Moordenaar van Syrio (Arya's dans/vechtleraar), scheurde de kleren van Sansa toen het moest van Joffrey en zit nog in tal van andere scènes, waaronder als getuige bij Tyrion's trial.quote:
Ja ik ken hem wel, dacht dat zon quote was toen the hound tegen arya praattequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Moordenaar van Syrio (Arya's dans/vechtleraar), scheurde de kleren van Sansa toen het moest van Joffrey en zit nog in tal van andere scènes, waaronder als getuige bij Tyrion's trial.
Nee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja ik ken hem wel, dacht dat zon quote was toen the hound tegen arya praatte
Oh ja, nee niet helemaal. Meer zoiets geloof ik "The best swordsman in the world was killed by Meryn fucking Trant?"quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja ik ken hem wel, dacht dat zon quote was toen the hound tegen arya praatte
'Jorah Mormont van Beer Eiland'quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:00 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vertalingen zijn zo stom, namen worden dan altijd zo raar...
Ohja dat was hemquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Oh ja, nee niet helemaal. Meer zoiets geloof ik "The best swordsman in the world was killed by Meryn fucking Trant?"
1. Eens, maar dat komt meer omdat Jorahquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
'Jorah Mormont van Beer Eiland'
'Robert Baratheon, Koning van de Andals, Eerste van zijn naam en beschermer van het rijk'
'Laat de zeis vallen jongens!'
'De Hond'![]()
Jan Sneeuw, nog beter.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jan Sneeuw, nog beter.
Alayne Steen en Pinkje, beschermer van de Vallei.
Stannis zit toch op Drakensteen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jan Sneeuw, nog beter.
Alayne Steen en Pinkje, beschermer van de Vallei.
Ja scythe aan ik heb geen zin om al die vertalingen weer op te sommen.
Ja met zijn rooie priesteres, vuurgod, grijsgeschubde dochter, stilgeboren zoons en uienridder.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Stannis zit toch op Drakensteen?
Oh en die soldaat zou Grijze Worm heten.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja met zijn rooie priesteres, vuurgod, grijsgeschubde dochter, stilgeboren zoons en uienridder.
Woorden of in dit geval namen betekenen dingen. Als je die dingen onvertaald laat omdat het alleen zelfstandige naamwoorden zijn dan onthou je de lezer iets van het verhaal.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:00 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vertalingen zijn zo stom, namen worden dan altijd zo raar...
*Bereneiland *Koning van de Andalenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
'Jorah Mormont van Beer Eiland'
'Robert Baratheon, Koning van de Andals, Eerste van zijn naam en beschermer van het rijk'
'Laat de zeis vallen jongens!'
'De Hond'![]()
Ja, heb je daar een probleem mee?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Woorden of in dit geval namen betekenen dingen. Als je die dingen onvertaald laat omdat het alleen zelfstandige naamwoorden zijn dan onthou je de lezer iets van het verhaal.
[..]
*Bereneiland *Koning van de Andalen
Je bent een van die flierefluiters die alles in een andere taal koeler en mysterieuzer vind klinken is het niet.
Wacht maar tot ze met zijn allen naar de Muur en de Nachtwacht gaan, naar Jan Sneeuw, droevige Edd, Sam de Vernietiger en Mance de Wildeman-koning. En de witte lopers!quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]![]()
Klinkt zo gaar in het Nederlands allemaal.
De Witte Lopers komen er aan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze met zijn allen naar de Muur en de Nachtwacht gaan, naar Jan Sneeuw, droevige Edd, Sam de Vernietiger en Mance de Wildeman-koning.
Ze zijn al bij de Vuist van de Eerste Mensen! Je weet wel, bij de Vorstkaken.quote:
Fangs zijn snijtanden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze zijn al bij de Vuist van de Eerste Mensen! Je weet wel, bij de Vorstkaken.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze zijn al bij de Vuist van de Eerste Mensen! Je weet wel, bij de Vorstkaken.
Vorstsnijtanden!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |