze niet gewoon zelf een goed boek kiezen? Niet iedereen kan boeien wat jou boeit.
Dan moet je een halve pi gebruiken anders hebben mensen dat niet door.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Was ook maar half serieus.
Zuurpruim... Jezus.
maanvis skilstorm alles en iedereenquote:
oh dan heb ik het verkeerd gezien!quote:
Nee, ik mag Nielsch niet meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan moet je een halve pi gebruiken anders hebben mensen dat niet door.
No shit, sherlock (TM!)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |