Wat een argumentquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:28 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
3. Spanje, Ze hebben wel genoeg gewonnen laatste paar keren.
Sluit ik me daarom ook gelijk bij aanquote:
Dit ook wel ja. Het is dat hij bij Liverpool speelt, anders zou ik die Suarez ook wel een paar gescheurde hamstrings en enkelbanden wensen om al z'n kuren door de jaren heen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:36 schreef Shreyas het volgende:
Uruguay, door vals spel hebben die de halve finale gehaald vorige keer
Ik heb nog 4 jaar nodig om over mijn Michael Ballack issues heen te komen denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland gunt Nederland het idd. Daar is de rivaliteit niet meer te zien alleen hier in Nederland doen ze er nog moeilijk overeen van de redenen waarom dit land echt diep zakt.
Die gun factor was in Bosnie toch altijd al vrij hoog?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:28 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Mijn top 5 :
Meest:
1. Nederland. Spreekt voor zich.
2. Bosnië, ze hebben veel meegemaakt in het recente verleden en het is een klein land die het toch ver heeft geschopt met voetbal , daardoor is mijn gun factor hoog voor ze.
3. België, buurland, zelfde taal. Ze hebben zichzelf enorm verbeterd in een korte periode.
4. Duitsland, ik heb het idee dat Duitsers het ook aan Nederland gunnen. Daarnaast is het ook gewoon een topploeg die het ook verdient.
5. Japan. Het mag ook weleens een Aziatische land zijn, en Japan is het meest geschikte Aziatische landen. Jleague is ook aantrekkelijk om naar te kijken.
Minst.
1. VS, Ik mag VS niet. Voetbal is daar helemaal niet populair dus dan verdienen ze het ook niet.
2. Portugal, ze hebben te vaak Nederland uitgeschakeld, ik heb daardoor een hekel aan ze gekregen. Ook gun ik het niet aan gaynaldo.
3. Spanje, Ze hebben wel genoeg gewonnen laatste paar keren.
4. Uruguay, Suarez.
5. Brazilië, ze worden overschat, en ze hebben al heel veel gewonnen.
Waarom geen Iran?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:21 schreef Skietzo het volgende:
Minst:
USA
Frankrijk
Griekenland
Portugal
Italia
Meest:
NL
Algerije
Bosnie
Argetinie
Engeland
Zijquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:53 schreef hafcfan het volgende:
Meest
1. Italië
2. Kleine landen, want verrassingen zijn altijd leuk.
Dat gehaat hier op Portugal trouwens![]()
jaloers dat hun altijd winnen van Nederland.
Gek genoeg denk ik dat Balotelli wel gaat knallen, op 't ek toch persoonlijk Duitsland eruit geknald met een wereldgoal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:53 schreef hafcfan het volgende:
Meest
1. Italië
En omdat ze gewoon verschrikkelijk onsportief spelen en onsympathiek zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:53 schreef hafcfan het volgende:
Meest
1. Italië
Gelukkig doet Nederland dat nooitquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En omdat ze gewoon verschrikkelijk onsportief spelen en onsympathiek zijn.
Pruusj gespotquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:10 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ik gun nederland niks vanwege de arrogante hollanders. Nederlanders die niet uit holland komen gun ik wel wat maar hollanders niks.
Deutschland gun ik alles, en chili omdat ze in chili nog op z'n Pruisisch marscheren.
Spanje gun ik helemaal niks
Ga gewoon eens dood.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:10 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ik gun nederland niks vanwege de arrogante hollanders. Nederlanders die niet uit holland komen gun ik wel wat maar hollanders niks.
Deutschland gun ik alles, en chili omdat ze in chili nog op z'n Pruisisch marscheren.
Spanje gun ik helemaal niks
Mijn opa was Hollander dus zou vrij hypocriet zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:17 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Limburg moet weer Duits worden. Terug in de Duitse bond. Jullie haten holland toch ook?
Sta waar je voor wilt staan! Over limburg wordt altijd kleinerend gedaan door de mensen van "boven de rivieren".quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn opa was Hollander dus zou vrij hypocriet zijn.
De mensen van boven de rivieren hebben dan ook een beperkt denkvermogen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Sta waar je voor wilt staan! Over limburg wordt altijd kleinerend gedaan door de mensen van "boven de rivieren".
Eerder misplaatst arrogant. Hopelijk komt er voor Limburg een Anschluss bij NRW.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De mensen van boven de rivieren hebben dan ook een beperkt denkvermogen.
Limburg voegt zich gewoon samen met Brabant en Zeeland bij Vlaanderen, dat zich op haar beurt weer afsplitst van de rest van België.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:23 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Eerder misplaatst arrogant. Hopelijk komt er voor Limburg een Anschluss bij NRW.
Krijg je de Zuidelijke Nederlanden. Ach, alles beter dan holland.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Limburg voegt zich gewoon samen met Brabant en Zeeland bij Vlaanderen, dat zich op haar beurt weer afsplitst van de rest van België.
Aah nou vergeet is Espana natuurlijk bij minst vanwege "kap nou es met dat tikki takkie en ga weer gewoon voetballen"quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:43 schreef Perox het volgende:
Meest:
Nederland
België (ook al gaan we dat dan jaren horen)
Duitsland (het mag weer gewoon, spelen gewoon een goede pot)
Noord Korea (ik weet het, die zijn er niet bij, maar toch, remember 2010!)
Ivoorkust (of ander Afrikaans - goed spelend - land)
Minst
Griekenland (dat theater![]()
![]()
)
Portugal (schoppers, jankers en matennaaiers)
Ronaldo (ja, ik weet)
Engeland (wat een ego voor zo'n prutsland)
Brazilië (maar ook weer niet. Ik hou er gewoon niet van als het topfavoriete thuisland wint)
rot op uit WK danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Sluit ik me daarom ook gelijk bij aan
Moet ik alleen even zeggen dat het WK van m'n reet geveegd mag wordenIk geef geen neuk om het WK.
quote:
1) We kunnen er nooit van winnenquote:
Heb je het handmatig geteld? Ik zat namelijk een uur lang een programma te schrijven die het automatisch berekent, net voordat ik mijn resultaat wilde posten zag ik jouw postquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:46 schreef superworm het volgende:
De favorietenlijst t/m post 80:
Nederland 31 (+35, -4)
Japan 14 (+14)
Bosnië 9 (+9)
Zwitersland 7 (+7)
Engeland 7 (+14, -7)
Argentinië 6 (+11, -5)
Australië 5 (+5)
Kroatië 5 (+5)
Costa Rica 5 (+5)
Honduras 5 (+6, -1)
België 4 (+19, -15)
Chili 4 (+5, -1)
Zuid-Korea 3 (+5, -2)
Ivoorkust 3 (+4, -1)
Duitsland 3 (+14, -11)
Ghana 2 (+2)
Algerije 2 (+2)
Colombia 1 (+3, -2)
Mexico 1 (+2. -1)
Noord-Korea +1 (+1)
Polen +1 (+1)
VS -1 (+6, -7)
Ecuador -1 (+1, -2)
Nigeria -1 (+1. -2)
Nieuw-Zeeland -1 (-1)
Italië -2 (+5, -7)
Kameroen -3 (-3)
Iran -4 (+2, -6)
Rusland -5 (+1, -6)
Uraguay -6 (+3, -9)
Brazilië -6 (+8, -14)
Frankrijk -12 (+4, -16)
Spanje -16 (+6. -22)
Griekenland -16 (-16)
Portugal -30 (+2. -32)
Gewoon plusjes en minnnetjes geturfd jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Heb je het handmatig geteld? Ik zat namelijk een uur lang een programma te schrijven die het automatisch berekent, net voordat ik mijn resultaat wilde posten zag ik jouw post
Hier mijn resultaat:
[ afbeelding ]
Je ziet dat het niet helemaal overeenkomst met jouw resultaten, dat komt omdat mensen landen ook opnoemen om iets uit te leggen/onderbouwen. Daar kan mijn programma niet mee omgaan.
Je weet hopelijk wel dat ze het spelletje daar gewoon "Football" noemen? Soccer is een Amerikaanse term.quote:
Deze opmerking helemaal aangezien Belgie vrij goed scoort hier.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:44 schreef Brecht35 het volgende:
Nederlanders en hun afgunst jegens het Belgische team...Lachwekkend.
Vrij goed? Ik zie België bij velen bij minst staan hoor...En deze reactie dan:quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Deze opmerking helemaal aangezien Belgie vrij goed scoort hier.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:15 schreef De_Pel het volgende:
Grappig dat Belgie zowel een van de meest als een van de minst geliefde teams lijkt.
Ik vind het maar niets. Hebben die mafkezen ook eens een enkel keertje een paar fatsoenlijke spelers, krijgen ze gelijk een grote mond. Staat ze niet.
België word inderdaad veel genoemd maar meer bij meest.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:12 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Vrij goed? Ik zie België bij velen bij minst staan hoor...En deze reactie dan:
[..]
Dat hebben ze in belgie 101 jaar gehad jegens nederland...quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:44 schreef Brecht35 het volgende:
Meest: België, Spanje.
Minst: Ik supporter voor, niet tegen.
Ze krijgen na Nederland de meeste +jes. En dat noem jij afgunst?quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:44 schreef Brecht35 het volgende:
quote:FOK! pro-NL, anti-Portugal en -Spanje
Hoewel FOK!'ers het niet met elkaar eens zijn welke landen toegejuicht moeten worden op het WK dat vandaag begint, is wel duidelijk aan welke ploegen de gemiddelde FOK!'er een broertje dood heeft.
In het 'Top 5'-topic in WK worden users gevraagd hun favoriete en minst favoriete voetballanden op een rijtje te zetten. Na honderd posts valt op te maken dat men vóór Nederland is en tégen Spanje, Portugal, Griekenland en Frankrijk.
De Top 10 favoriete landen tot dusver:
1. Nederland 37 (+42, -5)
2. Japan 15 (+15)
3. Engeland 11 (+18, -7)
4. Zwitserland 10 (+10)
5. Bosnië 9 (+9)
6. België 9 (+26, -17)
7. Kroatië 7 (+7)
8. Honduras 6 (+7, -1)
9. Argentinië 6 (+11, -5)
10. Chili 5 (+6, -1)
Nederland behaalde na 100 posts in het topic een totaal van 37 punten. Onze zuiderburen komen op 9 punten uit met +26 en -17. Ook de Duitsers zijn niet bij iedereen geliefd: hun schamele puntentotaal komt door 19 plusjes tegenover 14 minnetjes.
Sommige landen worden unaniem geplust, waaronder Bosnië, Kroatië, Australië, Costa Rica, Ghana en Polen. Tegelijkertijd worden er alleen maar minnetjes uitgedeeld aan Griekenland: 18 stuks al.
De Top 10 tot op heden minst geliefde landen:
1. Portugal -38 (+2, -40)
2. Spanje -23 (+7, -30)
3. Griekenland -18 (-18)
4. Frankrijk -16 (+4, -20)
5. Brazilië -7 (+9, -16)
6. Rusland -6 (+1, -7)
7. Uruguay -6 (+4, -10)
8. Italië -4 (+5, -9)
9. Iran -4 (+2, -6)
10. Kameroen -3 (+1, -4)
Staat een bepaald land voor je gevoel veel te hoog of te laag? Deel dan in het Top 5-topic je eigen plusjes en minnetjes uit.
Hey pssst, Polen doet niet meequote:Op donderdag 12 juni 2014 12:03 schreef superworm het volgende:
Nieuwsbericht over lijst t/m post 103 gemaakt:
FOK! pro-NL, anti-Portugal en -Spanje
[..]
Dat weet ik, maar ik tel bewust alle landen mee die worden genoemd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hey pssst, Polen doet niet meeEn nog een paar zoals Noord-Korea bijvoorbeeld.
quote:
Met jullie posts Duitsland in de Top 10 nu, België naar de vierde plek. Tegelijkertijd bijna Brazilië uit de anti-Top 10.quote:
misschien liefhebbers van vrouwenvoetbal ?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:58 schreef superworm het volgende:
Japan curieus genoeg nog steeds op plek 2.
Landverraderquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:24 schreef Lastpost het volgende:
Ik gun het Portugal, Spanje en Duitsland wel.
Heb je er ook een stel die je het níet gunt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:24 schreef Lastpost het volgende:
Ik gun het Portugal, Spanje en Duitsland wel.
Argentinië, Engeland en Italië.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Heb je er ook een stel die je het níet gunt?
Tussenstand t/m post 133:quote:
Het ging respectievelijk over Engeland en de VS. Als er ergens op wordt aangedrongen dat het spelletje football heet, is het Engeland wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet hopelijk wel dat ze het spelletje daar gewoon "Football" noemen? Soccer is een Amerikaanse term.
Ik heb nog geen favorieten atm, haak pas echt aan als Nederland de groepsfase doorkomt. Maar sowieso mag Portugal van mij niets meer winnen...
Heb je ook nog andere favorieten, kan DLD natuurlijk maar 1x tellenquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:50 schreef Kutmanager het volgende:
Meest:
Duitsland
Duitsland
Duitsland
Duitsland
Duitsland
Minst:
Portugal
Spanje
Nederland
Ronaldo
Suarez
Het is niet mijn favoriet he. Dat is gewoon Nederland. Het ging over gunnen. En ik gun het eigenlijk alleen Duitsland echt. Wereldploeg, wereldland en een topvolkje. Maar als ik er meer moet noemen dan zou ik zeggen dat ik het België ook gun.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Heb je ook nog andere favorieten, kan DLD natuurlijk maar 1x tellenEn Suarez = minnetje voor Uruguay?
Plusje voor Nederland en voor België erbij opgeteld, dankquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:54 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Het is niet mijn favoriet he. Dat is gewoon Nederland. Het ging over gunnen. En ik gun het eigenlijk alleen Duitsland echt. Wereldploeg, wereldland en een topvolkje. Maar als ik er meer moet noemen dan zou ik zeggen dat ik het België ook gun.
Fair enough.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Plusje voor Nederland en voor België erbij opgeteld, dank
Tussenstand t/m post 150 - Duitsland naar plekje 7, Japan nog steeds op een mysterieuze plek 2:quote:
Onderste 4 zijn idd echt de hele tijd al extreem impopulairquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:58 schreef Kutmanager het volgende:
Wel typisch dat Portugal en Spanje onderaan staan.
Gebruik het woord dan gewoon niet...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:09 schreef superniger het volgende:
Heerlijk die Nederlandse afgunst.
echt chanant.
Chanant is FOK!spelling, net als hont en famfare.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:04 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Gebruik het woord dan gewoon niet...
Frankrijk had wel leuke spelers vroeger en nu nog steeds een paar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Harlon het volgende:
Meest:
1. Nederland
2. Duitsland
3. België
4.
5.
Minst:
1. Frankrijk (KUT LAND)
2. Portugal
3. Italië
4. Rusland
5.Brazilië
Belgie en Duitsland spelen gewoon leuk voetbal. Frankrijk zelf is een prachtig land dat ik een warm hart zal toedragen zodra alle fransen dood zijn neergevallen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:36 schreef Ar-se-nal het volgende:
[..]
Frankrijk had wel leuke spelers vroeger en nu nog steeds een paar.
Hoe kun je Duitsland en Belgie gunnen? Duitsland haatte op ons in het verleden en nu zijn het de Belgen die dom doen.
Retweet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:41 schreef hhh38 het volgende:
Brazilie wil ik graag van meest naar minst verschuiven
Klopt. In de top 5 minst geliefd geschoten vandaag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Brazilië een aanval gaat doen op de topposities bij de minst geliefde ploegen.
Die gaan gewoon geholpen worden hoor, ook in de achtste finale. Ik heb ze in al mijn pools als wereldkampioen en Neymar als topcorer. Elke wedstrijd waarin het een beetje belangrijk is, krijgen ze een penalty. Scolari hoeft geen tactiek te bedenken, gewoon gaan liggen in de 16 en je krijgt een penalty.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:16 schreef Tunafish het volgende:
Verander mijn plusje voor Brazilië maar naar een minnetje. Gelukkig komen ze met dit 'voetbal' niet verder dan de achtste finales.
Hoezo zakt nederland diep?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland gunt Nederland het idd. Daar is de rivaliteit niet meer te zien alleen hier in Nederland doen ze er nog moeilijk overeen van de redenen waarom dit land echt diep zakt.
Ik had nog even in de naïeve hoop dat er wel een scheids tussen zit die schijt heeft aan Braziliëquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:18 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Die gaan gewoon geholpen worden hoor, ook in de achtste finale. Ik heb ze in al mijn pools als wereldkampioen en Neymar als topcorer. Elke wedstrijd waarin het een beetje belangrijk is, krijgen ze een penalty. Scolari hoeft geen tactiek te bedenken, gewoon gaan liggen in de 16 en je krijgt een penalty.
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:37 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ik had nog even in de naïeve hoop dat er wel een scheids tussen zit die schijt heeft aan Brazilië
Ja heel opmerkelijk. Zelfs Griekenland heeft inmiddels naast alle minnetjes ook een plusje, maar over Japan blijft FOK! onverdeeld positief met 27 tegen 0. Toevallig was dat ook de stand geweest van Bra-Kro als de scheids de regeltjes nog iets losser had geïnterpreteerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:42 schreef Omega het volgende:
"Grappig" dat Japan populair blijft, ondanks de scheids gisteren
Die scheids heeft dan ook niets met het elftal van Japan te makenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:42 schreef Omega het volgende:
"Grappig" dat Japan populair blijft, ondanks de scheids gisteren
Het gunnen of niet gunnen heeft ook lang niet altijd met het elftal te makenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:49 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die scheids heeft dan ook niets met het elftal van Japan te maken
Sommigen laten inderdaad hun onderbuik gevoelgens meespelen. Ik bekijk het allemaal liever objectief.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:50 schreef Omega het volgende:
[..]
Het gunnen of niet gunnen heeft ook lang niet altijd met het elftal te maken
Dan zit je in een verkeerd topic, minst of meest gunnen terwijl er op het WK nog geen bal gerold had (inmiddels wel) is juist een onderbuik topicquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:51 schreef Kekster het volgende:
[..]
Sommigen laten inderdaad hun onderbuik gevoelgens meespelen. Ik bekijk het allemaal liever objectief.
Tot op een zeker niveau misschien wel maar om een elftal te haten vanwege een paar beslissingen van een scheidsrechter die uit hetzelfde land komt vind ik maar triest. Dat is hetzelfde als het Duitse elftal haten vanwege 40-45 terwijl ze gewoon het mooiste voetbal spelen of België en Portugal haten omdat ze beter zijn dan Nederland.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:52 schreef Omega het volgende:
[..]
Dan zit je in een verkeerd topic, minst of meest gunnen terwijl er op het WK nog geen bal gerold had (inmiddels wel) is juist een onderbuik topic
quote:20 Colombia 0 (+4, -4)
quote:Now it's England 2 Colombia 0
And I know just how those Colombians feel
is gunnen dan een objectief iets?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:51 schreef Kekster het volgende:
[..]
Sommigen laten inderdaad hun onderbuik gevoelgens meespelen. Ik bekijk het allemaal liever objectief.
quote:FOK! straft Brazilië af
Direct na de wedstrijd van gisteren, waarin Brazilië Kroatië wist te verslaan dankzij minstens drie flinke scheidsrechterlijke dwalingen, stelden FOK!'ers hun positivisme aangaande de Braziliaanse voetbalploeg bij.
In het 'Top 5'-topic in WK geven users lijstjes door met de vijf ploegen die ze de wereldbeker het meest en het minst gunnen. Stem zelf hier!
Brazilië stond vóór de aftrap nog op -11 (+13, -24), in de 'meh'-regionen met landen als Rusland, Italië en Uraguay. Na de wedstrijd lieten een aantal users hun plusjes voor het land direct omzetten in minnetjes en knalde Brazilië richting de Top 5 minst populaire landen. Het staat momenteel met -30 gelijk met Griekenland. Dat land lijkt het samen met Frankrijk, Portugal en Spanje voor altijd te hebben verpest bij de FOK!'ers.
Na ruim 200 posts in het topic is België inmiddels omhoog gekropen naar de tweede plaats. Ook de Duitsers doen het goed en hebben inmiddels Engeland ingehaald. Niemand heeft het verder tot dusver aangedurfd om tegen Japan of Bosnië te stemmen.
De Populairste Top 10:
1 Nederland 71 (+80, -9)
België 34 (+56, -22)
Japan 30 (+30)
Zwitserland 17 (+18, -1)
5 Bosnië 16 (+16)
Duitsland 16 (+41, -25)
Engeland 14 (+30, -16)
Australië 11 (+12, -1)
Kroatië 10 (+12, -2)
10 Honduras 10 (+12, -2)
De Minst Populaire Top 10:
1 Portugal -68 (+9, -77)
Spanje -52 (+12, -64)
Frankrijk -35 (+7, -42)
Griekenland -30 (+1, -31)
5 Brazilië -30 (+11, -41)
Rusland -11 (+4, -15)
Italië -11 (+12, -23)
Uruguay -7 (+11, -18)
Iran -6 (+4, -10)
10 Kameroen -3 (+1, -4)
Daarmee haal je de VS uit de negatieve cijfers en schieten de Ami's de Top 20 inquote:
Kan ik me uitstekend in vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:16 schreef Lothiriel het volgende:
België gun ik het natuurlijk het meest, die neem ik niet op in het lijstje
Deze gun ik het wel:
1. Frankrijk: Deschamps is een geweldige bondscoach! Gewoon al die ego'tjes van 2010 eruit geflikkerd en vervangen door jonge talentvolle spelers zoals Pogba. Verder gewoon een leuk team, zie ik toch zeker de kwartfinale halen, misschien zit een soort van stuntje er toch in.
2. Nederland: M'n noorderburen verdienen het na 3x mislopen ook wel eens vind ik! Verder lopen er ook gewoon wel leuke spelers met veel potentieel rond. Tijdens het EK en WK van 2018 zal Nederland al een stuk verder staan geloof ik.
3. Australië: Geweldige talentvolle keeper met de naam Matt RyanVerder gewoon een leuk team, mooi land, vriendelijk volk... Alles wat positief is voor de gunfactor!
4. Japan: Enige Aziatische team dat ik leuk vind, en het is dan ook gewoon een mooi team! Kan wel eens verrassen en daar zou ik eerlijk gezegd niks tegen hebben.
5. Honduras: Wordt heel weinig over gepraat en is imo de absolute underdog (behalve dan Iran maar die tel ik niet echt mee met hun 'ploeg'...). Wat zou het toch zijn als zo'n team het haalt
Deze gun ik het een stuk minder:
1. Portugal: Ik vind het een 'lelijk' team, geen mooi voetbal, hebben die kwal van een Ronaldo daar nog rondlopen. Verder nog wat leuke spelers maar toch ook echte middelmaat. Sowieso ben ik quasi altijd voor de tegenstander van Portugal![]()
2. Iran: Wat doet dit kneusjesteam in hemelsnaam op het WK... Ze hebben het sportief verdiend ongetwijfeld, maar dat zegt dan weer genoeg over het niveau van het Aziatische voetbal__! Hun topspeler speelt bij Charlton Atletic en verder quasi allemaal in de Iraneese competitie, die niet veel voorstelt neem ik aan.
3. Griekenland: Heb weinig tegen de Grieken zelf maar hun speelwijze... Bah! Dat soort voetbal zou per definitie afgestraft moeten worden.
4. Uruguay: Ik blijf erbij dat Suarez een vuile speler is, hoewel ik sympathisant van Liverpool ben, dat wel.
5. Brazilië: Iedereen vindt dit het geweldigste team, wat ik niet echt snap. Dan vind ik Spanje toch een beter team. Sowieso geen fan van bijvoorbeeld Neymar. Heel veel show maar ik vind die absoluut niet bijzonder bij Barcelona. Misschien opent een vroege uitschakeling ook eens de ogen bij de (rijke) Brazilianen dat ze beter hun straatarme inwoners zouden helpen ipv miljarden in een bodemloze put (het WK) te gooien![]()
Dat is het zo'n beetje
Je hebt twee keer Frankrijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:28 schreef Rijssi het volgende:
Meest
1. Nederland
2. België
3. Engeland
4. Zwitserland
5. Japan
Minst
1. Duitsland
2. Frankrijk
3. Argentinië
4. Frankrijk
5. Uruguay
Ook nog (op je 1e post voor NL na) nog andere voorkeuren en andere hekels?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:27 schreef Jochie1900 het volgende:
Op het moment heb ik de grootste hekel aan Spanje.
Woensdag heb ik een hekel aan Australië, maandag daarop aan Chili. Daarna weet ik het nog nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Ook nog (op je 1e post voor NL na) nog andere voorkeuren en andere hekels?Je 'mag' natuurlijk nog acht landen noemen
Ik min Australië en Chili vast voor jequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Woensdag heb ik een hekel aan Australië, maandag daarop aan Chili. Daarna weet ik het nog niet
Verder ben ik alleen voor NL en gun ik de rest eigenlijk niets
Heel goedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik min Australië en Chili vast voor je
Wel een erg mooi grafiekje, misschien kan je de huidige cijfers erin kloppen? Visueel een stuk beter dan een droog lijstje cijfers.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Heb je het handmatig geteld? Ik zat namelijk een uur lang een programma te schrijven die het automatisch berekent, net voordat ik mijn resultaat wilde posten zag ik jouw post
Hier mijn resultaat:
[ afbeelding ]
Je ziet dat het niet helemaal overeenkomst met jouw resultaten, dat komt omdat mensen landen ook opnoemen om iets uit te leggen/onderbouwen. Daar kan mijn programma niet mee omgaan.
Persoonlijk vind ik jouw grafiekje overzichtelijkerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Wel een erg mooi grafiekje, misschien kan je de huidige cijfers erin kloppen? Visueel een stuk beter dan een droog lijstje cijfers.
Hier een grafiek van je laatste update:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Wel een erg mooi grafiekje, misschien kan je de huidige cijfers erin kloppen? Visueel een stuk beter dan een droog lijstje cijfers.
Triest eigenlijk dat Engeland altijd zwaar tegenvalt terwijl ze op papier een superselectie hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:34 schreef cemeteryslut het volgende:
Meest:
- Nederland
- Belgie
- Engeland
- Kroatie
- Australie
Minst:
- Portugal
- Spanje
- Brazilie
- Duitsland (sorry)
- Frankrijk
Ik pas mijn lijst aan:quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:13 schreef vluggejapie99 het volgende:
Gun ik wel wat:
1. DEUTSCHLAND
2. Argentinie (veel mensen van Duitse afkomst, zoals Heinze)
3. Chili (Pruisisch en ook Duits)
4. Colombia
5. Schweiz
Gun ik niks:
1. Spanje
2. holland
3. Frankrijk ( eerst Elzass lotharingen teruggeven)
4. 'murica
5. Engeland
Echt, hoe zielig nationalistisch kun je zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:15 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ik pas mijn lijst aan:
Geliefde landen:
1. Duitsland
2. Argentinie
3. Mexico
4. Chili
5. Colombia
Ongeliefde landen:
1. Spanje
2. Frankrijk
3. VS
4. Engeland
5. Zuid-Korea
Chili heeft veel inwoners van Duitse afkomst, slechts een klein deel daarvan is naar Chili gevlucht naar WOII.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:45 schreef starla het volgende:
[..]
Echt, hoe zielig nationalistisch kun je zijn
Zeg dan meteen dat je het Chili gunt omdat daar allemaal nazaat zit van concentratiekampbewakers...
hvjquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hier is ook iedereen een winnaar
Gr gr
Fijn, doei.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:51 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Chili heeft veel inwoners van Duitse afkomst, slechts een klein deel daarvan is naar Chili gevlucht naar WOII.
En het Chileense leger ismarcheren net zo als Pruisen en het Duitse Keizerrijk
en ze dragen Duitse Stahlhelmen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:51 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Chili heeft veel inwoners van Duitse afkomst, slechts een klein deel daarvan is naar Chili gevlucht naar WOII.
Dat was toch Paraquay onder Stroessner?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:45 schreef starla het volgende:
Zeg dan meteen dat je het Chili gunt omdat daar allemaal nazaat zit van concentratiekampbewakers...
Ook, en naar Argentinie, Bolivia zijn er ook veel gevlucht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was toch Paraquay onder Stroessner?
Wel schattig deze act.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:51 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Mwoah, dat is hun excuus. In het echt zijn ze nog boos van alle terechte nederlagen de laatste 10 jaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef fanneke het volgende:
Niet vreemd dat weinigen Portugal wat gunnen.
Wat een galbakken!
Je mag er 10 extra doorgevenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:58 schreef Morendo het volgende:
Meest:
- Nederland
- Kroatië
- Ivoorkust
- Engeland
- Rusland
Minst:
- België
- Portugal
- Griekenland
- Duitsland
- Frankrijk
Italie er even bijgezetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
1. Nederland
2. Spanje
3. Engeland
4. Belgie
Minst:
1. Duitsland
2. Brazilië
3. Frankrijk
4. Rusland
5. Italie
Latijns-Amerikaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:57 schreef -Buttercup het volgende:
Voor:
- NL
- Colombia
- Mexico
- Chili
- Costa Rica
- Willekeurig ander Latijns-Amerikaans land, op Argentinië en Brazilië na. Argentinië niet omdat ik enorm van het land hou, maar ze zo ontzettend arrogant worden als het over voetbal gaat. En Brazilië omdat ik veel mensen ken die juist aan het protesteren zijn tegen alles en winst dit alleen maar zou overstemmen.
Tegen:
- VS
- Engeland
- Italië
- België (gewoon omdat we dat nog jaaaaaaren zouden horen, verder niks tegen de Belgen)
- Portugal
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef Ulx het volgende:
Het meest aan:
Nederland
Nederland
Nederland
Nederland
Nederland
en het minst aan:
De tegenstander van Nederland in de finale
Klikte op quote ipv. edit. Deze post dusquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:17 schreef Joeri. het volgende:
Top:
Nederland
Engeland
VS
Flop:
Portugal
Uruguay
Italië
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |