Onderste 4 zijn idd echt de hele tijd al extreem impopulairquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:58 schreef Kutmanager het volgende:
Wel typisch dat Portugal en Spanje onderaan staan.
Gebruik het woord dan gewoon niet...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:09 schreef superniger het volgende:
Heerlijk die Nederlandse afgunst.
echt chanant.
Chanant is FOK!spelling, net als hont en famfare.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:04 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Gebruik het woord dan gewoon niet...
Frankrijk had wel leuke spelers vroeger en nu nog steeds een paar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Harlon het volgende:
Meest:
1. Nederland
2. Duitsland
3. België
4.
5.
Minst:
1. Frankrijk (KUT LAND)
2. Portugal
3. Italië
4. Rusland
5.Brazilië
Belgie en Duitsland spelen gewoon leuk voetbal. Frankrijk zelf is een prachtig land dat ik een warm hart zal toedragen zodra alle fransen dood zijn neergevallen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:36 schreef Ar-se-nal het volgende:
[..]
Frankrijk had wel leuke spelers vroeger en nu nog steeds een paar.
Hoe kun je Duitsland en Belgie gunnen? Duitsland haatte op ons in het verleden en nu zijn het de Belgen die dom doen.
Retweet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:41 schreef hhh38 het volgende:
Brazilie wil ik graag van meest naar minst verschuiven
Klopt. In de top 5 minst geliefd geschoten vandaag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Brazilië een aanval gaat doen op de topposities bij de minst geliefde ploegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |