Wat een argumentquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:28 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
3. Spanje, Ze hebben wel genoeg gewonnen laatste paar keren.
Sluit ik me daarom ook gelijk bij aanquote:
Dit ook wel ja. Het is dat hij bij Liverpool speelt, anders zou ik die Suarez ook wel een paar gescheurde hamstrings en enkelbanden wensen om al z'n kuren door de jaren heen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:36 schreef Shreyas het volgende:
Uruguay, door vals spel hebben die de halve finale gehaald vorige keer
Ik heb nog 4 jaar nodig om over mijn Michael Ballack issues heen te komen denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland gunt Nederland het idd. Daar is de rivaliteit niet meer te zien alleen hier in Nederland doen ze er nog moeilijk overeen van de redenen waarom dit land echt diep zakt.
Die gun factor was in Bosnie toch altijd al vrij hoog?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:28 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Mijn top 5 :
Meest:
1. Nederland. Spreekt voor zich.
2. Bosnië, ze hebben veel meegemaakt in het recente verleden en het is een klein land die het toch ver heeft geschopt met voetbal , daardoor is mijn gun factor hoog voor ze.
3. België, buurland, zelfde taal. Ze hebben zichzelf enorm verbeterd in een korte periode.
4. Duitsland, ik heb het idee dat Duitsers het ook aan Nederland gunnen. Daarnaast is het ook gewoon een topploeg die het ook verdient.
5. Japan. Het mag ook weleens een Aziatische land zijn, en Japan is het meest geschikte Aziatische landen. Jleague is ook aantrekkelijk om naar te kijken.
Minst.
1. VS, Ik mag VS niet. Voetbal is daar helemaal niet populair dus dan verdienen ze het ook niet.
2. Portugal, ze hebben te vaak Nederland uitgeschakeld, ik heb daardoor een hekel aan ze gekregen. Ook gun ik het niet aan gaynaldo.
3. Spanje, Ze hebben wel genoeg gewonnen laatste paar keren.
4. Uruguay, Suarez.
5. Brazilië, ze worden overschat, en ze hebben al heel veel gewonnen.
Waarom geen Iran?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:21 schreef Skietzo het volgende:
Minst:
USA
Frankrijk
Griekenland
Portugal
Italia
Meest:
NL
Algerije
Bosnie
Argetinie
Engeland
Zijquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:53 schreef hafcfan het volgende:
Meest
1. Italië
2. Kleine landen, want verrassingen zijn altijd leuk.
Dat gehaat hier op Portugal trouwens![]()
jaloers dat hun altijd winnen van Nederland.
Gek genoeg denk ik dat Balotelli wel gaat knallen, op 't ek toch persoonlijk Duitsland eruit geknald met een wereldgoal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:53 schreef hafcfan het volgende:
Meest
1. Italië
En omdat ze gewoon verschrikkelijk onsportief spelen en onsympathiek zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:53 schreef hafcfan het volgende:
Meest
1. Italië
Gelukkig doet Nederland dat nooitquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En omdat ze gewoon verschrikkelijk onsportief spelen en onsympathiek zijn.
Pruusj gespotquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:10 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ik gun nederland niks vanwege de arrogante hollanders. Nederlanders die niet uit holland komen gun ik wel wat maar hollanders niks.
Deutschland gun ik alles, en chili omdat ze in chili nog op z'n Pruisisch marscheren.
Spanje gun ik helemaal niks
Ga gewoon eens dood.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:10 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ik gun nederland niks vanwege de arrogante hollanders. Nederlanders die niet uit holland komen gun ik wel wat maar hollanders niks.
Deutschland gun ik alles, en chili omdat ze in chili nog op z'n Pruisisch marscheren.
Spanje gun ik helemaal niks
Mijn opa was Hollander dus zou vrij hypocriet zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:17 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Limburg moet weer Duits worden. Terug in de Duitse bond. Jullie haten holland toch ook?
Sta waar je voor wilt staan! Over limburg wordt altijd kleinerend gedaan door de mensen van "boven de rivieren".quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn opa was Hollander dus zou vrij hypocriet zijn.
De mensen van boven de rivieren hebben dan ook een beperkt denkvermogen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Sta waar je voor wilt staan! Over limburg wordt altijd kleinerend gedaan door de mensen van "boven de rivieren".
Eerder misplaatst arrogant. Hopelijk komt er voor Limburg een Anschluss bij NRW.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De mensen van boven de rivieren hebben dan ook een beperkt denkvermogen.
Limburg voegt zich gewoon samen met Brabant en Zeeland bij Vlaanderen, dat zich op haar beurt weer afsplitst van de rest van België.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:23 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Eerder misplaatst arrogant. Hopelijk komt er voor Limburg een Anschluss bij NRW.
Krijg je de Zuidelijke Nederlanden. Ach, alles beter dan holland.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Limburg voegt zich gewoon samen met Brabant en Zeeland bij Vlaanderen, dat zich op haar beurt weer afsplitst van de rest van België.
Aah nou vergeet is Espana natuurlijk bij minst vanwege "kap nou es met dat tikki takkie en ga weer gewoon voetballen"quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:43 schreef Perox het volgende:
Meest:
Nederland
België (ook al gaan we dat dan jaren horen)
Duitsland (het mag weer gewoon, spelen gewoon een goede pot)
Noord Korea (ik weet het, die zijn er niet bij, maar toch, remember 2010!)
Ivoorkust (of ander Afrikaans - goed spelend - land)
Minst
Griekenland (dat theater![]()
![]()
)
Portugal (schoppers, jankers en matennaaiers)
Ronaldo (ja, ik weet)
Engeland (wat een ego voor zo'n prutsland)
Brazilië (maar ook weer niet. Ik hou er gewoon niet van als het topfavoriete thuisland wint)
rot op uit WK danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Sluit ik me daarom ook gelijk bij aan
Moet ik alleen even zeggen dat het WK van m'n reet geveegd mag wordenIk geef geen neuk om het WK.
quote:
1) We kunnen er nooit van winnenquote:
Heb je het handmatig geteld? Ik zat namelijk een uur lang een programma te schrijven die het automatisch berekent, net voordat ik mijn resultaat wilde posten zag ik jouw postquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:46 schreef superworm het volgende:
De favorietenlijst t/m post 80:
Nederland 31 (+35, -4)
Japan 14 (+14)
Bosnië 9 (+9)
Zwitersland 7 (+7)
Engeland 7 (+14, -7)
Argentinië 6 (+11, -5)
Australië 5 (+5)
Kroatië 5 (+5)
Costa Rica 5 (+5)
Honduras 5 (+6, -1)
België 4 (+19, -15)
Chili 4 (+5, -1)
Zuid-Korea 3 (+5, -2)
Ivoorkust 3 (+4, -1)
Duitsland 3 (+14, -11)
Ghana 2 (+2)
Algerije 2 (+2)
Colombia 1 (+3, -2)
Mexico 1 (+2. -1)
Noord-Korea +1 (+1)
Polen +1 (+1)
VS -1 (+6, -7)
Ecuador -1 (+1, -2)
Nigeria -1 (+1. -2)
Nieuw-Zeeland -1 (-1)
Italië -2 (+5, -7)
Kameroen -3 (-3)
Iran -4 (+2, -6)
Rusland -5 (+1, -6)
Uraguay -6 (+3, -9)
Brazilië -6 (+8, -14)
Frankrijk -12 (+4, -16)
Spanje -16 (+6. -22)
Griekenland -16 (-16)
Portugal -30 (+2. -32)
Gewoon plusjes en minnnetjes geturfd jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Heb je het handmatig geteld? Ik zat namelijk een uur lang een programma te schrijven die het automatisch berekent, net voordat ik mijn resultaat wilde posten zag ik jouw post
Hier mijn resultaat:
[ afbeelding ]
Je ziet dat het niet helemaal overeenkomst met jouw resultaten, dat komt omdat mensen landen ook opnoemen om iets uit te leggen/onderbouwen. Daar kan mijn programma niet mee omgaan.
Je weet hopelijk wel dat ze het spelletje daar gewoon "Football" noemen? Soccer is een Amerikaanse term.quote:
Deze opmerking helemaal aangezien Belgie vrij goed scoort hier.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:44 schreef Brecht35 het volgende:
Nederlanders en hun afgunst jegens het Belgische team...Lachwekkend.
Vrij goed? Ik zie België bij velen bij minst staan hoor...En deze reactie dan:quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Deze opmerking helemaal aangezien Belgie vrij goed scoort hier.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:15 schreef De_Pel het volgende:
Grappig dat Belgie zowel een van de meest als een van de minst geliefde teams lijkt.
Ik vind het maar niets. Hebben die mafkezen ook eens een enkel keertje een paar fatsoenlijke spelers, krijgen ze gelijk een grote mond. Staat ze niet.
België word inderdaad veel genoemd maar meer bij meest.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:12 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Vrij goed? Ik zie België bij velen bij minst staan hoor...En deze reactie dan:
[..]
Dat hebben ze in belgie 101 jaar gehad jegens nederland...quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:44 schreef Brecht35 het volgende:
Meest: België, Spanje.
Minst: Ik supporter voor, niet tegen.
Ze krijgen na Nederland de meeste +jes. En dat noem jij afgunst?quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:44 schreef Brecht35 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |