Die gaan gewoon geholpen worden hoor, ook in de achtste finale. Ik heb ze in al mijn pools als wereldkampioen en Neymar als topcorer. Elke wedstrijd waarin het een beetje belangrijk is, krijgen ze een penalty. Scolari hoeft geen tactiek te bedenken, gewoon gaan liggen in de 16 en je krijgt een penalty.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:16 schreef Tunafish het volgende:
Verander mijn plusje voor Brazilië maar naar een minnetje. Gelukkig komen ze met dit 'voetbal' niet verder dan de achtste finales.

Hoezo zakt nederland diep?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland gunt Nederland het idd. Daar is de rivaliteit niet meer te zien alleen hier in Nederland doen ze er nog moeilijk overeen van de redenen waarom dit land echt diep zakt.

Ik had nog even in de naïeve hoop dat er wel een scheids tussen zit die schijt heeft aan Braziliëquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:18 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Die gaan gewoon geholpen worden hoor, ook in de achtste finale. Ik heb ze in al mijn pools als wereldkampioen en Neymar als topcorer. Elke wedstrijd waarin het een beetje belangrijk is, krijgen ze een penalty. Scolari hoeft geen tactiek te bedenken, gewoon gaan liggen in de 16 en je krijgt een penalty.

Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:37 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ik had nog even in de naïeve hoop dat er wel een scheids tussen zit die schijt heeft aan Brazilië

Ja heel opmerkelijk. Zelfs Griekenland heeft inmiddels naast alle minnetjes ook een plusje, maar over Japan blijft FOK! onverdeeld positief met 27 tegen 0. Toevallig was dat ook de stand geweest van Bra-Kro als de scheids de regeltjes nog iets losser had geïnterpreteerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:42 schreef Omega het volgende:
"Grappig" dat Japan populair blijft, ondanks de scheids gisteren

Die scheids heeft dan ook niets met het elftal van Japan te makenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:42 schreef Omega het volgende:
"Grappig" dat Japan populair blijft, ondanks de scheids gisteren

Het gunnen of niet gunnen heeft ook lang niet altijd met het elftal te makenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:49 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die scheids heeft dan ook niets met het elftal van Japan te maken

Sommigen laten inderdaad hun onderbuik gevoelgens meespelen. Ik bekijk het allemaal liever objectief.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:50 schreef Omega het volgende:
[..]
Het gunnen of niet gunnen heeft ook lang niet altijd met het elftal te maken

Dan zit je in een verkeerd topic, minst of meest gunnen terwijl er op het WK nog geen bal gerold had (inmiddels wel) is juist een onderbuik topicquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:51 schreef Kekster het volgende:
[..]
Sommigen laten inderdaad hun onderbuik gevoelgens meespelen. Ik bekijk het allemaal liever objectief.

Tot op een zeker niveau misschien wel maar om een elftal te haten vanwege een paar beslissingen van een scheidsrechter die uit hetzelfde land komt vind ik maar triest. Dat is hetzelfde als het Duitse elftal haten vanwege 40-45 terwijl ze gewoon het mooiste voetbal spelen of België en Portugal haten omdat ze beter zijn dan Nederland.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:52 schreef Omega het volgende:
[..]
Dan zit je in een verkeerd topic, minst of meest gunnen terwijl er op het WK nog geen bal gerold had (inmiddels wel) is juist een onderbuik topic

quote:20 Colombia 0 (+4, -4)
quote:Now it's England 2 Colombia 0
And I know just how those Colombians feel
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |