Je vind een scythe nog niet genoeg??quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
eigenlijk zou er ook zon plaatje in de OP moeten komen speciaal voor dieren/gekke wezens.
Draken, direwolfs, white walkers etc.
Alsjeblieft?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:50 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je vind een scythe nog niet genoeg??
Maar serieus ik ga echt geen plaatjes maken voor drogon enzo heur.Het zijn er al zo veel!!!
In het engels heb je minder lange woorden die voor meerdere uitleggen vatbaar zijn dus je kunt dingen slechter uitleggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:30 schreef Anyanka het volgende:
Ik vind Engels ook altijd ergens wel wat beter klinken, en vroeg me af of dat aan de taal ligt of aan het feit dat het niet mijn moedertaal is. Ik vroeg een keer aan een jongen die tweetalig was opgegroeid (in de VS, Nederlandse ouders) hoe hij dat zag, en hij vond dingen in het Engels net zo dom klinken als in het Nederlands.
Dus wees blij dat je het in je tweede taal leest en niet in je moedertaal. :p
Maak eens een lijstje dan van al die beesten van je, daarna kijken we verder.quote:
Grey Wind (dood)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:00 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maak eens een lijstje dan van al die beesten van je, daarna kijken we verder.
Dat is een begin, maar dat is niet alles.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Grey Wind (dood)
Lady (dood)
Shaggydog
Nymeria
Summer
Ghost
Drogon
Viserion
Rhaegal
Raven alleen in een droom. Voor de WW's hebben we geen namen en het kunnen er veel zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat is een begin, maar dat is niet alles.
Orell-veugel, Three-eyed Raven en de WW's moet je dan ook bijna wel toevoegen.
Dat was ook mijn eerste reactie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:56 schreef Funzel het volgende:
Je gaat toch niet de fucking dieren in de OP zetten.
Zo lang we Nymeria nog niet dood hebben gezien, ga ik er vanuit dat ze leeft en nog wel weer eens op de proppen komt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Daar weten we het van, Nymeria is denk ik wel relevant genoeg om te zien bij een gebeurtenis.
Niet tijdelijk. For all we know zit ie nog steeds in die vogel. Ook geen idee of ie er wel zelf uit kan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:58 schreef Forbry het volgende:
Ik zou een lijstje met de dieren/wezens wel heel leuk vinden, maar dat moet je maar willen maken natuurlijk, Khaleesi
Ik vind het onnodig daar de "Orell-veugel" en Raven aan toe te voegen. Die laatste is -zover ik weet- maar een visioen, die eerste zie ik ook niet als een apart wezen. Dat is/was gewoon "een" vogel waar tijdelijk de geest van Orell in zat. Toen Bran Hodor wargte werd Hodor ook niet opeens een Bran-Hodor-combinatie-wezen imoVan de WW's hebben we (iig vooralsnog?) geen namen (of nou ja, van één.. soort van?)...
Ja, zoiets zag ik jou al eerder schrijven. Geen idee waarom je dat denkt. Ik zie dat niet zo in ieder geval. Maar goed, wellicht word ik op dit punt nog verrast ofzo? Wargen lijkt mij vooralsnog gewoon een tijdelijk iets en ook enigszins los staan van het wezen/dier wat wordt "gewargd".quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Niet tijdelijk. For all we know zit ie nog steeds in die vogel. Ook geen idee of ie er wel zelf uit kan.
Ik zal niet zeggen dat ik alle ins en outs van wargen snap, maar het lijken mij enkel mensen die kunnen wargen in andere dieren, en niet dieren die wargen in andere dieren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, zoiets zag ik jou al eerder schrijven. Geen idee waarom je dat denkt. Ik zie dat niet zo in ieder geval. Maar goed, wellicht word ik op dit punt nog verrast ofzo? Wargen lijkt mij vooralsnog gewoon een tijdelijk iets en ook enigszins los staan van het wezen/dier wat wordt "gewargd".
Dat eerste denk ik ook... schreef ik iets anders dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat ik alle ins en outs van wargen snap, maar het lijken mij enkel mensen die kunnen wargen in andere dieren, en niet dieren die wargen in andere dieren.
En Jojen waarschuwde Bran ook: niet te lang of te veel in je schrikwolf blijven anders kun je er niet meer uit.
Ik zie het (vooralsnog) dus niet zo, maar laten het er maar ophouden, dat ik op dit punt wellicht nog verrast ga worden danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:13 schreef Skillstorm het volgende:
Ja, zijn bewustzijn zit nog in die vogel.
Rekening houdend met die uitspraak van Jojen denk ik wel dat het mogelijk is om je gehele bewustzijn permanent te transferren naar een dier, terwijl je menselijke omhulsel er bij blijft liggen als een kasplantje a la Drogo. Maar geen idee of dit wel echt zo werkt, wellicht heb jij wel gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zie het (vooralsnog) dus niet zo, maar laten het er maar ophouden, dat ik op dit punt wellicht nog verrast ga worden dan
jawel, ook die kevers die dat gastje dood maakte!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:56 schreef Funzel het volgende:
Je gaat toch niet de fucking dieren in de OP zetten.
We weten in principe nog maar nauwelijks iets van dat wargen af, dus mijn ideeën daarover zijn bepaald niet heilig hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:20 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Rekening houdend met die uitspraak van Jojen denk ik wel dat het mogelijk is om je gehele bewustzijn permanent te transferren naar een dier, terwijl je menselijke omhulsel er bij blijft liggen als een kasplantje a la Drogo. Maar geen idee of dit wel echt zo werkt, wellicht heb jij wel gewoon gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |